hoofdstuk 25!!

466 24 5
                                    

liam p.o.v.

"ja. meneer niall horan is gevonden." "OMFG JEEH! Hoe gaat het met hem? is hij oke?" vraag ik nu wat stiller dan het begin. mijn hart klopt hard in mijn keel van de zenuwen. "hij is niet oke helaas. hij ligt op de intensive care in het ziekenhuis. verdere informatie kunnen jullie krijgen bij het ziekenhuis. ik wil u vragen om met de vrouw van niall naar het ziekenhuis te komen. dan kunnen jullie even naar hem toe." zegt de man. "we komen er zo snel mogenlijk aan!" zeg ik snel. "bedankt meneer." "graag gedaan jonge. veel sterkte." zegt de man. "dankje" zeg ik en hang op. als een speer sprint ik de woonkamer weer in. "DJENNA! NIALL IS GEVONDEN!" roep ik hard.

djenna p.o.v.

ik hoor iemand de kamed binnen stormen. ik kijk op en zie dat het liam is. "DJENNA NIALL IS GEVONDEN!" zegt hij. meteen spring ik overeind met tranen in mijn ogen. ik voel alle ogen op ons branden. "echt?!" zeg ik zacht. "JA KOM! WE MOETEN NAAR HET ZIEKENHUIS!" Zegt liam snel. shit! het gaat dus niet goed met hem. snel loop ik achter liam aan. we stappen in de auto en scheuren weg.

we komen aan bij het ziekenhuis. snel parkeerd liam de auto. we stappen uit en rennen naar de ingang toe. bij de balie stopt liam. "waar ligt niall horan?" vraagt hij buiten adem. "hij ligt in kamer 55 op verdieping 9 de intensive care." zegt de vrouw. "dankuwel mevrouw." zegt liam. we snellen weer naar de liften. ik druk als een gek op het knopje. uiteindelijk gaat de deur open. ik druk snel ol het knopje met een 9 erop en de lift sluit en gaat naar boven. als we op de 9e verdieping aan komen, rennen we naar buiten. we melden ons weer bij de balie van de afdeling. een vriendelijke verpleegkundige komt op ons af. "kan ik jullie ergens mee helpen?" vraagt ze. "we zouden graag naar niall horan willen." zegt liam. "oke,dat kan. u kunt mee komen." zegt ze. we lopen achter haar aan. we komen aan bij een deur. achter deze deur is niall. eindelijk ga ik hem weer zien. "hier is meneer horan. schrik niet te erg van zijn verwondingen. het zijn best flinke. hij ligt op dit moment even te slapen. geen zorgen, gewoon slapen. verder niks." zegt ze. ik knik. de verpleegkundige doet de deur open.

daar ligt hij. niall. mijn man. mijn held. de vader van mijn kindje. met verband om zijn arm heen en schrammen over zijn gezicht. slangetjes in zijn armen. een witte ziekenhuis deken over hem heen. in een groot ziekenhuis bed. snel loop ik naar hem toe. tranen stromen over mijn wangen heen. "niall?" zeg ik zacht. ik geef hem een zoen op zijn kruin en strijk door zijn haren heen. zijn mooie blonden haren met wat uitgroei. als hij niet in een ziekenhuis bed lag, was het te sexy voor woorden. mijn traan valt op zijn voorhoofd. "niall?" vraag ik weer zacht. hij draait zijn hoofd. "djenn?" zegt hij zacht en schoor. "omg niall! je bent terug!" ik leg mijn hoofd bij zijn hoofd en geef hem een zoen. ik knuffel hem zacht terwijl ik hard aan het huilen ben. "omg niall ik heb je zo gemist." huil ik. "ik jou ook love." zegt hij weer schoor en geef mij zacht een kus. langzaam heft hij zijn hand met de slangetjes op. hij veegt mijn tranen voorzichtig weg. zijn vingers voelt ruw aan. maar op dit moment maakt het mij niks uit. ik heb niall terug. mijn niall. ik ga voorzichtig boven hem af. ik bekijk hem even kort. "hoe gaat het met je?" vraag ik zacht. "slecht." zegt niall zacht. hij sluit zijn ogen. "niall blijf hier. niet weg gaan." zeg ik terwijl ik weef begin te huilen. "ik ga niet weg love. ik ben alleen moe." zegt hij. hij opent zijn ogen weer. "als je moe bent, mag je wel gaan slapen." zeg ik zacht. "nee ik wil bij jou blijven." zegt niall. "ik blijf naarst je zitten niall. ga maar slapen. ik blijf bij he honey." zeg ik zacht. ik pak de stoel van de zijkant van de kamer en zet zie naarst niall neer. ik pak zijn hand vast en druk er zover ik kan door de slangetjes een kusje op. "ga maar slapen nialler. ik blijf bij je." zeg ik zacht. hij knikt zacht en sluit zijn ogen weer. "truste love." zeg ik zacht.

nialler is back bitches! hoe wsd het stukje? was ie mooi genoeg? xx

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu