Pirmasis mano tag'as (neturėjau kur kelt)

59 11 6
                                    

Man jį perdavė geltona

1. Koks tavo ūgis?

Metras šešiasdešimt šeši, bet man atrodo, kad aš tą dieną apgavau gydytoją, nes aukštai kasą susirišusi buvau, todėl labiau linkusi tikėti, kad metras šešiasdešimt keturi. Ar kompleksuoju dėl mažo ūgio? Būna. Bet bent jau bernai beveik visi aukštesni :D Ir plius - mažas ūgis - mielas žmogelis (bet neretai piktas). Nykštukas.

2. Kokia tavo mėgstamiausia pamoka?

Man iš esmės viskas sekasi, tačiau yra vienos pamokos, per kurias žiūriu pro langą, ir kitos, per kurias išsižiojusi žiūriu į lentą. Labiausiai patinka biologija, chemija ir istorija, vien dėl mokytojos ir jos nerealiai kieto aiškinimo, kuris padaro istoriją tokią suprantamą, tarsi sąrašą kurį nešiesi į parduotuvę, kuriame surašytas pirkinių sąrašas. 

Taip pat man patinka muzika, nes dainuojam, o mūsų klasė daininga, taigi būna širdies palaima.

3. Tu mėgsti būti dėmesio centre ar ne?

Visą laiką maniau, kad ne, bet atėjau į gimnaziją ir suvokiau, kad man žiauriai gera, kai manęs klausosi. Nors prieš pristatymus bei kalbą prieš klasę jaudinuos kone labiausiai, kai pradedu kalbėti, manyje užgimsta oratorė, nors dreba ir prakaituoja rankos, liežuvis pakankamai aiškiai viską sako. Ir šiaip man patinka vadovauti. Kartais netgi ne savo noru, tiesiog taip nutinka, kad tampu grupinio projekto lyderė. Taigi manau, kad man patinka būti dėmesio centre.

Išskyrus tada, kai padarau kažką žiauriai kvailo arba per visą klasę rėkiu neteisingą atsakymą. Tuomet apsimetu, kad tai darė kažkas kitas. :D

4. Jei šiuo metu skaitai, kokią knygą ir koks jos pavadinimas?

Neskaitau, pasiklydau Wattpad'o istorijose. Bet esu pasiėmusi  J.D.Salinger - Rugiuose prie bedugnės. Mama sakė, kad gera.

5. Kokia tavo mokyklinė kuprinė?

Realiai ji išmarginta spalvotais kvadračiukais, man ji labai miela, plius, ten daug visko telpa.

Ji atrodo tarsi tas spalvotas televizoriaus sniegas.

6. Mėgstamiausia spalva?

Tiksliai nežinau, manau gal aqua spalva. Tikrai nežinau. Bet aiškiai žinau nemėgstamiausią - geltona. Nu ta ryški, o ne ta, kuri kiek pradeda panašėti į oranžinę. Fe. (autizmo požymis :D)

7. Kokios spalvos tavo kambarys?

Žalios - salotinės neryškios. Saugi spalva.

8. Kelintą valandą keliesi į mokyklą?

Laisvai galėčiau keltis vėliau, nes mokykla netoli, deja, aš pakankamai lėta ir mėgstu iš ryto neskubėti. Keliuosi pusę septynių. 2 valandas prieš pamokas. Į mokyklą užtrunku nueit max 7 min. Gal ir reiktų vėliau keltis...

Ai, be to, jei kontrolinis tą dieną kartais 5 atsikeldavau, nes nespėdavau išmokt vakare.

9. Kokios spalvos tavo plaukai?

Man nuolat sako, kad mano plaukų spalva graži, nors realiai aš beveik neskiriu jų nuo kitų rudų atspalvių. Jie kaštoniniai, pereinantys į sodriai, tamsiai rudus. Saulėtą dieną atrodo variniai kartais.

10. Mėgsti nešiotis užrašų knygutes?

Ne. Mėgstu nešiotis užrašų knygą į mokyklą. Ten visi mano paruoštukai bei konspektai. Aš praktiškas žmogus, ką galiu pasakyt.

11. Šiais metais švęsi Helovyną?

Nemanau, mūsų mokyklą skatina tos šventės šventimą, bet ji nėra lietuviška, taigi galbūt tiesiog išskaptuosiu moliūgą, jei turėsiu, o šiaip tai ne.

12. Kiek esi turėjus relationship?

Storas nulis. :)

13. Mėgsti siaubo filmus?

Aha. Bet dažniausiai nežiūriu viena. Arba vakare. Arba žiauriai baisių.

14. Kas geriau - gimtadienis ar Kalėdos?

Kalėdos, nes per jas aš dovanoju kitiems dovanas ir jaučiuosi kaip Kalėdų Senelis. :)

15. Ar naudojiesi makiažo priemonėmis?

Tušas ir vazelinas. Nenoriu odos sugadint, nes per vasarą susitvarkiau į lygią. Be to, man panos su kibiru makiažo fe. Atrodo, papilčiau vandens ant veido ir subėgtų antakis. Arba sutirptų visa. Brrrrr....

16. Kelintoj tu dabar klasėj?

Žengiu į dešimtą (DEŠIMTĄ, DeŠiMtĄ, dešimtą...). Baisu.

17. Kokie tavo pažymiai?

Devintos metinis 9,9. Geri mano pažymiai, stengiaus dėl stipendijos. Ir sąžinės. Mane to tėvai išmokė. Per vargą į žvaigždes...

18. Ar turi simpatiją?

Turiu. Net nežinau, kaip skamba jo balsas. Tačiau dažnai iš už kampo stebiu. Creeperė.

19. Ar mėgsti skausmą (neigiamas emocijas) laikyti viduje ar išsilieti?

Anksčiau štai kaip aš tai apibūdindavau: kiekvieną nuoskaudą, kiekvieną skausmingą emociją aš dedu į skrynutę savo sieloje. Ta skynutė vis pilnėja ir kažkada aš galėsiu ištraukti tas emocijas ir kažką su jomis sunaikinti arba įrodyti savo tiesą.

Laikau tai savy. Kartais palūžtu. O paskui vėl kaupiu, kaupiu, kaupiu... Ir visai to nemėgstu. Tiesiog toks mano būdas.

20. Esi optimistė ar pesimistė?

Realistė. Bet kartais tikrai mėgstu pasiskųsti. O kartais įkvėpti. Nežinau, tiesiog būnu savim.


Perduodu visiems, kas nori, bei Sirumi1 ir Korniuxmika :)

Kad nebūtų nuobodu, įkėliau man patinkančią dainą. :>

MomentaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora