hoofdstuk 4

752 33 15
                                    

niall p.o.v.

mijn telefoon gaat weer af. het is de politie weer. snel leg ik hope in haar bedje. "en? hebben jullie haar gevonden?" vraag ik meteen als ik heb opgenomen. "sorry meneer horan. we hebben haar niet gevonden. ze is al meegenomen door iemand. een meisje heeft het allemaal zien gebeuren." zegt de man. "NEE! WAAR IS ZE?!" schreeuw ik uit. tranen stomen over mijn wangen heen. ik zak op de grond en begin te huilen.  ik laat mijn telefoon vallen. "meneer horan." zegt de politie agent. ik pak de telefoon weer met trillende handen vast. "j-ja." stotter ik. "de auto van u en djenna staat hier nog. kunt u die komen ophalen? we hebben de auto sleutels gevonden." "ik kom eraan." zeg ik kortaf. ik hang op en bel harry op. "heey hazza. kun je even op hope passen? djenna is weer megenomen tijdens het boodschappen doen. ik moet even onze auto daar ophalen." zeg ik. "Omg nee! waarom alweer?! ik kom eraan. ben er zo!" zegt harry. ik loop naar hope toe. ik pak haar weer op en knuffel haar weer. tranen rollen langzaam over mijn wangen. beneden gaat de deurbel. ik loop met de nogsteeds slapende hope in mijn armen naar de deur. ik doe de deur open en harry stormt naar binnen. "ga maar snel niall. ik ben er nu." zegt hij. ik geef hem een knuffel. "bedankt maat." zeg ik. "alles voor een vriend." zegt hij. ik geef hope nog een kus op haar voorhoofd en geef haar aan harry. "tot zo." zeg ik zacht. "tot zo." zegt harry terug.

djenna p.o.v.

ik zit nogsteeds op de stoel vast gebonden. ook ligt hij nog steeds achterover op de grond.  lekker. niet dus. ik moet al een tijdje naar de wc. nog zo iets handigs. ik heb al een aantal keren geroepen maar niemand komt. ik hou dit niet langer meer vol. ik roep nog een keer. " DJENNA HOU JE KOP EENS!" zegt mijn vader die boos in de kamer komt. hij trapt tegen mijn zij aan. hevige pijnscheuten gaan door me heen. als hij maar niet de baby heeft geraakt. "please... mag ik naar de wc?" vraag ik voorzichtig.  ik hoor mijn vader zuchten. hij hurkt bij me neer en maakt ruw met een mes de touwen los. ik voel dat hij mijn lichaam aan raakt. ik verkramp mijn gezicht even van de pijn. ik voel het bloed uit de snee branden. fijn.... eindelijk zijn mijn benen los. meteen zakken ze naar beneden. shit. " KIJK EENS UIT!" roept mijn vader. met de mens duwt hij tegen mijn benen aan. ik voel dat een diepe snee zich in mijn been nestelt. ik gil het even uit. "wil je er nog een? ik doe het graag hoor."  zegt hij. "please niet..." zeg ik smekend terwijl tranen over mijn wangen stromen. mijn been doet oijn door de sneeën.  eindelijk zijn mijn handen en buik ook los. mijn vader duwt me van de stoel af waardoor ik naarst de stoel op de grond rol. "hop naar de wc jij! en snel een beetje!" zegt hij grommend. tranen stromen over mijn wangen als ik wil opstaan. het doet onmogelijk veel pijn. ik loop ofja, meer stompel naar de wc toe.

niall p.o.v.

ik kom aan bij het winkelcentrum.  de politie staat daar met een meisje bij onze auto. "niall. goed dat je er bent." zegt de politie man. langzaam geef ik hem een hand. "melanie hier heeft djenna gezien toen ze mee genomen is. ze heeft een foto gemaakt van het kenteken van de auto. we hebben dus een aanwijzing." zegt de meneer. "dankje." zeg ik tegen melanie. ik schud haar hand. "niall" zeg ik. "melanie" zegt ze terug. " melanie, bedankt voor je hulp." zeg ik. "graag gedaan. alles voor jou en djenna. hoe gaat het met hope?" vraagt ze. huh? ik ken haar niet eens. ze weet over hope? "wacht! ben je een fan?" vraag ik. ze knikt verlegen. " met hope gaat alles goed. ik hoop met djenna ook." zeg ik. "ik laat jullie wel even alleen. we laten iets weten als we sporen hebben van djenna." zegt de politie man. ik knik en zeg hem gedag. "wil je misschien de andere jongens ontmoeten? als een bedankje voor de aanwijzing naar djenna?" vraag ik langzaam. ze begint te blozen. "mag dat?" zegt ze terwijl een traan langzaan over haar wang heen gaat. ik knik. "kom je mee?" vraag ik. ze knikt hevig.

zooo weer een hoofdstuk! melanie is erbij gekomen.... wie weet wat zij nog voor rol krijgt...?! ^^ morgen weer een stuk! xxx lisa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu