hoofdstuk 11

700 29 40
                                    

niall p.o.v.

het is ochtend . djenna en ik liggen samen in bed. gisteren avond was geweldig. ik hoop dat het gelukt is. ik denk en hoop het wel. het was geweldig! langzaam doet djenna haar ogen open. "goodmorning darlin. lekker geslapen?" vraag ik en geef haar een dikke kus. "ja altijd naarst jou." zegt ze. " ik ga het vandaag regelen het paardijden. ik ken iemand waar dat denk ik wel kan." zeg ik. "dankje niall. dat zou geweldig zijn." zegt ze.

langzaan ga ik na een tijdje kletsen uit bed als ik hope hoor huilen. snel loop ik naar haar kamer toe. "wat is er darling? stil maar." zeg ik terwijl ik haar oppak en over haar ruggetje heen aai. ze blijft door huilen. "wat is er hoopje?" vraag ik wetend dat ze niet kan antwoorden. ze blijf maar huilen dus ik loop samen net haar naar djenna.  " djen? ze blijft maar huilen. probeer jij haar eens stil te maken." ik geef haar aan djenna. langzaam aait ze over haar ruggetje heen. ze word al rustiger. "hoe doe jij dat man!" zeg ik lachend. "ik ben haar moeder. " zegt ze lachend. "en ik ben haar vader en kan dat niet jaja." zeg ik lachend. ze lacht mee. "ik ga even regelen voor vandaag."

djenna p.o.v.

ik zit met hope teletubbies te kijken als niall binnen komt lopen. "djenn. het is geregeld. wel wat eerder dan gepland. om 4uur al.  oppas voor hope is ook geregeld. ze kan naar harry en melanie toe." zegt niall. "dankjewel niall. het word geweldig vanavond." zeg ik en geef hem een kus. hij komt naarst mij op dr bank zitten en slaat een hand om me heen. "heb je al iets leuks om aan te trekken vanavond?" "nee ik denk van niet. waarin wil je me zien dan?" vraag ik uitdagend. " strak pakkie." zegt niall serieus. ik begin het uit te proesten van het lachen. " jaja niall. droom verder." zeg ik lachen. niall begint nu ook te lachen. "gemenerik!" zeg ik en prik hem in zijn zij. "auwie." zegt niall lachend.

als we eindelijk weer een beetje uitgelachen zijn, zegt niall ineens. "de meiden komen je zo halen. ze gaan met je kleren uitzoeken." zegt niall. "JEEHH SHOPPEN." roep ik door de kamer heen. "meiden." mompelt niall grinnikend. de bel gaat. ik spring op met hope nog in mijn handen en loop vlug naar de deur toe. " heey girls!" zeg ik blij als de deur open gaat en melanie, Eleanor en perrie voor me staan. ik geef ze allemaal een knuffel. "HOPE!" schreeuwt Eleanor vrolijk. hope maakt schattige baby geluidjes. Eleanor geeft haar een kus op haar wang. "heey kleine. kom bij tante el." zegt ze en ik geef hope aan Eleanor.  Eleanor doet zo schattig net hope. ze maakt rare sprongen in het rond en hope lacht als een gek. zo cuties! ♡ "nou djenna. ga je mee? dan gaan we kleren kopen. laat hope maar even bij niall." grijst perrie. snel loop ik terug naar de woonkamer en geef hope aan niall en zeg hem gedag. "op naar de stad!" roep ik als we buiten zijn.

heey!! weer een stukje!!! ik heb even jullie hulp nodig voor 2 dingen:

1. ik heb 2 nieuwe ideeën voor verhalen. van welke jongen willen jullie nog een boek? maak je top 3

2. dan. ....... ik heb expres geen vriendin voor liam gekozen..... dus... doe auditieeee!!!

naam, leeftijd in het boek, je intressens, karakter, alles wat je personage nodig heeft!

dus..... AUDITIEEE DOEN!! en laten weten van welke jongen jullie nog een boek willen!

(jullie hebben tijd tot woensdag 11 juni.)

XXX Lisa

Why Again?! (vervolg op He's The Up When I'm Down)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu