Hey, gal dar ką nors sužinosit apie lapę. Perdavė NeonineNaktis, dėkui :D
1. Ar turi simpatiją?
Taip, bet verčiau neturėčiau.2. Ką daugiausiai galėtum padaryti dėl mylimo žmogaus?
Numirt. Paaukot savo organus. Nesijaust dėl to kaltai. Manau, kad čia daugiausiai. Bet žinot kame problema? Aš tikrai myliu tik kelis žmones gyvenime. Nors gal tai ir ne problema...3. Tarkim, tu ilgai bendrauji su vaikinu. Tu jį įsimyli ir tada paaiškėja, kad jis yra gėjus. Ką darytum?
Nelabai galiu įsivaizduot save tokioj situacijoj, nes aš nelabai bendrauju su gėjiškais vaikinais. Ir šiaip tas homoseksualumas dažniausiai bent truputį matosi. So I don't think I would fall in love with him in the first place. Be to, grįžkim į ankstesnį klausimą - aš beveik nieko nemyliu. Tada kalbėkim apie vaikiną kaip apie simpatiją. Turbūt pakankamai greitai jį paleisčiau. Nesu nusistačiusi prieš gėjus, taigi tikėtina, kad padėčiau susirasti antrą pusę. Juk mylimiems žmonėms reikia padėti, ar ne?(išsitrynė tai, ką jau buvau parašius kažkodėl, todėl turėjau iš naujo perrašyt, nesinervinkit, jei pamatysit trumpus atsakymus, nes žiauriai susinervinau :) pamaniau, kad uodegą nusikąsiu, nu nes ble, tikrai juokingai rašiau)
(dar kartą išsitrynė)
FUCC OFF WATPADZ
4. Įsivaizduok, kad susipykai su geriausia drauge ir ji kažkam atskleidė tavo paslaptis. Ar pasielgtum taip pat?
Neturiu paslapčių.
5. Ko niekada gyvenime ir už nieką nedarytum?
Viską padaryčiau(jei būtų kažkokia ypatinga padėtis), bet nenorėčiau labiausiai žudyt artimų žmonių.
6. Tarkim, turi galimybę įgyvendint savo svajonę, bet už tai turėtum paaukoti sau brangų žmogų. Ar tai padarytum?
Jei tai ne šeima ir ne geriausia draugė, tai taip. Ir jeigu paaukoti nereiškia sudegint ar nužudyt :)
plot twist: nežinau savo svajonių
7. Ką labiausiai myli savo gyvenime?
Durnas klausimas.
8. Ką baisiausio galėtum padaryti dėl milijono eurų?
Arba du, arba nieko. (dar vienas, kad kiek mažiau durnas klausimas. iš kur man žinot, jei niekada nesu turėjus milijono eurų, nežinau, ar verta :D)
9. Ar sutiktum nueiti su nepažįstamu vaikinu į pasimatymą, jeigu jis tau pasiūlytų nupirkti maisto?
Jeigu nebaisus ir jeigu draugiškas, tai PLEASE TAKE ME.
10. Jei turėtum galimybę nuvykti į bet kurį pasaulio kampelį, kur vyktum?
Kažkur, kur galėčiau panardyt tarp rifinių ryklių ir pažiūrėt rifo.
11. Įsivaizduok, kad žaidi su drauge tiesą/drąsą ir tau reikia parašyti klasiokui, kad jį myli. Ar taip padarytum?
Turiu neblogų klasiokų, nebaisu. Jie suprastų, kad tai netiesa. Plius nemanau, kad iškart pultų tikėti, gavę žinutę: ačiū už pagalbą, aš tave myliu, kad čia romantiškai aš sakau.
12. Ko labiausiai nori?
Peace. BTS savo kambary. Parašyt knygą. Kad šeima ilgai gyventų. Nesusirgt vėžiu, kad visi nesijaustų kalti, kad nebendravo su manim kai buvo laikas.
13. Ko labiausiai nekenti gyvenime?
Durnų klausimų ir karo.
14. Ar patiko šis tag'as?
Na, jis man pakankamai išdraskė nervus, nes turėjau jį rašyt 3 kartus, tai :")
Neturiu kam perduot. Be free patys tai padaryt, tik užtaginkit mane, gal susipažinsim, gal daugiau pataginsiu jumis :D
YOU ARE READING
Momentai
Random#7. Čia aprašysiu tam tikrus momentus, kuriuose galime įžvelgti prasmę. Stengsiuos rašyti viena su kita nesusijusias dalis, jos nebus ilgos. Lapiški momentai.