hoofdstuk 18

557 27 8
                                    

Niall p.o.v.

(vooraf)

ik laat mijn telefoon op het been van harry vallen.  hij last even een kreun van pijn achter. "niall wat is er?" vraagt djenna. ik wijs naar mijn telefoon.

niet begrijpend kijkt ze erna. na even naar de telefoon hebben gekeken pakt ze hem op. ik zie haar ogen over het scherm dwalen om de verschrikkelijke woorden te lezen. ik zie haar ogen groot worden.

ook zei laat mijn telefoon uit haar handen vallen.  weer op het been van harry. hij krimpt weer in elkaar. "auw." piept hij zacht. "djenna en niall alsjeblieft let even op waar je de telefoon laat vallen!" zegt melanie geïrriteerd. " en waarom laten jullie überhaupt de telefoon vallen." ze pakt hem op en kijkt op het scherm. ook zei laat mijn telefoon vallen. dit keer op de gebroken arm van harry. "god mel!" piept harry. "sorry." zegt melanie schamend. "jongens dit krijgen jullie nooit voor elkaar!" zegt melanie geschrokken. "hallo ik ben hier ook nog! mag ik het ook weten?" vraagt harry. "ow sorry haz. hier." zegt melanie terwijl ze de telefoon voor harry's neus houd. "mel heeft gelijk.  dat lukt nooit. das veel te veel." zegt harry. "en het is mijn schuld." zegt hij zuchtend. "inderdaad harry. maar jij kan er niks aan doen. jij ligt hier al omdat je jezelf al op gegeven hebt! je moet je niet schuldig voelen. je hebt al genoeg geprobeerd. en wij zijn je niet normaal veel dankbaar." zegt djenna. het is even stil.

"ik heb wel een idee." zeg ik zacht. "wat?" vragen ineens 3 stemmen waarvan de gezichten mij raar aan kijken. "laat me eerst uitpraten voor commentaar." zeg ik streng. iedereen knikt voorzichtig. " oke.... Misschien kan k ze een brichtje sturen dat ze mij mogen hebben, alles met mij mogen doen  als ze hope maar terug geven aan djenna." zeg ik zacht.  "nee niall! dat doe je niet! ik hou net zo veel van hope als van jou. dat doe je niet!" zegt djenna boos. de tranen staan haar in haar ogen. "luister babe. ik ben nog niet uitgepraat. ik vraag aan iemand van de crew of ze een zendertje hebben waarmee je mij kan opsporen. zo komen we achter de plaats waar het allemaal gebeurd. als dat gelukt is, en jullie de plaats hebben gevonden,  kunnen jullie de politie bellen. dan weten ze waar ik ben en kom ik weer vrij." zeg ik. "OMFG niall wat een goed idee!" zegt melanie. "maar niall. wat als iemand van de crew dat niet heeft?" vraagt harry. "dan moeten we het bestellen." zeg ik. "maar het moet snel zijn. wie weet hoelang hope het  nog vol houd." zegt djen die op een stoel gaat zitten en in huilen uitbarst.

ik ga op de stoel naarst haar zitten en til haar op mijn schoot en sla mijn armen om haar heen. "djenn babe? luister. hope is een sterk meisje. ze houd het hopelijk wel nog even voor. laten we gewoon hopen op het beste. ik weet dat je haar mist. maar we halen haar zo snel mogenlijk terug babe. het komt goed." zeg ik en knuffel haar. langzaam veeg ik haar tranen weg. "alles komt goed sweetheart.  hope komt snel weer terug." zeg ik en geef haar een kus.

"eehhh niall? ik wil jullie momentje nie verpesten.... maar ik heb na gedacht." zegt melanie. "in het berichtje staat dat we morgen 2u daar moeten zijn. maar als de crew leden zo een zendertje niet hebben, moet je gaan bestellen... als dat niet optijd is gebeurd, heb je een groot probleem. misschien is het het beste als je het nu gaan regelen?" zegt melanie voorzichtig. ik kijk even djenna aan en daarna op mijn horloge. 5 uur.  "ehh ja. inderdaad. dat is een goed idee. djenn? ga je mee of blijf je hier?" vraag ik. "ik ga mee nialler." zegt ze en we staan op. we nemen afscheid van harry en melanie en lopen daarna hand in hand het ziekenhuis uit. nu maar hopen dat iemand het zendertje heeft.

haai babezzzzzzz....... sorry van de late update.... k zorg dat er hierna nog een stukje komt... dan word het spannendddd ;) k hoop dat jullie t nogsteeds leuk vinden..... (reactie please wel of niet) k ben nie zo tevreden over dit hoofdstuk.... hoop jullie wel... maar k zorg dat t volgende beter is!

even tussen door.... hoelang moet k t boek nog maken?  k heb wel n idee... maar dan loopt t richting het einde aan... :/  dus als jullie nog ideeën hebben.... ZE ZIJN WELCOME!!!!!

♡ jullie!!!!

xxx lisaa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu