62. časť

585 31 4
                                    

,,Budeš ešte viac keď vyhráme." pousmiala som sa.
,,Kača ?" otočila sa na mňa Natali.
,,No ?"
,,Čo to píše na tých dresoch ?"
,,Tam dačo píše ?" vyvalila oči Majka a pritisla si dres na oči a ja som v sebe dusila smiech. Kebyže sa začnem smiať tak to by popukali ochranné sklá na mantineloch.
,,Hej, hymna." sledovala som veľkoplošák.
,,Nad Tatrou sa blýska.." frflala si popod nos Majka.
,,Prezident je Kiska." dokončili sme naraz s Diou.
,,Nie ! Kocúr vajca stiska." zvážnela.
,,Bože ty si teľa." začala sa smiať Baja.
,,Rovno Anču." dodala Dia.
,,Jaku anču ?"
,,No šak Anču, Aničku ty..." nedohovorila Dia lebo sa začala dusiť smiechom.
,,Jaaaaj ja ža jaku anču." smiala sa a to sme sa k ním pridali aj my.
,,Maja ty si taký úchyl." pokrútila hlavou Natali a utierala si slzy.

,,Ja tam idem." zaškerila som sa.
,,Kde ?" už sa chystala vstať Majka a aj Dia.
,,Tam si sadnúť na schody a dať hráčom hi five." vysvetlila som.
,,Ci pana to idem aj ja." postavila sa Majka a klusala ku zábradliu a my za ňou.

,,Dáte im 3 góli." nahla som sa cez zábradlie a začala sa rozprávať s Romčom (Durným).
,,A ty nepustíš ani jeden." zdvihla varovný prst Majka.
,,Inak budeš na večeru o hlade." vyhrážala sa Dia.
,,Čo som to počul ? Sa ti vyhrážajú ?" nahol sa ponad Romčove rameno Adam (Rúžička) a zasmial sa.
,,Nie len jemu, všetkým." zasmiala sa Majka.
,,No do kelu." nadvihli naraz obočie a zasmiali sa. Zaznela siréna a o chvíľu už išli von. Každému sme dali hi five a potom sme sa pobrali na svoje miesta.

Majka si celý čas niečo pohmkávala. Chápete ? Celých 5 minút niečo hučala.
,,GOOOOOOOOOOOOOL !" vyskočili sme zo sedadiel. 0:1. 15 minút do konca. Začali sme sa usmiavať jak keby sme niečo fetovali. Ale to my furt.

,,Bojí ma pjšček..joj." fňukala Dia.
,,Joj ty moje babäčinko." objala ju okolo ramien Natali a my sme sa začali smiať. Čo nás o chvíľu prešlo.
,,Ale do..." rozhodila rukami Majka a mne priložila.
,,Au ty ťava." chytila som sa za nos.
,,Ale to ty švihnutý Američania dali gól." zase rozhodila rukami ale teraz mi už našťastie nepriložila. 9 minút do konca a je remíza. 1:1.

,,No, tak, ako zhodnotíte túto, prostrednú tretinu ?" otočila som sa na Majku a v ruke držala imaginárny mikrofón.
,,Tak, niesom veľmi spokojná, ale nie som ani sklamaná."
,,Môžete to vysvetliť ?"
,,Tak mohli sme ten jeden gólový náskok udržať, ale nevadí."
,,Aha, ako hodnotíte našú hymnu ?"
,,Tak.. počkaj čo ?" uškrnula sa a ja som sa začala smiať.
,,Hymnu, Majka, h-y-m-n-u." uchechtla som sa. Potom sme ešte kecali až vybehli na ľad hráči.

,,Hopa !" uškrnula sa Majka keď jej sladol na zem mobil.
,,Že hopa." uchechtla sa Dia.
,,Ženy ja umrem !" chytila nás Majka za ramená a zatriasla nami.
,,Čooo ?" zastavila som ju. Takou silou ma šarpala, že už vidím jak mi vykĺbila rameno.
,,Nepočuješ ?" nakukla spoza nej Dia.
,,Preboha." zasmiala som sa.
,,Ej už dohrala." robila sa že plače.
,,Aj tak si ju teraz budeš spievať."
,,Presne.. Llama in my living room ! Llama Emma-a-a-a !"
,,Och Bože." zalomila som rukami. Tú pesničku hrali keď sa išlo na buly. No chvála Bohu že už ju dohrali.

,,Koľko ešte ?" už stepovala Baja.
,,5 minut."
,,GOOOOOOOOOOOL !" vyskočili sme zo sedačiek.
,,We are the champions !" začala si spievať Majka.
,,Maja ticho !" okríkla ju Dia.
,,Ježišššš !" zalomili sme všetky rukami. 3 minúty a je 2:2. Teraz keď nedáme gól tak ma urve na miliónpäťsto častí.

,,GOOOOOOOOOOOOOOOL !" znovu sme vyskočili zo sedačiek a tešili sa. Strašne.
,,Áno a teraz to udržať !" tlieskala Natali.

,,Ánooo !" začali sme sa obímať. 3:2 a ešte 2 minúty.. minúta..

,,Odpočítavame !" nakázala Majka.
,,10..9..8.. bla bla...3..2..1.. yeeees !" zatlieskala som a vyskočila na nohy.
,,Áno, áno, áno !" usmievala sa Majka.
,,Taká šťastná som nebola ani nepamätám." tešila sa Dia.

Potom ešte pustili hymnu, tak sme si zaspievali.

Potom sme ešte chvíľu sedeli, znovu sme sa prevesili cez zábradlie a dávali hi five.
,,Krásne !" pochválila som ich.
,,Nádhera !" doplnila Dia.
,,Supeeeer !" dokončila Majka a to už hráči zmizli v útrobách. Tak sme sa teda pobrali aj my.

,,Kača a k tomu psovi.. čo to zač ?" začala vyzvedať Dia.
,,Tak, ten pes má meno.."
,,Aké ?" opýtala sa Majka.
,,Suomi."
,,To som už počula." dumala Natali.
,,Hej, Suomi sú Fíni."
,,Aha.. a prečo Suomi ?"
,,Lebo je to Fínsky špic. Asi preto." uchechtla som sa.
,,A to kde si ho našla ?"
,,Vonku..." všetko som im vyrozprávala.

,,Tak to by som si ho aj ja zobrala." kývala súhlasne hlavou Naty.
,,Tak to asi každý." uškrnula sa Majka.
,,No, možno hej." kývla som plecami.
,,A to je on či ona ?" kukla ma mňa Dia.
,,On."
,,Aha.." kývla hlavou.

,,Ideme rovno na večeru ?" opýtala sa Baja.
,,Ja idem do izby." rozbehla som sa po schodoch.

Obliekla som si znovu kraťasy a modré tričko, ktoré malo vzadu napísané Slovakia a vpredu bol slovenský znak. Takže som jakš-takš ladila. Potom som si ešte obula papuče a mohlo sa ísť.
Dala som ešte mobil na nabíjačku a prerobila som si tie moje strapaté vrkoče na vysoký cop. Chvíľu som ešte sedela pri Suomimu. Vymenila som mu vodu a dosýpala granuli. Keď žral, len tak som na neho pozerala a usmievala sa. Odfotila som si ho a potom ho zobtala na ruky kde som ho ešte chvíľu nechala a hladkala ho. Po 10 minútach som vstala a položila ho znova do postele.
,,Ešte chvíľu musíš počkať.. potom ťa zaberiem von. Dobre ?" usmiala som sa a vyšla z izby.

Zbehla som do kuchyne a objednala si ryžu s kuracím mäsom. Povedala som nech mi naberú a riadne. Celý deň som nejedla. Nahádzala som to do seba jedna radosť.

,,Ja idem von." oznámila som babám. Hodila som na seba len mikinu a kraťasy som si nechala. Veď je len -6 či koľko a doma som chodila v kraťasoch do obchodu aj na šadión keď bolo od -10°C tak do -17°C menej som už nedala. Vzala som Suomiho na ruky a vyšla z izby. Nastúpila som do výťahu a zviezla sa dole.

Vyšla som pred hotel a tam som si sadla na lavičku a Suomiho položila na zem.
Chvíľu stál vedľa mňa až potom sa pomocou troch nôch presunul inde a urobil si svoju potrebu.
,,To ti neni zima ?" opýtal sa ma niekto.

□■□■□■□■

(veľkoplošák - veľkoplošná tabuľa .. alebo ako to mám nazvať 😅)

Taak.. ako som povedala, je tu 😀.
Už sa to blíži 😶
Česko porazilo Fínsko až po nájazdoch a je v semifinále. Verím že sa tam dostaneme aj my 💪 máme na to a chalani si to zaslúžia 💙.

Ďakujeeem za 450 votov.. wut ? To sa mi asi sníva 😮 a 3,11k 👀

Láska ide cez hokej ✔Where stories live. Discover now