whooeeeeeeehooooooo hoofdstuk 10 alweer! bedankt voor het lezen! hier komt het!
djenna p.o.v.
"DIERENTUIN!" roepen louis en el samen. hand in hand rennen ze de dierentuin binnen. ik kijk niall met een raar gezicht aan. allebei schieten we in de lach. hope die op de arm van niall zit lacht mee. ze is zo een cutie! hope maakt schattige baby geluidjed en begint met haar armpjes heen en weer te bewegen. niall schiet in de lach. "hope niet zo hard. dadelijk val je uit mijn armen." zegt hij. ik proest het uit van het lachen.
het is avond. we hebben een super leuke dag gehad met alle jongens en meisjes in de dierentuin. nu ben ik kapot. niall en ik zitten op de bank. ik lig op niall zijn schoot met mijn hoofd. hope ligt op bed. niall aait langzaam door mijn haar heen. het is heel rustgevend. niall kan dat altijd zo goed. mij rustig maken. "Weetje." begint niall. " ik heb een leuk idee voor ons tweetjes." zegt hij. ik kijk naar boven in zijn ogen. "heb je wel eens paard gereden?" vraagt hij. ik schud langzaam mijn hoofd. "nee." zeg ik zacht. "zou je het ooit willen proberen? samen?" vraagt hij zacht. ik knik langzaam. "dat zou geweldig zijn denk ik. dat moeten we doen." zeg ik zacht. " dan ga ik dat regelen. lijkt me heel erg leuk. samen met you. mijn vrouw. de moeder van mijn liefste en schattisgste kind. ik heb een neef met paarden. die helpt ons wel." ik voel dat mijn wangen langzaam rood worden. tranen beginnen zich te vormen in mijn ogen. "dankje nialler. die woorden doen me goed." zeg ik. "graag gedaan djen." zegt hij en geef me een kus op mijn lippen.
niall p.o.v.
ik zit op de bank met djenna. ze ligt op mijn schoot. ik aai langzaam door haar haren heen. haar mooie lange, blonde haren. ik kijk naar beneden. djenna gaapt schattig. "ben je moe babe?" vraag ik. ze knikt. "zullen we naar bed gaan?" vraagt ze zacht. ik knik. voorzichtig til ik haar hoofd op en leg die op de bank neer. daarna pak ik djenna rustig in bruidstyle vast en draag haar mee naar boven. we doen onze pyjama aan, tandenpoetsen en daarna gaan we in bed liggen. ik sla mijn armen om haar buik heen en trek haar langzaam dichter tegen mij aan. haar lichaam voelt koud aan tegen de mijne aan.
starend kijk ik voor me uit. ik kan niet slapen. ik zit de hele tijd te denken aan mij, djenna, hope en het kindje dat zou komen. ik mis het dat djenna niet meer zwanger is. ik had echt heel erg gehoopt op nog een kindje met haar. "djen?" vraag ik voorzichtig. hopend dat ze wakker is. "niall." zegt ze zacht terug. jeeh. ze is dus nog wakker. "vind jij het niet ook heel erg jammer?" vraag ik voorzichtig. tuurlijk vind ze het ook jammer. "wat niall?" vraagt ze lief. "van het kindje. ik had me er zo op verheugd." even blijft het stil. maar dan begint djenna weer te praten. "ja. ik mis het. het voelt alsof ik iemand vermoord heb. iets wat van mij was." zegt ze. langzaam hoor ik haar ademhaling zwaarder worden en begint ze te snikken. " stil maar djenna. we proberen het gewoon nog een keer. toch? alles komt goed. ik beloof het je." zeg ik zacht terwijl ik figuurtjes op haar rug tekenen. langzaam word ze rustiger. "ja dat wil ik wel. zo snel mogelijk eerlijk gezegd wel. ik kan niet tegen die leegte in mij buik." langzaam draai ik haar om en begin haar teder te zoenen.
heey weer een stukje.. sorry van de weinige updates... mijn familie was en is nog voor de helft bij ons... :) k update zo snel mogelijk weer! vote en comment please!
♡you... xxx lisa
JE LEEST
Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)
FanfictionDjenna en Niall zijn nu getrouwd. Samen hebben ze een heel leuk dochtertje Hope. (De naam betekend veel voor Djenna en Niall. Vooral na wat er gebeurd is. Hope betekend voor hun verder gaan en hopen op het beste.) Djenna is zwanger van haar tweede b...