hoofdstuk 13

645 26 16
                                    

niall p.o.v.

ik en djenna zitten al een tijde zwijgend op het strand. ik zit achter haar en ze zit tussen mijn benen in. ik heb mijn armen om haar heen geslagen. ik heb nog een leuke verassing voor haar. ze is bijna jarig.  (ik ook! :) ) ik heb een super leuk cadeau voor haar. ik wil het nu al geven omdat het al over een week is! ze moet zich even voorbereiden enzo nog.

"djenn?" vraag ik. ze knikt. "ik heb nog iets voor jou." zeg ik. "ze draaid zich om. "niall? nog iets?" vraagt ze ongeloofwaardig. ik knik en haal uit mijn broekzak de envelop en geef die aan djenna. "maak maar open." zeg ik. ze glimlacht en maakt hem open. haar mond valt open. "NIALL?! OMFG EEN REIS NAAR THAILAND?!" roept ze blij. ik knik. " niall dat had je niet hoeven doen." zegt ze en ze slaat haar armen om me heen. ik knuffel haar terug. "jawel. voor je verjaardag." zeg ik. "omg niall." zeg ze en ze geeft mij een kus. we kijken elkaar lachend aan. even is het stil.  "ik heb ook nog iets voor jou niall." zegt ze blozend.

"nou vertel sunshine." zeg ik afwachtend. " ik ben weer zwanger." zegt ze snel. haar ogen beginnen te  twinkelen. "DJENNA DAT MEEN JE NIET?!" roep ik nu. "jawel." zegt djenna met de grootste glimlag op haar gezicht. mijn ogen worden langzaamaan een beetje wazig. tranen van geluk rollen uit mijn ogen. "we worden  voor de 2e keer weer ouders?" vraag ik half struikelend over mijn woorden. ze knikt. ik geef haar een lange knuffel. "ik ben zo gelukkig met jou." zeg ik na een tijdje. "ik ook met jou." zegt ze blozend.  ik ga langzaam achterover liggen. "kom je erbij?" vraag ik. ze knikt. even later ligt ze naarst mij. "de sterren zijn mooi." zegt ze. ik knik. "maar niet zo mooi als jij." ze bloost schattig.

" djenn? zullen we gaan zwemen?" vraag ik. " niall ik heb niks bij." zegt ze teleurstellend. " maar ik wel." en ik haal een tasje onder het kleed vandaan. ik geef hem aan djenna. " dankje niall.  ik ga me even omkleden." zegt ze. ze loopt langzaam naar de bosjes toe. "serieus djen?! de bosjes?" vraag ik. "jupp." zegt ze eigenwijs en ze verdwijnt in de bosjes. na een tijdje heb ik me omgekleed en komt djenna de bosjes weer uit. ik sta op en steek mijn hand uit. djenna pakt hem vlug aan. samen lopen we de zee in. " je bent mooi." zeg ik als we in de zee staan. ik heb mijn handen op haar heupen gelegd. " jij ook." zeg ze. langzaan komt ze dichterbij totdat onze lippen elkaar raken. haar warme roze lippen gaan teder over de mijne heen.

djenna p.o.v.

samen met niall hand in hand loop ik naar de kant toe. "zullen we naar huis gaan? ik ben moe." zegt niall. ik knik. we drogen ons af en kleden ons aan. daarna pakken we de rest van de spullen in en gaan naar huis.

haai effe snel een update! k had het even een beetje druk. one direction concert, verjaardag, proefwerk week komt eraan. dus k kan nie zo veel updaten! maar als de pww voorbij is, komen er weer veel updates!

kijk please effe in mijn nieuwe boek. er worden mijn nieuwe ideeën in gezet. geef daar dan please ook een reactie of je t leuk vind en welke 1D boys het over moet gaan. hoe meer votes, hoe sneller dat een van mijn nieuwe ideeën online komt als een boek!

please kijken dus!

xxx lisa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu