hoofdstuk 24

452 18 2
                                    

djenna p.o.v.

ik zit in de auto met liam, tess en hope. we zijn onderweg naar hanna. hanna is het nichtje van niall. ze is vandaag jarig. ik heb er echt totaal geen zin in. niet omdat ik hanna niet mag, maar gewoon. niall is er niet bij.... het voelt echt niet goed om zonder hem naar zijn familie te gaan. en ik weet niet eens waar hij is,hoe het met hem gaat en of hij die mensen overleefd. ik hoop van wel. ik kan niet zonder niall! ik kijk naar buiten. bomen en weilanden razen voorbij. waar zou hij zijn? is hij oke? ik verberg mijn vragen weer. het zijn toch dingen waar ik geen antwoord op krijg voorlopig ben ik bang..

"djenna stap je uit? we zijn er." zegt tess. ik schrik wakker uit mijn dag droom. ik droomde over niall. dat ik bij hem achterop de fiets zat, met mijn armen om zijn middel heen en mijn hoofd rustend op zijn rug. warm en veilig tegen hem aan. zo echt... en zo een fijne droom... ik voel dat de tranen zich vormen in mijn ogen. snel stap ik uit om mezelf even af te leiden. tess heeft hope vast. samen lopen we naar de deur. liam belt aan. hanna doet de deur open. "heey jongens! leuk dat jullie er zijn!" zegt ze blij. liam en tess feliciteren haar. ik kom bij haar. ze geeft me een knuffel. "hoe gaat het djenn?" vraagt ze zacht. "het gaat." zeg ik zacht zuchtend. "ik hoop dat hij snel weer terug is. ik mis hem enorm." zeg ik zacht. zachtjes lopen de tranen over mijn wangen heen. hanna laat me los uit de knuffel en veegt mijn tranen weg. "hij komt snel weer terug djenn. ik weet het zeker." zegt ze zacht. ik kijk haar twijfelend aan. "zullen we naar binnen gaan?" vraagt ze zacht. ik knik. samen lopen we naar binnen en ik ga in een van de hoeken van de bank zitten.

liam p.o.v.

ik zit druk met de moeder van hanna te praten als ik mijn telefoon hoor af gaan. ik pak hem uit mijn broekzak en neem op. "met liam payne?" "hallo met de politie." zegt een stem. "er is de afgelopen maanden druk gezocht naar een paar mensen die werken voor de vader van djenna. we hebben ze gevonden." zegt de man. ik loop ondertussen even naar de gang toe. "meent u dat? en, is niall ook gevonden?" vraag ik vol zenuwen.

wat zou er zijn? is hij gevonden? wat denken jullie? ik ga snel weer verder xx

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu