hoofdstuk 37

307 23 0
                                    

niall p.o.v.

"WOW! jongens! fucking vet nummer! en echt super mooi gezongen! komt hij op ons nieuwe album?" vraag ik. de jongens knikken. "jeeh!" glimlach ik breed. ondertussen vergeet ik de buikpijn die ik net had. de paracetamol is trouwens al goed in gewerkt. "gaat het weer met je buik?" vraagt harry. ik knik. "ons wonder middel." zegt louis en hij winkt met zijn wenkbrouwen. ik grinnik even. "niall en djenna, we laten jullie wel weer even alleen. zien we jullie straks weer in het ziekenhuis? dan gaan wij nog even mee met zayn." zegt liam. ik en djenna kijken elkaar even aan en knikken dan naar elkaar.

djenna p.o.v.

"het was leuk dat de jongens er waren." zegt niall als de jongens weer weg zijn. "ja inderdaad. echt een mooi liedje ook wat ze hebben geschreven." antwoord ik hem. "hij word vast prachtig op het nieuwe album." "dat denk ik ook." zegt niall zacht. eventjes is het stil. geen pijnlijke stilte, maar een hele fijne. ik kruip wat dichter tegen niall aan en hij slaat zijn armen steviger om me heen. de knetterende geluiden van het brandende hout en het geluid van de zee zacht op de achtergrond het enige geluid wat er is. rustgevende geluiden. "weetje djenna.." zegt niall opeens. ik draai mijn hoofd naar hem toe. "ik hou van jou." zegt hij zacht. ook hij kijkt naar boven. "ik ook van jou." zeg ik. ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. niall gaat wat rechtop zitten. "je bent echt het leukste meisje dat ik heb ontmoet." zegt niall. "en jij de beste jongen." zeg ik met een grote glimlach. niall legt voorzichtig zijn handen op mijn wangen en zoent me weer. dit keer wat langer en met meer passie. ik sla mijn armen om zijn nek heen en speel met zijn haar. hij legt zijn hand tegen mijn achterhoofd aan en drujt me iets verder tegen hem aan. na een tijdje laat hij los. even ademenen we wat uit. "dat was echt geweldig. ik heb het echt gemist." zegt hij. "I love you so much!" zegt hij. "je wilt niet weten hoeveel ik van je hou." zeg ik, en bloos licht. "aahh je bloosd." zegt hij glimlachend en pakt mijn wangen vast. "je bent echt schattig." zegt hij en hij geeft mij een kusje op mijn mond. hij streeld even door mijn haar heen met zijn hand. ik sla mijn armen dichter over hem heen en knuffel hem stevig. niet te stevig vanwege zijn wonden. even worden mijn ogen een beetje waterig. "niet huilen sweetheart." fluisterd niall in mijn oor. hoe weet hij dat ik tranen in mijn ogen heb? "wow hoe weet je dat?" grinnik ik. "je bent mijn vrouw. ik ken je langer dan vandaag." zegt hij terwijl hij los laat en me een kusje geeft.

even ril ik een beetje. het begint af te koelen, en het vuurtje is ook niet alles meer. "krijg je het koud babe?" vraagt niall. even knik ik. niall wil zijn vest uittrekken maar ik hou hem tegen. "nee nialler. hoeft niet. jij moet nog genezen, en daar past geen verkoudheid bij." zegt ik. niall glimlacht. "oke dan." "zullen we misschien terug gaan? ik bedoel, ik wil het niet verpesten tussen ons nu maar het word echt koud." "je verpest het niet djenna. ik begin het ook koud te krijgen." zegt niall. "zullen we gaan dan?" niall knikt. ik sta op en loop naar de rolstoel. ik neem hem mee en zet hem voor niall neer. ik help hem in de rolstoel. ik ondersteun zijn arm terwijl hij opstaat. het is nogsteeds sneu om te zien dat hij wel wil lopen, maar niet mag. echt zielig. hij laat zich voorzichtig in de rolstoel zakken. "ready?" vraag ik aan hem. hij knikt en ik geef hem een kusje en strijk even door zijn haren heen. dan begin ik te lopen.

we komen weer aan bii het ziekenhuis. ik hoor niall zuchten. "en we zijn er weer hoor." zucht hij. "binnenkort mag je hier echt weg nialler. en weet je nog? we zouden naar Thailand gaan." zegt ik. "ja! beter gaan we dat doen als ik weg mag!" zegt niall ineens stukken vrolijker. ik grinnik en rij de lift in. ik zet hem erin en ga voor hem staan.  "zullen we dan naar Thailand gaan?" vraagt niall. ik krijg een hele grote glimlach op mijn gezicht. "ik zou het echt heel leuk vinden om dan op vakantie te gaan!" zegt ik met een grote glimlach. ik buig naar niall toe en geef hem een dikke knuffel. "i love you so much!"  fluister ik in zijn oor. "love you to." zegt niall. ik trek even terug en hij geeft me een kus. pas als de lift open gaat, laat ik  niall los. ik ga achter de rolstoel staan en duw niall de lift uit richting zijn kamer. als we de kamer binnen komen, begroeten zayn en de jongens ons vrolijk. "en? hoe was het nog samen?" vraagt zayn. "het was echt geweldig." zegt niall. "mooizo!" zegt harry. ik rijd niall naar zijn bed en stop de rolstoel. ik zet zijn bed, die ondertussen weer netjes is opgemaakt, een klein stukje naar beneden. daarna help ik niall op zijn bed. "djenna? wil je nog even een joggingbroek pakken? ik heb even geen zin meer in een spijkerbroek." zegt niall. ik knik en loop naar zijn kast toe. ik pak een zwarte adidas jogging broek en loop terug naar het bed. ik help niall met zijn broek uit doen en ook met  zijn joggingbroek weer aan doen. als hij klaar is, help ik hem nog even met goed te gaan liggen, en hij sluit zijn ogen. "jongens? vinden jullie het erg als ik nog even ga slapen? vandaag was vermoeiend..." zegt niall zacht. "nee tuurlijk niet nialler! ga maar slapen hoor! we snappen je wel!" zegt liam. "dankje jongens." zegt niall. ik buig over hem heen en geef hem een kusje. "goodnight little nialler." fluister ik en geef hem nog een kusje. "goodnight my prinses." zegt hij. ik geef hem nog een kusje en ga naar de jongens toe die op het bed van zayn zitten.

"nou vertel djenna. wat hebben jullie nog allemaal gedaan?" vraagt harry. "gewoon, wat gezeten." "alleen gezeten?" vraagt liam. hij kijkt even verbaasd. "nee tuurlijk niet!" zeg ik. "wat dan nog meer?" vraagt zayn. "wat zijn jullie nieuwschierig zeg! gewoon, wat gekletst nog." "wow! dat is leuk! wat een leuke date hadden jullie zeg!" zegt louis sarcasties. "nog meer dingen gedaan?" vraagt harry. "gezoend." zeg ik zacht. "zie je wel! ik wist het!  10 euro harry!" roept louis vrolijk.  harry zucht.  "goed louis, jij wint." zegt harry. hij pakt zijn portomonee uit zijn kontzak en geeft louis een briefje van 10. wat hebben mannen toch met hun portomonee en telefoon in hun broekzak doen?! echt iedereen doet dat!  "jammer haz! volgende keer heb je een nieuwe kans!" zegt louis. hij geeft even een overdreven kusje aan het briefje van 10. harry kijkt zuchtend weg en de jongens  lachen hem uit. "Jongens! een  beetje liever tegen hazza zijn!" zeg ik en loop naar harry toe. ik geef hem een knuffel en hij maakt huil geluiden. "aahhh! zielige harry!" zegt louis lachend. ik laat harry los van de knuffel. "damen en heren. willen de genen die hier niet in het zieknhuis horen, alsjeblieft naar huis gaan. het bezoek uur is voorbij en de patienten willen rusten en/of slapen." zegt een verpleegster die in de deur opening staat. "is goed mevrouw. wij nemen afscheid." zegt liam. harry, louis en liam nemen afscheid van mij en zayn en verlaten de kamer. ik ga op het bed van niall zeggen. even kijk ik naar hem. hij ligt heel schattig met zijn mond open en je hoort hem zacht ademen. "ga je al slapen djenna? of blijf je nog even op?" vraagt zayn. ik kijk even op de klok van mijn mobiel. "wat doe jij?" vraag ik hem terug. "ik blijf nog even op. ik ben totaal  nog niet moe." antwoord zayn mij. "dan denk ik dat ik ook nog even op blijf." zeg ik tegen zayn. "wat zullen we dan nog doen?" vraagt zayn. "we kunnen even kletsen.. of heb je een leuke film?" "ik heb wel leuke filmen, maar kies maar wat je zelf wilt." "we kunnen wel een filmpje kijken. ik weet anders niet waar we over zouden moeten kletsen." antwoord ik hem. hij knikt en pakt zijn ipad van het nachtkastje af. "welke film? actie? romanties? comedy?" vraagt zayn. "doe maar een comedy." antwoord ik hem. hij knikt en kijkt even op zijn ipad. "bad neightbours?" vraagt zayn. "die is wel leuk." zegt zayn. "hmm. oke." zeg ik. hij klopt naarst hem op bed en ik ga erbij zitten. zo gaan we de film kijken.

hee babes! nieuw hoofdstuk! tell me what you think!!! xxx lisaaaaa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu