djenna p.o.v.
wat een shaggi mens zeg! ik heb medelijden met niall dat hij door haar word verzorgd. over niall gesproken... ik lig lekker warm tegen hem aan in zijn ziekenhuis bed onder de dekens. hij heeft alleen een boxer aan, dus ik kan zijn lekkere warme huid voelen. zijn ademhaling gaat langzaam heen en weer. de jongens zijn net weg. iedereen, maar dan ook echt IEDEREEN was er. liam, tess, zayn, perrie, harry, melanie, louis en Eleanor en nket te vergeten hope. mijn en niall's meisje. ze is nu helaas mee met harry en melanie. daar blijft ze vanacht slapen en ze komt morgen weer terug. het was echt heel gezellig! maar helaas is niall nu moe. snap k wel. het is ook best vermoeiend. hij ligt lekker te slapen. zijn ademhaling zachtjes op en neer. als hij zijn warme adem uit blaast, voel ik het zachtjes in mijn nek kriebelen. OMG wat hou ik toch van die jonge! langzaam worden mijn ogen zwaar en val ik ook naarst niall mee in slaap.
niall p.o.v.
langzaam gaan mijn ogen weer open. een pijnscheut gaat weer door me heen. ik span even al mijn spieren aan als ik mijn gezicht betrek van de pijn. djenna blijft rustig door slapen. OMG de pijn blijft maar... okee ik ga op de knop drukken. ik druk op de rode knop naarst mijn bed. binnen een paar tellen staat er een verpleegkundige in mijn kamer. "goedemorgen meneer horan. wat kan ik voor U doen?" vraagt ze netjes. gelukkig is het die shagrijnige van gisteren niet! "zou ik pijnstillers kunnen hebben?" vraag ik. even betrekt mijn gezicht weer. "tuurlijk. waar heb je pijn?" "in mijn buik en nek." zeg ik. "okee, ik haal even medicatie voor U." zegt ze. ze loopt weer weg. even kijk ik naar mijn lieve schat. ze is zo cute als ze slaapt. nu besef in nog meer dan ooit hoeveel ik om haar geef. zij is mijn leven, mijn vrouw, moeder van mij kind. mijn alles. nooit meer kan ik zonder haar! nooit! de verpleegkundige komt weer binnen met de medicatie. ze sluit het aan. "zo meneer horan. het is weer opgevuld. als U weer iets nodig heeft, druk maar op de knop. ga maar weer verder slapen voor zover het kan. het is pas 6u." ik knik. "truste." zegt ze. "dankje."
kort stukje weer... volgende x langer! wie heeft WWA film al gezien? ik wel! OMFG I LOVE IT SO MUCH!!!! veel plezier als je nog gaat! en als je niet gaat... 28 november komt hij uit op dvd ;)
xxx lisa
JE LEEST
Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)
FanficDjenna en Niall zijn nu getrouwd. Samen hebben ze een heel leuk dochtertje Hope. (De naam betekend veel voor Djenna en Niall. Vooral na wat er gebeurd is. Hope betekend voor hun verder gaan en hopen op het beste.) Djenna is zwanger van haar tweede b...