hoofdstuk 8

737 34 7
                                    

djenna p.o.v.

ik word wakker in de armen die ik 3 weken zo erg heb gemist. ik ben zo blij dat ik terug ben. ik heb niall super erg gemist. ik draai me voorzichtig om. niall ligt schattig zachtjes te snurken. zijn mond is een klein beetje open en zijn  haar zit warrig over zijn gezicht heen. voorzichtig doe ik zachtjes zijn  haar uit zijn gezicht. zijn mooie gezicht komt tevoorschijn. ik kijk naar zijn gezicht. zijn ogen zijn nogsteeds rood van het huilen.  onder zijn ogen zitten dikke wallen. waarschijnlijk heeft hij me heel erg gemist. hij moet eens weten hoeveel ij heb heb gemist. de keren dat de handlangers van mijn vader kwamen. elke klap. elke pijnscheut. alles dacht ik aan niall. waneer hij zou komen. maar hij is niet gekomen. de politie kwam. hij mocht zoals de andere keren niks doen. waarom niet? te gevaarijk? nee. niall die gaat door vuur en water voor mij. dat weet ik zeker. ik kijk weer naar niall.

"ik hou van jou niall." zeg ik zacht en geef hem een kus op zijn mond. "ik ook van jou djenna." zegt hij zacht terug. langzaam beginnen tranen in mijn ogen te groeien en begin ik te snikken. " heey djen wat is er?"vraagt niall met een slaperige stem.  hij trekt mij iets fichter naar mij toe en veegt mijn tranen weg. "ik heb je zo gemist." zeg ik en begraaf mijn gezicht in zijn shirt. "ik jou ook djenna. ik jou ook." fluistert hij zacht in mijn oor. zijn stem is ook gebroken. ik kijk in zijn gezicht. zijn mooie blauwe ogen staren waterig in de mijne. tranen rollen uit mijn ogen. hij veegt ze weer zachtjes weg. "niet huilen djenna. anders moet ik mee huilen." ik kan gewoon niet stoppen met huilen.  de tranen blijven rollen. ik kijk weer naar niall.  nu rollen er ook tranen over zijnn wangen heen. allebei vegen we bij elkaar de tranen weg. "het voelt zo leeg in mijn buik." zeg ik zacht. "snap ik. maar, we zorgen wel dat er een nieuwe komt. toch?" ik knik langzaam. " mooizo. hey komt echt wel goed hoor babe. geloof me. ik ben bij je. altijd." en hij pakt mijn hand en legt die op zijn hart. " deze klopt voor jou djenna. alleen voor jou, hope en de jongens. jullie blijven voor altijd hier in mijn hart." zegt hij. I♡HIM SO MUCH.

stom stukje? comment en vote please xx

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu