75. časť

607 26 0
                                    

,,Takže dneska znovu ?" opýtala sa na raňajkách Baja.
,,Hej, ale bezo mňa." odvetila som.
,,Pre..jaj." kývla hlavou Dia.
,,Noo, ale asi si budeme len písať leboooo, lebo čo ? Jaj, nebudem sa mať jak ku dostať vám. Keďže máte miesto pri striedačke ešte od toho týpka a sedíte asi .. no to je jedno kde sedíte. Proste sa ku vám nemám jak dostať."
,,Teraz si sa nestratila len ty, ale aj ja." zasmiala sa Majka.
,,Kto povedal že som sa stratila ?" nahodila som vážnu tvár.
,,Ten tvoj slovný sloh."
,,Tak určité." prekrútila som oči.
,,No a čo budeme dneska akože robiť ? Do zápasu je koooopa času." opýtala sa Naty.
,,Mohli by sme ísť do útulku." navrhla som.
,,To je super nápad !" tešila sa Dia.
,,Ja viem, já viem." usmiala som sa.

Vybehli sme do izby a išli sme sa obliecť.

,,Kača ? A kde je nejaký útukok ?",,Dobrá otázka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Kača ? A kde je nejaký útukok ?"
,,Dobrá otázka." zasmiala som sa.
,,Si robíš srandu ?" prudko zastala Naty.
,,Nie, poďte." pokrútila som s úsmevom hlavou.

O polhoďky sme zastali pred útulkom.
,,Myslíš že nám dajú na venčenie nejaké psy ?" opýtala sa Majka.
,,Dúfam."
,,A čo so Suomim ?" drgla do mňa Dia.
,,Ježin ja som zabudla že ho máš." čapla som sa po čele.
,,A čo s ním mám robiť ?"
,,Daj, idem na veterinu, na vyšetrenie." vzala som jej Suomiho.
,,Jaj aaaaaaa to je kde ?"
,,Neďaleko. Tam za zákrutou."
,,Nejako sa tu už vyznáš." zasmiala sa Gabika.
,,Kebyže vystriedaš toľko veľkomiest jak ja tak sa to naučíš." uchechtla som sa.
,,Musím vyskúšať." uškrnula sa Baja.
,,Ok, ja idem. Potom si voláme." kývla som im a odišla.

,,Kde ste ?" volala som keď som už stála pred útulkom.
,,Hej veď už ideme." zrušila Dia a vyšli von.
,,Konečne, neviem či nereaguješ ale volala som ti minimálne 5-krát."
,,6" opravila ma.
,,Ešte lepšie." pretočila som oči.
,,Jak je na tom Suomi ?"
,,Ešte by sa to mala hojiť tak okolo dvoch tyždňov, keďže ju má zlomenú.." povzdychla som si.
,,Ale inač všetko v pohode ?"  vzala mi ho Naty.
,,Hej."
,,To je dobré."

,,Cítite to ?" začala som viac vdychovať, aby som rozpoznala ten smrad.
,,Hej." vybuchla do smiechu Baja.
,,Čo sa tak smeješ ?"
,,Poviem ti to takto.." začala Gabika.
,,Ona smrdí." povedala cez smiech Dia a ukázala na Gabiku.
,,Prečo ?" začala som sa smiať aj ja.
,,No, dostala som labradora, Toma, ale to psisko malo takú silu. Prechádzali sme sa tam vzadu po tej lúke. Všade sneh. Keď si dakto zmyslel že pustí svoj psa." začala rozprávat Gabika a  vražedne pozrela na Majku.
,,Ale tam bola veverička a Roxy sa mi vytrha. Ty si si ho mala lepšie držať, alebo si obuť dačo iné a nie tie balerínky čo máš." ukázala jej na tenisky. Fakt mala tenisky na leto.
,,A ?" vyzvedala som.
,,No a Tom sa rozletel a ju potiahol a šmyklo sa jej hádaj na čom." plakala od smiechu Baja.
,,Sneh ?" zdvihla som jedno obočie.
,,Hovne !" vybuhla do smiechu Majka a už aj ona plakala.
,,A teraz ho má po celých nohaviciach !" smiala sa Naty.
,,Prebohaaaa !" smiala som sa, až som sa za brucho chytala. Do prčic moja sánka.

,,Ja už nemôžem. Do kelu ! Viete jak ma bolí sánka ?" predklonila som sa a ďalej sa smiala. Už sme skoro pri hotely a to už je čo povedať 😂 !
,,Gabika, ale choď ďalej lebo smrdíš jak hnojnica." vybuchla do smiechu Dia.
,,Vy ste sprosté." zasyčala a rozbehla sa k hotelu, ktorý bol už neďaleko.
,,Bože ona je dutá." prekrútila očami Dia.
,,No hej no." odvetila som.
,,Mňa by zaujímalo jedno." zasmiala sa Majka.
,,No ?" opýtala sa Baja.
,,Čo s nimi teraz chce urobiť."
,,Čo ?" nechápala Naty.
,,No, že či ich zoberie také smradľavé do lietadla. Veď vymre ešte aj lietadlo za nami." vybuchla do smiechu.
,,To by ma tiež zaujímalo." smiala som sa.
,,Už ju vidím jak stojí nad umývadlom a pere ich." uchechtla sa Naty.
,,Fuu to ju nakamerujem." uškrnula sa Dia.
,,Kto je tu kameraman ?" prebodávala som ju pohľadom.
,,Sorry bro." zdvihla ruky nad hlavu a Majka sa začala smiať.

,,Jee čaute." pozdravila som chalanov. Včera sa vrátili z Ontaria.
,,Ahoj." odzdravili nás.
,,Jak bolo ?" opýtala som sa Koreňa keš pri nás zastal.
,,Fajn."
,,Len ?" pozrela som na neho znudene.
,,Super." zasmial sa.
,,Som ti dala srdiečko na fotku na instagramé. Tak dúfam, že mi to oplatíš." rozhadzovala som pred sebou rukou a rozpravala ako Cuky & Luky 😂.
,,Si píš." uchechtol sa.
,,Ale čo si. Ja nežobrem o srdiečka." zasmiala som sa.
,,No určite." pokrútila hlavou Dia.
,,Teľa. Idete dneska na zápas ?"
,,Hej, už by sme tu predsa neboli kebyže nejdeme." usmial sa Buky, ktorí k nám pricupital.
,,Tak to mi fakt nedošlo." prekrútila som oči.
,,Kto dneska vyhrá ?" opýtala sa Baja.
,,To uvidíme." povedala Majka.
,,Ja držím Švédom." odpovedala som.
,,Lebo ich porazili ?" ukázala bradou Naty na chalanov.
,,Ej choď dakde ďaleko skôr jak ťa kopnem ty mantak. Nie. Švédov mám radšej jak Kanaďanov."
,,Naty ? Čo si si myslela keď ona letí len na Švédov ?" chcela to zrejme zašepkať naša Dianka Natali, lenže sa jej to nejako nepodarilo. Cítila som ako sa mi do líc nahromadila krv. ,,Teraz musím vyzerať jak totálny debil." pomyslela som si.
,,Ehm.. Crosby je Švéd ?" vyvalila som oči.
,,Ktovie..."
,,Chalani, nebudeme vás zabávať. Choďe si po svojom mi ideme skontrolovať Gabiku. Majte sa !" obišla som ich a zakývala.

,,Teraz to dohovor." vyzvala som Diu.
,,Ktovie, možno nejaký týpek z pred dvadsiatich piatich generácií bol Švéd."
,,Ježííííš. Jak ja som sa medzi vás dostala ?" zalomila som rukami.
,,Ktovie ?" nadvihla obočie Baja.
,,Švéd z ored dvadsiatich piatich generácií." odvetila som a vošli sme do hotela.

,,Slovenskoooo ! Slovenskoooo ! Heja ! Heja ! Heja Slovenskoooo !" spievala si Majka cestou na štadión.
,,Ta keď sme iši na naše zápasy, tak si si ani na hymnu nevedela spomenúť, ale teraz keď už nehráme by si išla spievať hoci kde." kritizovala ju Dia.
,,No sa rozplačeme." prekrútila oči.
,,Hej.." utrela som si imaginárnu slzu.

Taký kotol aký bol tu som už dlho nezažila zo spodu. Fanúšikovia kričali, skandovali. Wow. Ako nehovorím že som to nikdy nezažila ale na WJC som prvýkrát (v úlohe kameramanky).
Zapla som kameru a čakala na hráčov. ,,Švédi toto dáte..dúfam." povedala som si pre seba.

Ako fakt, Kanaďania prevažovali. V každej tretine. Ej keď im Švédi šupli gól, len ich to nakoplo. Vyhrali 3:1 a tak sa stali majstrami sveta do 20 rokov. Fakt veeeeeeeeľka škoda. Mohli vyhrať Švédi tak ako.. teraz už minulý rok.. na majstrovstvách sveta v Nemecku.

,,To idem akože zaze sama ?" vyšla som pred štadión a vyvalila oči na tmu, do ktorej svietili len pouličné lampy. Vydala som sa teda smerom k hotelu. Do uší som si dala slúchadlá. Aspoň mi cesta ubehne rýchlejšie.

Láska ide cez hokej ✔Where stories live. Discover now