Soru-Cevap 🙋🏻‍♀️

10.2K 276 1.3K
                                    

Arkadaşlar yeni bölüm değil size sormak istediklerim var fakat herkesin bu soruma ortak olup cevaplaması şartıyla. Bütün okuyucularım içtenlikle cevaplasın, çekinmesin biz burada büyük bir aile oluşturduk lütfen bana destek olup çıkmazları dolduralım...

~Hikayede anlamsız ya da abartı olarak bulduğunuz bir konu var mı? Varsa buraya üşüşelim 😂

~Hikayede ön planda tutmamı istediğiniz birileri var mı?

~Hikayede olmazsa olmazınız kimdir?

~Hikayeye ilk başladığınızda bekletileriniz nelerdi?

~Hera'ya yakıştırdığınız karakter Murat mı? Selim mi?

~Hikayede yolunda gitmeyen ya da hoşunuza gitmeyen bir mevzu var mı?

~böyle olsaydı daha iyi olurdu dediğiniz şeyler nelerdir?

~bu hikayede Ferhat hariç kötü karakter olarak gördüğünüz kişiler kim?

~Baran karakterini ne kadar çok benimsediniz, hikayeden koparsa ne hissedersiniz?

~Azelya karakteri sizce hikayede tam olarak nerede? Ne kadar büyük önem taşıyor?

~Siz Ankara'nın bataklığın içine girmiş olan o iflah olmaz mahallesinde olsaydınız hangi karakter olurdunuz?

~Hakan'ı hayatınızda üç kelime ile anlatın deseydim bu üç kelime ne olurdu?

~Final nasıl bitecek? Nasıl biterse mutlu ya da mutsuz olursunuz?

~Baran ve Hakan'ı ileride nasıl bir yüzleşme bekliyor olabilir?

~Baran'ın bu kopuklukta suçu varsa Hakan onu affedebilecek mi?

~Sizce bu hikayedeki en masum kişi kim ya da kimler?

~yazarken sizi etkiliyor muyum? Size hüznü, huzuru, mutluluğu aynı anda hissettirebiliyor muyum?

~Siz Selim'in yerinde olsaydınız o gün ikisini gördükten sonra neler yapardınız?

~hayatta affedemeyeceğiniz bir olay yaşadınız mı?

Hepsini cevaplamanızı bekliyorum, hepinize cevap vereceğim 😊👋🏼💕

Mahallenin Ağır Abisi (DELİKANLI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin