heey. effe als eerste. de uitslag laat zich nog even op zich wachten! jullie merken het in een van de volgende 2 hoofdstukken wel! x
--------------------
djenna p.o.v.
ik zit samen met niall op de achterbank in de auto, onderweg naar onze date. ik ben benieuwd wat hij allemaal heeft bedacht. ik denk niet dat het alleen bij paardijden blijft namelijk. met de meiden schoppen was echt geweldig vamiddag. we hebben deze keer maar geen jurkje gepakt. dat was niet zo een slim plan met paardijden. ik heb een rood blousje aan met zwarte ruitjes erop, die in mijn broek is gestopt. mijn broek is een donkerblauwe spijkerbroek. in mijn broeklussen zit een zwarte riem met een grote gesp eraan. als schoenen heb ik laarsjes aan. een soort cowgirl zegmaar. niall heeft ook een donkerblauwe spijkerbroek aan, met daarover ook een bloesje. een normale zwarte. hij heeft gympen aan. allebei lijken we dus een beetje op cowboys. " heb je er zin in sunshine?" vraagt niall. ik knik. "met jou altijd handsome." zeg ik en geef hem een kus. hij begint schattig te blozen. de chauffeur stopt de auto. "we zijn er meneer en mevrouw horan. u kunt uitstappen." zegt hij. we bedanken hem en betalen hem. daarna stappen we uit. we zijn aangekomen bij een soort boerderij. ik de wei eromheen staan een paar paarden. mooie witte en zwarte. allemaal hebben ze hele mooie, lang krullende manen. prachtig. "wat zijn ze prachtig he." zegt niall die blijkbaar net zoals mij zijn mond open heeft hangen. " kom je mee?" vraagt niall terwijl hij mijn hand vast pakt. we lopen een paardenstal binnen. we lopen hememaal naar het einde van de gang. daar staat een mooi, groot, zwart paard. hij heeft alleen een hoofdstel om. "hier gaan wij op rijden. dit is calimero." zegt niall. "wij? samen? tegelijk? zonder zadel? kan dat wel?" vraag ik aan een stuk door. "ja dat kan honey." zegt niall en slaat een arm om me heen en geeft me een dikke kus. daarna maakt hij de stal van het paard open en haalt hem eruit. samen met niall en het paard loop ik naar buiten.
het word buiten al aardig donker zie ik als we buiten zijn aangekomen. staat er een man op ons te wachten. "heey maat! bedankt." zegt niall. " graag gedaan niall. is dit je vrouw? wat een prachtig meisje." zegt hij. ik voel dat ik begin te blozen. "ja dat is ze zeker." zegt niall en geeft me een kus op mijn wang. ik stel me voor aan de man en hij stelt zich voor als dio. (een neef van niall heet ook echt zo. hihi) "kom maar dan help ik jullie op calimero." hij geeft mij een voetje en ik zit op het paard. het is heel warm en zacht. even later zit achter mij. hij pakt mij met een arm om mijn middel vast."veel plezier samen." zegt dio en hij zwaait ons uit. we lopen door velden heen, langs het strand. alles. en het is zo mooi. "bedankt nialler. je bent geweldig!" zeg ik. " graag gedaan djenna." zegt hij terwijl hij zijn kin op mijn schouder legt.
niall p.o.v.
met djenna paardrijden is echt geweldig. super mooie natuur met een super mooi meisje. ik zit achter haar en heb een arm om haar heen geslagen. "bedankt nialler. je bent geweldig!" zegt djenna. ik leg mijn kin op haar schouder. "graag gedaan djenna." zeg ik. ik ga iets dichter tegen haar aan zitten. ze laat zich zacht achterover liggen tegen mijn borst aan. ze geniet echt van dit moment merk ik.
langzaamaan zijn we er al weer. ik glij van calimero af. daarna help ik djenna eraf. samen zetten we calimero weer in de stal. samen hand in hand met djenna lopen we nog even bij dio naar binnen. daar krijgen we nog even een kopje thee. anders komen we te vroeg bij de volgende bestemming. jaja. ik heb nog wat geregeld. hopelijk vind djenna dat ook leuk. Later word het tijd om weer te gaan. "sorry dio maar wij moeten er weer vandoor. we komen nog wel een andere keer langer langs." zeg ik spijtig en geef hem een knipoog. hij knikt. "geen probleem niall. zie jullie later. bye bro." zegt hij. we nemen afscheid en lopen naar buiten.
djenna p.o.v.
zoals wel vaker zit ik weer in de auto met een blinddoek op. niall heeft voor vandaag nog een verrassing. ik ben benieuwd wat het is. ik kan niet wachten! "niall? wil je echt niet vertellen wat we gaan doen?" vraag ik voor de 3e keer al sinds we in de auto zitten. "nope. sorry sunshine. je ziet het zo wel." zegt hij grinnikend. volgensmij zijn we er want de auto stopt. "we zijn er djenna." zegt niall. niall helpt mij bij het uitstappen. "ben je er klaar voor djenna?" vraagt niall. ik knik. ik voel dat mijn blinddoek word af gedaan. even moet ik wennen aan het licht, maar dan valt mijn mond open. "WAUW NIALLER!" zeg ik super blij. we zijn op het strand aan gekomen. op het strand ligt een kleed. eromheen staan kaarsjes in een hartjes vorm. ik draai me om naar niall geef hem een dikke knuffel en een zoen. "bedankt!" zeg ik blij. "geen dank djenna. kom je mee?" zegt hij. hij pakt mijn hand vast. samen gaan we op het kleed zitten. "ehhm djenna? ik heb iets voor je gedaan." zegt niall zenuwachtig. "ow. bedankt nialler." zeg ik. niall pakt achter hem zijn gitaar tevoorschein. "ik heb een liedje voor je geschreven. hij heet Don't forget were you belong." zegt niall waarna hij begint te spelen op zijn gitaar.
JE LEEST
Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)
FanfictionDjenna en Niall zijn nu getrouwd. Samen hebben ze een heel leuk dochtertje Hope. (De naam betekend veel voor Djenna en Niall. Vooral na wat er gebeurd is. Hope betekend voor hun verder gaan en hopen op het beste.) Djenna is zwanger van haar tweede b...