djenna p.o.v.
ik zie niall voor me. iemand houd hem stevig vast. voor hem staat iemand met een groot mes. " goodbye niall." zegt hij. hij gaat hard met het mes langs de keel van niall langs. niall valt op de grond en het bloed stroomt als een rivier uit zijn nek. niall is dood......
gillend en huilend word ik wakker. ik schiet overeind en zak voorover in elkaar. ik hoor iemand binnen rennen. ik kijk omhoog. Eleanor komt binnen rennen. "djen rustig meid. het is goed. niall is oke. hij red zich wel." zegt ze en tilt mijn bovenlichaam op en trekt me in een knuffel. ik sla mijn arme stevig om haar heen en ze streelt me over mijn rug. " niall is oke djenna. geen zorgen." fluistert ze in mijn oor en geeft me een kus op mn voorhoofd. "maar wat als zoals mark dacht het zendertje kapot is?" zeg ik nog half huilend. je hoort het goed. niall is al ondertussen een week weg. mark kan sinds de 2e dag dat niall weg is geen signaal meer ontvangen van het zendertje van niall. daardoor hebben we hem niet kunnen opsporen. ik wil weten of hij oke is. ik mis hem als een gek. ik hoop dat het signaal terug komt.
met mij gaat het in een woord verschrikkelijk.... sinds niall weg is, zit ik de hele dag op de bank tv te kijken met hope in mijn armen. zonder eten en drinken. alle jongens en hun vriendinnen komen om de dag om voor mij en hope te zorgen. ik kan het gewoon niet alleen. ik voel me zo eenzaam. bezorgd. alles.... niall moet snel terug komen.
niall p.o.v.
pijn. het enige wat ik op dit moment voel. elke dag maken ze het erger. k krijg 2 boterhammen per dag. en weet je wat dat is? EEN COMPLETE HEL! ik eet thuis minstens 10 boterhammen per dag en dan nog andere maaltijden erbij. k ben een vreetzak..... dus, k heb niet normaal veel honger. steeds willen ze mij hebben. k moet dingen met tegen zin doen. ik zit in een huis opgesloten. snachts zit ik aan kettingen vast aan de muur. over dag moet ik meestal alles poetsen. en elke keer als ik iets niet goed doe, moet ik het vuil van de vloer af likken.... Gatver! k haat deze mensen. en dat is nog niet eens het ergste. elke dag komen er andere mensen die altijd super boos zijn, op mij in slaan. het doet verschrikkelijk veel pijn. soms spug ik zelfs bloed. dat is het ergste van allemaal. als dit niet snel ophoud... zie ik djenna en hope nooit meer.... k wil niet dat dit mijn einde word....
mooi stukje? snel meer! xx
JE LEEST
Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)
FanfictionDjenna en Niall zijn nu getrouwd. Samen hebben ze een heel leuk dochtertje Hope. (De naam betekend veel voor Djenna en Niall. Vooral na wat er gebeurd is. Hope betekend voor hun verder gaan en hopen op het beste.) Djenna is zwanger van haar tweede b...