niall p.o.v.
ik loop naar de keuken. ik heb honger. gisteren zijn de jongens er geweest. overal ligt nog troep. we hadden gisteren film gekeken en veel gegeten. overal liggen dus nog zakken chips rond. ik maak de kast open. niks. "DJENNA?" roep ik door het huis. "JAA." krijg ik terug. "KUN JE EVEN BOODSCHAPPEN GAAN DOEN? HET ETEN IS OP!" roep ik. "OKE BEN AL WEG!" roept ze. ik hoor de deur dicht knallen.
djenna p.o.v.
"DJENNA?" hoor ik niall roepen. "JAA." roep ik terug. "KUN JE EVEN BOODSCHAPPEN GAAN DOEN? HET ETEN IS OP!" roept niall. ik zucht. kan hij dat niet zelf? altijd heeft hij mij daarvoor nodig. hallo! ik ben wel zwanger! "OKE BEN AL WEG!" roep ik met tegenzin. ik pak mijn jas, schoenen, portemonnee en autosleutels en loop het huis uit.
bij de winkel aangekomen stap ik uit de auto. haal een karretje en loop de winkel in. effe denken, wat hebben we allemaal nodig? chips, kip, noedels, groente, fruit, luiers voor hope. ik pak alles en doe het in de winkelwagen. ik loop naar de kassa en betaal het eten. met al het eten loop ik naar de auto toe en leg ales in de auto. ik loop terug om mijn karretje weg te zette als ik ineens van achter word gepakt en mee gesleurd word. in mijn ooghoeken zie ik nog iemand aan komen rennen. diegene die me vast heeft, tilt me op en legt me over zijn of haar schouder heen en rent ook weg. het meisje houd hef niet meer bij en stopt met lopen. ik word in een auto gegooid. letterlijk. degene die me vast had komt nu op mij af met een doek. ik weet wat het is. het is een doek met drugs dat je flauw valt... ik neem zoveel mogelijk adem voordat de doek op mijn mond word gedrukt. ik hou mijn adem stevig in. "Ademen nu!" zegt ze man. ik hou eigenwijs mijn mond dicht. op dat moment zie ik een mes voor mijn ogen verschijnen. snel adem ik in en uit. ik wil geen mes sneeën meer. voor mijn ogen word alles zwart.
ondertussen niall p.o.v.
mijn telefoon gaat af. ik loop langzaan naar de telefoon toe en neem op. "met niall." zeg ik. "hallo niall met de politie." zegt een politie man.
hoppaaaa hoofdstuk 2 extra snel voor jullie vanwege de vele stemmen en votes op he s the up when im down! xxx
JE LEEST
Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)
FanficDjenna en Niall zijn nu getrouwd. Samen hebben ze een heel leuk dochtertje Hope. (De naam betekend veel voor Djenna en Niall. Vooral na wat er gebeurd is. Hope betekend voor hun verder gaan en hopen op het beste.) Djenna is zwanger van haar tweede b...