hoofdstuk 14

650 25 21
                                    

harry p.o.v.

ik zit samen met hope op de grond met wat barbies te spelen die ik speciaal voor haar heb gekocht. "jij krijgt deze ome haz. ik neem deze." zegt ze super cute. ik pak de pop van haar aan. ik wil later ook een meisje. die zijn zo schattig! "dankje hope." zeg ik. ik hoor de voordeur open en dicht gaan en melanie komt de kamer binnen lopen. "TANTE MELLIE!" gilt hope.  "HOPE!" schreeuwt melanie terug. ze rent naar het kleine meisje toe en knuffelt haar. "tante mellie mee spelen." zegt hope.  melanie komt erbij zitten. " tuurlijk babe. tante mellie speelt mee." zegt ze. snel geeft ze mij een kus. "helo handsome." zegt ze. ik glimlach.  "heey beauty" zeg ik terug. "hoe was het vandaag?" vraag ik. "saai." zegt melanie.  "ik ben helemaal kapot van dat werken." zegt ze zuchtend. "aahhh." zeg ik grinnikend. "haz shut up!" zegt ze lachend. ik hoor mijn telefoon af gaan vanuit de keuken. snel laat ik melanie los en loop naar de keuken. ik pak mijn telefoon op.

"met harry styles?" vraag ik. het blijfr even stil. "hallo?" vraag ik nogmaals. "kom onmiddelijk samen met hope naar het dennenbos. als jullie dat niet doen.... dan gaat jou homo bandje en al de vriendinnetjes eraan! speciaal gedacht aan djenna! waag het niet om de politie te bellen. anders zullen jullie er alsnog aan gaan. allemaal!" zegt een stem. mijn mond valt open. nee! dit kan niet! " dus zorg maar dat je optijd bent. over een half uur. voor de ingang van het dennenbos! en waag het niet om de politie te bellen!" klinkt de stem vervolgd door een geluidje van een ophangen telefoon.  tranen beginnen zicht te vormen in mijn ogen. huilend zak ik op de grond. mijn handen om mijn gezicht heen gevouwen.

"haz? wat is er? waarom huil je?" voor ik de bekende stem van melanie zeggen. langzaan voel ik dat er armen om me heen geslagen worden en ik tegen het lichaam van melanie  word aan gedrukt. "stil maar haz." zegt ze zacht. ik voel haar warme adem landen op mijn huid. "harry kijk me eens aan." zegt ze zacht. ze tilt met haar vinger mijn kin op. " wat is er aan de hand? waarom huil je haz? vertel het me. misschien kan ik je helpen. " zegt melanie bezorgd. "Je kunt niet helpen mel. ze willen dat we binnen een half uur bij  de dennenbos rand zijn. jij, ik en..... " snik ik. "wie nog meer harry?" "hope" huil ik nu nog harder. "ik ben bang dat ze hope willen." zeg ik zacht. "als we niet komen, gaan we er allemaal aan. de band en alle vriendinnen. we moeten dus wel gaan mel." zeg ik zacht. "we moeten inderdaad wel haz. maar geloof me. we gaan er alles aan doen om hope veilig te krijgen. zo makkelijk krijgen ze haar niet." zegt ze zelfverzekerd.  door gaar word ik ook altijd zelfverzekerder. ze staat zo positief in het leven. langzaam legt ze mijn hoofd tegen haar borst aan. ze aait even door mijn krullen heen. "het komt goed haz. samen vechten we ervoor." zegt ze. ik knik. langzaan haal ik mijn hoofd van haar borst af. ik kijk haar in haar gezicht aan. "we moeten gaan mel. we moeten optijd zijn." fluister ik. snel geef ik melanie een kus en sta op.

samen met melanie loop ik naar de woonkamer waar hope nogsteeds met haar barbies speelt. " hope schatje? kom eens even naar tante mellie toe." zegt melanie.  hope laat haar barbies vallen en rent naar melanie toe die haar armen open houd. hope rent er snel in. ik zie melanie even nog slikken. "hope? wij gaan even ergens heen. ga je mee?" vraagt ze zacht. "en de barbies dan?" vraagt hope. "daar mag je er 1 van mee nemen. als we terug zijn, gaan we verder spelen." zegt melanie.  hope knikt. samen met melanie en hope loop ik naar de hal toe en doe mijn schoenen en jas aan. melanie helpt hope. daarna lopen we samen zo snel mogenlijk naar de auto. 15 minuten nog op de klok. hopelijk zijn we nog optijd.

hoofdstuk 14! sorry van de late update.....

hoe vonden jullie het concert in Nederland? OMFG IK STOND HELEMAAL VOORAAN! AAHHHH! hopelijk hadden jullie ook goeie plekken!

bekijk please even mijn andere ideeën in mijn ideeën boek! THANK YOU!

hoe gaat het aflopen? wat gaat er het volgende hoofdstuk gebeuren?  komt het goed? willen ze echt hope hebben? we zullen zien..... 

tot snel! xxx lisa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu