hoofdstuk 31

395 24 4
                                    

perrie p.o.v.

ik ben met little mix bezig met een tour! vandaag weer een optreden! zayn komt vandaag lang! hij komt ook kijken bij het optreden! ik heb er super veel zin in! ik krijg een bericht van zayn. "babe, ik ben er bijna! nog 5 minuten! tot zo schat! ly!♥" jeeh! ik glimlach breed. snel app ik hem terug. "sgoed schat! ly2 tot zo xx♥" schrijf ik terug. ik zit nog een klein beetje te klooien op mijn mobiel totdat ik nog een bericht van zayn krijg. " kijk eens achter je deur. :) x" staat er. ik loop naar de deur van mijn hotel kamer en maak hem open. zayn staat daar met een klein doosje in zijn hand. "heey schat!" zegt hij blij. hij neemt mij in zijn armen en knuffelt me stevig. ik laat los en geef hem een kus. "heey babe." zeg ik terug. ik glimlach breed en kijk hem in zijn ogen. zijn mooie bruine ogen. ik verzink er bijna in zo mooi dat ze zijn! "ik heb wat voor je." zegt zayn. hij geeft mij het doosje. "je hoeft me niet elke keer wat te geven als je me ziet babe." zeg ik. "jawel." zegt zayn. ik maak voorzichtig het doosje open. in het doosje zit een bedeltje in de vorm van letters. er staat: z&p♥ op. ik bekijk het bedeltje en knuffel zayn stevig. "dankje babe. love you!" ik geef hem een kus. "love you to." zegt hij terug.

zayn p.o.v.

ik sta achter de schermen aan het kijken hoe perrie samen met de andere meiden aan het dansen en zingen is. ik bewonder hun dansen nogsteeds! ik kan het echt voor geen ene flikker! ik kijk hoe perrie beweegt. alles ziet er aan haar echt helemaal perfect uit! haar mooie haren zitten helemaal perfect in model en ze heeft echt super mooie kleding aan! mijn knappe vriendin! ik heb echt het geluk dat ik haar ten huwelijk heb gevraagd! ze is echt prachtig!

ik sta nog even te kijken als ik opeens van achter word gepakt. een hand klemt zich stevig vast over mijn mond heen. het doet haast pijn aan mijn tanden! mijn lippen worden helemaal bij elkaar geplet. er komt een hand voor mijn ogen en ik word mee gesleurd. ik zie niks voor mijn ogen dus ik heb geen idee waar ik terecht ben gekomen als we eenmaal stoppen. ik hoor wat gerommel en ik voel wat over de handen heen glijden. de handen voor mijn ogen worden weg gehaald en meteen worden mijn ogen weer bedekt met een doek. ook voel ik dat mijn polsen en enkels aan elkaar worden vast gebonden. de hand voor mijn mond word weg gehaald en er word iets in mijn mond gedrukt. op dat moment dat het in mijn mond wat ik geen een idee heb wat het is, in mijn mond is geplaatst, word ik helemaal los gelaten. doordat mijn enkels aan elkaar vast zitten kan ik geen evenwicht houden en val opzei. ik voel dat ik ergens op val. na de val glijd ik weer helemaal langs hetgene waar ik opgevallen ben naar benenden. ik kom met eeb harde smak op de grond terrecht. hevige pijnscheuten dringen binnen in de botten van mijn heupen en mijn arm binnen. tranen springen ineens als een rappe in mijn ogen. het doet verschrikkelijk veel pijn. het lijkt wel alsof ik mijn arm en heup heb gebroken. het doet zoveel pijn. om mij heen hoor ik een paar mensen grinniken. waar ben ik? ben ik nog in het concert gebouw of al ergens anders? waarom doen ze me dit aan? opeens uit het niets komen er een paar klappen op mijn borst terrecht. ook mijn hoofd vangt een paar klappen op. nu is de pijn echt ondragelijk! eindelijk stoppen ze met trappen. het leek wel of er geen einde aan kwam! mijn lichaam doet echt ontzettend veel pijn! nog nooit heb ik zo veel pijn gevoeld! het is echt ondragelijk, en dat merk ik ook als ik inees zilveren vlekjes voor mijn ogen zie verschijnen. vlak daarna val ik helemaal weg. weg van de aarde.... weg van de pijn.... gelukkig!

perrie p.o.v.

samen met de andere meiden loop ik van het podium af. allemaal mensen feliciteren ons dat het optreden zo goed is gelukt. het valt me meteen op dat zayn er niet is. "he, waar is zayn?" vraag ik. ik krijg allemaal antwoorden terug van: weet ik niet, geen idee, niet gezien. ik zucht. waar kan hij zijn. meteen schiet me iets binnen. "misschien is hij op de wc. jason? kun je even gaan kijken op de mannen wc?" vraag ik aan een van onze dansers. hij knikt en loopt weg.

even later komt hij terug. "nee niks, sorry." zegt hij. ik loop naar mijn kleedkamer. hopelijk is hij daar. ik open de deur en loop naar binnen. nee, ook geen zayn. ik zucht. waar kan hij zijn? ik kijk even in de badkamer van de kleedkamer of hij daar niet is. nee, geen zayn. ik zucht en ga op de bank zitten. ik leg mijn hoofd op mijn handen. waar kan hij zijn? ik besluit hem te gaan bellen. ik pak mijn mobiel die naarst de bank op de oplader ligt en ik bel zayn. nee, geen gehoor. waar kan hij uithangen?

heey heey! kort hoofdstuk..... sorry! ik ben echt kapot! vandaag zo een leuke dag gehad! maar goed!

is het hoofdstuk leuk genoeg? spannend? haten jullie me nu door de cliffhanger? ^^ WHAHA!

wil je nog in de groep app van mij en zit je er nog niet in? het kan altijd nog! laat maar iets weten! :)

lots of love,

lisaa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu