vaizduotės problemos

44 11 2
                                    

žmonės su didele vaizduote turi daug problemų.

esu per savo gyvenimą sutikusi žmonių, kurių paklausiau ar greitai užmiegi naktimis? ar nekamuoja kažkokios mintys, svajonės, scenos?

ir negalėjau patikėti, kai jie atsakydavo ne, užmiegu greitai. apie nieką negalvoju.

o tuo tarpu aš turiu išlieti savo mintis čia, kad greitai užmigčiau naktimis. kad vaizduotė ir pasąmonė manęs nebekamuotų.

visai nesuprantu greitai užmiegančių žmonių. manau, kad būtent tokie žmonės, kurie nieko ypatingo nemato savo mintyse, yra banaloki.

kartais norėčiau, kad būtų sukurtas kompiuteris, kuris mintį paverstų vaizdu. nes su tokia vaizduote aš galiu pastatyti filmą.

kartais taip įsijaučiu į savo pasąmonės filmo žiūrėjimą, kad verkiu taip, kad net ryte jaučiu, kad pagalvė drėgna. ir nieko negaliu sau dėl to padaryti.

tačiau ir norėčiau retkarčiais tą televizorių savo galvoje išjungti.

ir nors prisimenu, kaip man sakė kiti žmonės, kad vaizduotės neturi, turiu pasakyti, kad tai netiesa. tai tiesiog neįmanoma.

nes vaizduotė ir paverčia mus žmonėmis. mintys. galvojimas.

todėl galima teigti, kad mes visi ypatingi.

savaip. kiekvienas matome skirtingą filmą.

***
Gerai, prašau, pasąmone, gal dabar pailsėt nueisi?

MomentaiWhere stories live. Discover now