hoofdstuk 42

417 20 8
                                    

Niall p.o.v.

Het is nu 4 weken later. Djenna is mu 4 weken zwanger. De zwangerschap verloopt tot nu toe super. Djenna heeft er bijna geen last meer van, en ze krijgt al een wat dikkee buikje. Super schattig♥ het is nu inmiddels een week voor kerst. Samen met djenna en hope, loop ik door de winkel voor kerst spullen. "Welke kleur ballen?" Vraagt djenna. "Roze." Glimlacht hope. "Zou kunnen. En dan zilver erbij? Dat lijkt me wel mooi." Glimlacht djenna. "Wat vind jij?" Vraagt ze terwijl ze me aan kijkt. "Mijn knappe meiden mogen kiezen." Glimlach ik en geef haar een kusje. Schattig krijgt ze een beetje roze wangetjes. "Aahh cutie. Niet blozen." Grinnik ik waardoor ze nog roder word. Ik grinnik even. " niet leuk niall!" Grinnikt ze. "Dus we doen roze met zilver?" Vraag ik. Hope en djenna knikken.

"Als jullie de kerstballen even uit de auto halen, zet ik de kerstboom neer." "Okee!" Krijg ik terug en ik loop verder naar binnen. Snel zet ik de kerstboom op de grond in de pot, en haal het plastic er vanaf. "Papa! Hier zijn de ballen." Hoor ik hope achter me. "Zet ze maar daar op de grond neer." Meld ik haar. Ik sprijd de kerstboom en zorg dat hij netjes staat. Daarna zet ik een stapje naar achteren.  "Staat hij mooi?" Vraag ik aan hope en djenna. Ik leg een arm om djena haar middel heen. "Heel mooi sweetie." "Kom dan gaan we de versiering erin maken!" Glimlach ik. Na een tijdje staat er een hele mooie kerstboom klaar. (Zie foto aan het begin van het hoofdstuk.) Een mooie roze boa erdoorheen. Mooie zilveren en roze ballen erin. Echt prachtig. "Kom prinsessen van me. Ik wil een knuffel." Zeg ik en sprijd mijn armen uit. Djenna en hope nestelen zich erin. "Heel mooi gemaakt prinsesjes." Glimlach ik. Ik geef ze allebei een kus op hun haar. " Nu alleen nog maar wachten tot kerst." Glimlach ik.

~~24e december,  louis's verjaardag en kerst avond~~

Djenna p.o.v.

"Mama! Gaan we nu naar ome liam?" Vraagt hope voor de 1000e keer vandaag ofzo.  "Lieverd, het feestje begint pas om 2 uur. Het is nu 1 uur, dus over 30 minutjes vertrekken we naar ome louis en tante Eleanor." Hope laat een vreugde kreetje horen en rent weer naar haar kamer. "Niall, wat heb je nu als cado voor louis?" Vraag ik hem. "Hope heeft in iedergeval heel wat tekeningen voor hem gemaakt, en ik heb een grote wortel knuffel voor louis met een grote opblaas voetbal. hopelijk vind hij het iets want het past wel echt bij hem!" "inderdaad! super leuke cadautjes!" antwoord ik hem. ik ga naarst hem op de bank zitten. "wil je nu je zwanger bent, nog wel naar thailand? want dat zouden we nog doen.." vraagt niall na een tijdje. "ik denk het niet... want ik wil thuis blijven stel dat er iets gebeurd. maar als ik niet meer zwanger ben, en ben bevallen, dan gaan we wel met de nieuwe baby en hope naar thailand." ik kijk hem even aan. "wat jij wilt sweetheart. ik wil dat jij je veilig voelt met de zwangerschap en eigenlijk altijd! als jij liever thuis wil blijven, dan doen we dat." zegt hij. "je bent zo lief little nialler. ik hou zo veel van je." zeg ik tegen hem en hou zijn hand vast. hij slaat zijn arm om me heen en legt zijn hand op mijn buik. "ik kan niet wachten tot de kleine komt. hopelijk is het net zo een mooi kindje later, als jij." zegt hij. ik kijk hem aan en druk een kus op zijn lippen. even gaan onze lippen teder over elkaar heen en bewegen soepel. even tikt mijn tong tegen zijn lippen aan en hij laat toe. maar dit heilige moment duurt niet lang, of we worden weer gestoord door hope. "papa, mama, het half uur is voorbij!" niall en ik laten vershrikt los en kijken hope aan. "ga eerst maar even je tekeningen halen prinses. dan pakken wij de andere cadaus. we komen eraan." meld niall haar. ze knikt en huppelt weg. niall drukt zijn lippen nogmaals tegen de mijne aan en gaat verder. na minder dan 1 minuut, als we hope weer van de trap horen afstormen, laat niall los. voorzichtig sta ik op samen met niall. niall loopt weg en haalt de cadautjes, en ik loop met hope naar de gang. ik trek haar jasje aan en doe een mutsje op. ook doe ik haar handschoentjes en sneeuwlaarsjes aan. het heeft namelijk buiten al gesneeuwd. daarna doe ik mijn schoenen aan en mijn jas. ook doe ik een muts op. als niall er weer is, trekt hij ook zijn jas aan, en vertrekken we richting louis.

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu