hoofdstuk 9

725 29 6
                                    

niall p.o.v.

vandaag mag djenna weer naar huis. sinds eergisteren is ze hier in het ziekenhuis. ookal is een ziekenhuis niet de juiste plek, toch was het heel leuk met de jongens, djenna, melanie en hope. harry en melanie hebben nu! zo cute! ook dat ik ze ondertussen aan elkaar heb voorgesteld. jaja. ik heb ze misschien wel een klein beetje gekoppeld.... aahhhh ik ben zo blij nu!  ik heb eindelijk mijn meisje weer in mijn armen. mijn super mooie en lieve djenna. een ding heeft deze gebeurtenis weer goed gedaan. ik en djenna kunnen echt niet zonder elkaar en we houden ziek veel van elkaar. onze relatie is alleen maar sterker geworden door dit.

ik lig in het ziekenhuis bed met djenna. ze slaapt nog. ik heb mijn handen om haar buik heen geslagen en heb haar stevig tegen mijn buik aangedrukt. ik zit voorzichtig met haar haar te spelen. hopelijk word ze daar niet wakker van. denend aan mij en djenna. niet merkend dat er iemand binnen komt gelopen. "goedemorgen. niall? maak je djenna wakker? we checken even alles voor de laatste keer en dan kunnen jullie weer naar huis toe samen." zegt een dokter. "Goedemorgen.  ja doe ik." antwoord ik. "ik kom haar zo halen." zegt de doker en loopt weg. voorzichtig haal ik mijn armen om haar buik vandaan en schud haar heen en weer. "djenna, wakker worden. de dokter checkt je zometeen en dan mag je naar huis toe." fluister ik. ze draait zich om en opent haar ogen.

"goedemorgen schat. lekker geslapen?" vraag ik. ze knikt. langzaam laat ik mezelf uit bed glijden. "uit bed schat. de dokter komt zo voor de laatste controle." zeg ik. "aarrggg waarom? ik wil nog even blijven liggen." zegt ze en kruipt weer verder onder de dekens. "owja?" zeg ik en trek de dekens van haar af. ik begin haar zachtjes te kietelen. ik weet dat ze daar niet tegen kan. "Aaah-hhhh n-niall s-top." schreeuwd ze lachend uit. " alleen als jij uit bed komt en je aankleed." zeg ik met een vader achtige stem. "oke oke nialler. maar please stop ermee." zegt ze nu zachter maar nogsteeds schreeuwend. "oke schat." zeg ik en stop. ik ga op bed zitten. "kom je nu eruit?" vraag ik op mijn all liefst. ze gaat rechtop zitten. "voor jou wel." zegt ze. voorzichtig laat ze zich van haar bed glijden. even trekt ze een pijnlijk gezicht. "gaat het djenna?" vraag ik. ze knikt terwijl ze haar gezicht weer betrekt. "weet jr het zeker?" " nee." zucht ze. ik til haar op en leg haar weer op bed neer.  "ik haal je kleren wel even en een washandje." zeg ik, geef djenna een kus en loop naar de badkamer.

djenna p.o.v.

niall legt me voorzichtig op het bed neer. " ik haal je kleren wel even en een washandje." zegt niall en geeft me een kus. daarna liopt hij naar de badkamer toe. even later komt hij terug. "moet ik je wassen?" vraagt hij schattig. ik knik. "papa wassen.  papa wassen."zeg ik als een klein kind. niall glimlacht schattig. wat is hij toch een schat. langzaam gaat hij met het washandje over mijn armen en benen heen. het washandje is warm. net als niall's hand die op mijn schouder ligt. niall kijkt me even aan. "je bent zo mooi." zegt niall en geeft mij en kus. "jij ook." zeg ik. niall glimlacht. niall pakt een joggingbroek en een top die laag gesneden is en met een klein topje voor mij. langzaam trekt hij de joggingbroek bij mij aan. hij glimlacht.  "het is net als hope aankleden. alleen ben jij groter." glimlacht hij. wauw. die glimlach.  ♡ langzaam ga ik rechtop zitten. niall trekt het topje over mijn bovenlichaam heen en doet hem voorzichtig goed. daarna helpt hij mij met mijn hemd. "dankje." zeg ik en geef hem een kus en een knuffel. dan gaat de deur open. de dokter komt binnen. "ben je klaar voor je laatste controle djenna?" vraagt hij. ik knik. ineens tilt niall mij op. de doker kijkt ons lachend aan en schud zijn hoofd. niall en ik kijken elkaar aan en glimlachen naar elkaar. snel geef ik hem een kus. niall loopt met mij in zijn armen achter de dokter aan.

niall p.o.v.

samen met djenna loop ik de kamer van de dokter uit naar de kamer van djenna.  ze mag naar huis toe. eindelijk. ik leg een arm om haar middel heen. "eindelijk weer naar huis djenna." zeg ik en geef haar een kus. ze glimlacht schattig naar mij. samen lopen we voor de laatste keer de kamer van djenna in. "VERASSING!" word er aan alle kantwn geroepen. alle jongens en hun vriendinnen zitten in de kamer. zelf hope is er. "fijn dat je weer naar huis mag djenna." zegt harry. djenna staart met open mond naar binnen. omstebeurt geven de jongens en meiden djenna een knuffel. als laatste komt hope. djenna bukt langzaam. hope komt naar haar tow gelopen. "heey schatje van me." zegt ze en geeft hope een knuffel en een kus. ik hurk bij djenna en hope neer. "mama." zegt hope. " ja dat ben ik."zegt djenna blij. ze trekt hope in een knuffel.  ik sla mijn armen om mijn meiden heen. "kom hier schatten van mij." zeg ik en geef ze allebei een grote knuffel en kus. hope lacht.ze is zo cute. "hebben deze meiden vandaag zin in de dierentuin?" vraag ik. djenna glimlacht breed. "dat zou geweldig zijn nialler."zegt ze. "hope, heb je zin om diertjes te zien." zeg ik en kietel haar een beetje. ze lacht even. ik sta weer op. "gaan jullie mee?" vraag ik aan de jongens. allemaal knikken ze blij. "kom dan gaan we met zn allen!" roept louis blij. we pakken djenna's spullen in en verlaten het ziekenhuis.

heey, sorry dat het zo slecht is.... hopelijk vinden jullie t nog iets...  sorry van de late update.... k had niet echt goed gepland... sorry...

lees please mijn nieuwe louis verhaal. What Did You Say?! hier een kleine samenvatting:

amy is een meisje die het niet zo goed heeft. ze word heel erg gepest en gechanteerd door een bepaald aantal mensen. waaronder louis tomlinson de ergste is. door hem moet ze foto's sturen van haar lichaam. word geslagen. uitgescholden. sexueelmisbruikt. kort samen gevat. alles wat je maar kunt bedenken. maar wat als ze een keer door de stad loopt in londen en er iemand ineens "heey chicky!" roept. zou alles hierna stoppen?  zou louis stoppen? het misbruik van haar?

hopelijk word het wat! please stem en comment!

lots of ♡ to you all!

xxx lisa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu