hoofdstuk 41

345 19 13
                                    

Niall p.o.v.

Ik kan mijn ogen niet geloven. Met grote ogen kijk ik naar de test. Dit kan niet waar zijn! Dit kan niet! IK WORD WEER PAPA! "OMG DJENNA I LOVE YOU!" stevig knuffel ik haar. "Ik had dit echt niet verwacht!  Maar OMG we worden weer ouders!!" Tranen van geluk stromen over mijn wangen heen. Dit is echt te goed voor woorden!

Djenna p.o.v.

Dit is echt niet te geloven! Ik ben weer zwanger!  Eindelijk! Stevig knuffel ik niall. "Ik ben zo blij." Mijn tranen vallen als regen uit mijn ogen van geluk. Mijn shirt voel ik een beetje nat worden, dat dus betekend dat nialler ook huilt. Ik wrijf over zijn rug heen. Hij haalt zich los uit de knuffel,  en kust me teder. "I must be the luckiest man in the world with so a beautiful girl and a happy family." Fluisterd niall in mijn oor, waarna hij er een kusje plaatst. Ik grinnik even. "And I am the luckiest girl with the most beautiful boy and kid in the world. I love you." Zo zitten we nog even knuffelend tegen elkaar aan. "Hoe gaan we het tegen de jongens vertellen? En waneer?" Vraag ik toch na een tijdje. "Zullen we lekker gebak halen? En dan iedereen uitnodigen? En ik denk morgen dat wel oke is" Vraagt/zegt niall. "Goed idee." Knik ik. "Eerst even aan hope." Glimlach ik. Ik en niall staan op. "Kom hier paardje." Zeg ik glimlachend. Niall komt voor me staan en ik spring op zijn rug. Ik hoor niall grinniken en ik druk een kusje op zijn haar. "Op naar hope." Zeg ik en steek mijn arm naar voren. Niall glimlacht en ik leg mijn armen om hem heen. "Hope, prinsesje, kom eens even op bed zitten." Zeg ik als ik op nialls rug de kamer binnen kom. Ik glij van niall zijn rug af en ga op het bed zitten en trek niall naarst me. "Hope? Zou je graag een broertje of een zusje erbij hebben?" Vraagt niall. Hope knikt vrolijk. "Jaaaa!! Hoezo?" Vraagt ze. "Je krijgt 1 broertje of zusje erbij." Zeg ik glimlachend. "Mama krijgt weer een klein baby kindje." Zegt niall glimlachend. Hope begint in het rond te springen. "JOEPIE!!" roept ze blij. Ze springt op bed en knuffelt mij en niall. "Mag ik het aan ome harry vertellen?" Glimlacht ze. "Als jij dat wil prinses, dan mag je dat." Glimlacht niall die haar een kusje op haar voorhoofd geeft en hope door haar haren heen aait. "Maar eerst even lekker gaan slapen. Morgen gaan we het de jongens vertellen." Glimlach ik.

~~de volgende ochtend~~

We hebben toch besloten om een taart zelf te bakken, dat was leuker. En inderdaad!  Het was leuk! Maar zoals je al kan bedenken, zit iedereen onder. Letterlijk!  Niall zijn haren en gezicht zijn helemaal wit van het bloem. En hope zit bijna helemaal onder de boter.... net als ik... hope en ik begonnen met bloem naar niall te gooien, en niall boter naar ons...  echt een puinhoop! Maar oke.. "ik denk dat we maar even moeten opruimen en ons gaan opfrissen voordat de jongens over 1,5 uur komen." Grinnikt niall. "Goed plan! Jij gaat opruimen en wij gaan douchen!" Grinnik ik. Ik pak hope haar handje vast en samen huppelen we de kamer uit. "Maar... dit is nie eerlijk." Hoor ik niall zeggen. "Sorry papa!" Roept hope terug. Ik grinnik even. "Doe je jezelf uitkleden hope? Dan laat ik een lekker badje voor je in lopen." Glimlach ik naar haar. "Is goed mamie! Maar wel met prinsessen schuim!" Ik grinnik even. "Tuurlijk!" Ze trekt haar kleren uit en ik controleer het water of het niet te warm is. "Je kan erin hope. Het is lekker warm." Ze komt naar me toe gehuppelt en ik til haar in bad. Ze zit lekker te spelen met het schuim. "Blijf je even lekker in bad zitten prinses? Dan ga ik papa even helpen." Ze knikt vrolijk. Ik knik en loop naar beneden. "Ik kom je helpen nialler." Zeg ik als ik beneden in de keuken kom, en niall zie werken. "Nee babe, zwangere vrouwen moeten niet te veel werk doen." Glimlacht hij. "Maar ik dacht dat je ging douchen." Zegt hij. "Nee ik wacht even tot die prinses klaar is met badderen." "Zodat je met mij kan douchen?" Vraagt niall glimlachend. "Dat maak jij ervan. Maar oke." Glimlach ik. Niall grijst naar me en gaat weer verder. "Zijn de jongens al geappt?" Vraag ik. "Nee nog niet, als jij dat even zou kunnen doen." Ik stem ermee in en app de jongens.

Djenna: heey guys! Zin in een leuke middag bij ons?

Zayn: waarom ook niet! Ik ben toch alleen :/ t is gezelliger met jullie dan hier in mn uppie

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu