25. časť

945 34 2
                                    

¤ V deň svadby ¤

,,Sid ?" budila som ho. Nič. Ale videla som že pootvoril oči.
,,Fajn ešte ťa chvíľu nechám.." odišla som od postele a išla si nachystať šaty a topánky a Sidovy oblek. O päť minút som prišla a dúfala že vstal, dúfať som mohla ale nestalo sa tak. Znova som ho budila.
,,No vstávaš alebo čo ?" pozrela som sa na neho.
,,Veď ok." povedal a otočil sa na druhý bok. Mňa z neho porazí 😑.
,,Bože Sid. Ty lenivec starý a tučný." otočila som sa k nemu chrbtom a uškrnula som sa, vedela som, že toto ho postaví. Nemýlila som sa, o chvíľu sedel na kraji postele.
,,Tentokrát si vyhrala. Prvý a poslednýkrát." žmurkol na mňa a išiel do kúpeľne.
,,Ja som tam chcela ísť.. nasrať." povedala som potichu. A keďže sa Sid asi pravdepodobne spláchol, išla som do kuchyne si urobiť raňajky.
,,Dobre ráno." pozdravili sme s mamou naraz. Usmiala som sa a začala robiť praženicu.
,,Kedy ideš ku kaderníčke ?" opýtala sa.
,,Povedala že okolo 9:45 mám prísť."
,,Aha. A Sidney ide tiež ?" opýtala sa a ja som pokrútila hlavou.
,,Ty už ješ ?" opýtal sa Sid vo dverách kuchyne.
,,Si myslíš že budem čakať na teba ?" uškrnula som sa a naložila mu jeho porciu praženice.
,,Dobrú chuť." povedal a pustili sme sa do raňajok.

,,Ja idem.." povedala som Sidovy, pobozkala ho a zbehla po schodoch do garáže. Naštartovala auto a vydala na cestu.
O 5 minút som bola na mieste. Vyskočila som z auta a zazvonila na zvonček pri bráne. Prišla mi otvoriť kaderníčka, príjemná, vyššia blondínka.
,,Vitaj." pozdravila ma a otvorila.
,,Dobrý." odzdravila som do dvora.
O 30 minút som bola hotová.
,,Spokojná ?" opýtala sa.
,,Jasné !" kývla som hlavou. Vlasy som mala sčesané napravú stranu a konce boli natočené do špirál. Vzadu boli zopnuté stiebornou sponou.
Keď som vyšla z kaderníctva stretla som Baju.
,,No čus !" pozdravila som ju.
,,Ahoj ! Dobrý účes." pochválila moje háro.
,,Ďakujem. Naty už bola ?" opýtala som sa a Baja kývla hlavou.
Rozlúčila som sa a vybrala sa k autu.

,,Som tuu." zvolala som zo schodov na Sida.
,,Dobrééé !" pochválil mi účes.
,,Ďakujem." poďakovala som a pobozkala ho. Vybrali sme sa hore schodmi do izby obliecť sa. Obliekla som si svetlo fialové šaty pre družičky a k tomu biele lodičky. Sid si zobral čierny oblek a motýlika.

,,Môžeme ?" opýtal sa.
,,Áno !" kývla som hlavou a vydala sa dole schodmi.
Zišli sme do garáže a nastúpili do auta. Odviezť nás ide môj starší brat.
Vyhodil nás pred kostolom a odišiel.
Vošli sme do neho. My družičky sme sedeli v piatej rade, všetky pri sebe aj so svojími polovičkami.
Pobozkala som ho, upravila mu motýlik. Vzala som do ruky menší košík s lupeňmi a išli sme si sadnúť.
,,Ahojte." pozdravila som potichu partiu a sadli sme si.
O niekoľko minút vošiel do kostola Martin s mamou po boku, ktorá ho odviedla pred oltár a odišla si sadnúť do prvého radu. O chvíľu sa roztvorili dvere a cez uličku išla Natali v dlhých, nádherných šatách a dlhým závojom. A ako inač, s otcom po boku. Keď ju Martin zbadal, usmial sa a sklonil hlavu, potom ju znova zodvyhol a zadíval sa na blížiacu budúcu manželku.

Keď bolo po obrade a svadobčania si povedali áno. My družičky sme sa rýchlo postavili a odcupitali sa postaviť po krajoch uličky. Martin zobral Natali na ruky, dobre že mu ich nezlomilo 😂. Keď išli okolo nás, vyberali sme s košíkou po hrste lupeňou a vyhadzovali do vzduchu. Keď sa novomanželia dostali von z kostola, postavili sa pred veľké dvere. Išli sme k nim a zagratulovali.
,,Slečny ! Teraz sa dať všetky na kopu.. hádžem !" zvolala Naty a všetky sme sa zaškerili a dali sa na kopu.
,,3....2.....1.... wiiiiiii !" zvolala Naty ale kyticu nevyhodila. Otočila sa k nám a podišla k Baji, ktorá čumela do blba že "čo to ?" Všetky sme sa usmiali, keďže sme vedeli o jej pláne. Predsa, Baja je Natina najlepšia kamarátka a asi v tom nechcela ostať sama 😂.
Fotograf nám urobil zopár momentiek a o chvíľu pred kostolom zastal veľký autobus, ktorý nás mal odviesť na hostinu.

Sedela som už po hostine na stoličke keď sa Sid postavil.
,,Smiem prosiť ?" opýtal sa s úškľabkom.
,,No, že sa pýtaš." uškrnula som sa a následovala ho na parket, kde sme tancovali dobrých 30 minút.
,,Moje nohy.." konečne som si sadla.
,,Aj moje.. aj moje." zasmial sa Sid.

Takto sme oslavovali do 05:30.
,,Už sa mi nechce." zývla som si a zvalila sa po ďalšiom tanci na stoličku.
,,Chceš ísť ?" opýtal sa Sid.
,,Neviem, ale asi hej. Už si ani nevidím na nos." usmiala som sa.
,,Fajn,"
,,Ale poď za Natali. Aby si nemyslela že sme ušli." zaškerila som sa.
,,Okay." žmurkol na mňa a chytil ma za ruku.
,,Natali ?"
,,Áno ?" zdvihla sa od Dii.
,,Prepáč že tak skoro, ale my sa už poberieme."
,,Že skoro ? Veď je skoro šesť hodí." zaškerila sa.
,,No hej."
,,Tak dobre." silno ma objala a ja ju. Rozlúčili sme sa s partiou a potom som zavolala bratovy nech po nás príde.
O takých 20 minút bol pri nás.

,,Teraz keď ľahnem, tak ma nezobudí ani petarda pri uchu." zaškerila som sa, prezliekla a skočila do postele k Sidovy a zaspala.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Šaty družičiek.. ⬇

Šaty nevesty

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Šaty nevesty... ⬇

 ⬇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Láska ide cez hokej ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora