Veeee ben geldim yıldızlar patlasın bum tam tam tam ♥️
Merhaba kuzularım, beklettim ama olsundu. Geç olsun ama güç olmasın. İyi okumalar bitanecikler 🐣🌸
İncirli küçüktür küçük olmasına ama içindekilerin yürekleri büyüktür. Bu mahalleye giren her aptalın yaptığı hata; bu insanların kalplerininde, tıpkı İncirli mahallesi gibi küçük olduğunu zannetmesidir. İncirli kimsesizlerin yuvası, çaresizlerin sığınağıdır. Karanlıkta o tutar elini, zor durumda o koşar yanına, o kaldırır senin düştüğün çukurdan.
Meltem karanlıkta çırpınan, zor durumda kalıp çukura düşen, o insanlardan sadece bir tanesi. Tam umudu bitmiş, tekrardan o hiç istemediği yere dönecekken; hayat ilk defa ona umudun hala bir yerlerde olduğunu kanıtlamıştı.
Cayır cayır yanan yanağını okşarken yediği sert tokatın etkisindeydi. Canı fazlasıyla acımıştı. O an annesinin yanında olmasını istedi fakat bu hayatta kimsesi olmadığı aklına dank etmişti. Kimsesizlerin hor görüldüğü, dışlanan, itilip kakılan bu dünyada bir çare kalmıştı. Utançla titreyen küçük ellerini suratına kapattı. Bu görüntü Hakan'ın yüreğini burkmuştu.
"Siz çocuklara bakın." Sert bakışları iki zorba adamı buldu. Üzerindeki kabanın düğmelerini açarken öfke doluydu. İçi alev alev yanıyordu. Sanki yerde çaresiz bir şekilde oturan kızcağızın gururu değil de, onun ki kırılmış gibi hissediyordu.
"Ama abi-" Kadir'in konuşması Hakan'ın havaya kaldırdığı işaret parmağıyla kesildi. Bunu tek başına halletmek istiyordu.
Murat hızla bacağından yaralanan çocuğa koştu. Pantolonun ucunu yakalayıp yaranlandığı yere kadar yırttı. Yarayı inceleyip üzerindeki ceketi çıkarıp yaralandığı yere bastırdı.
"İyisin kardeşim." diyerek bacağını korkuyla izleyen genç adama moral verdi. İyi değildi. Bacağından oluk oluk kan geliyordu ve Murat ne yapacağını kestiremiyordu.
Kadir Aslan'ın kolundan tutarak ayağı kaldırdı. "Koş Selim'e haber ver! Biz Yiğit'i hastaneye götürürüz."
Aslan şoktaydı, hüzünle arkadaşının acı çekişini izliyordu. Kadir genç adamın omzundan sarstı. "Aslan hadi!" Koşarak sokaktan uzaklaşarak gözden kayboldu.
Kadir temkinli adımlarla yerde acı çeken genç adama yaklaşarak bir çırpıda kucakladı. "Hakan'ın yanında kal, onunla ben ilgilenirim."
Murat usulca başını sallayıp gözlerini öfkeyle suçlulara çevirdi. "Şerefsizleeerrrr!" sokağın ortasında bağırarak yumruklarını sıktı.
Kirli sakalları olan adam elindeki kanlı bıçağı yolun kenarına fırlatarak ellerini havaya kaldırdı. "Biz sadece kızı alacaktık."
İlk hata. Kötülük ettikten sonra masum insan rolleri oynamak; işte bu Hakan ve arkadaşını deliye döndürürdü. Hakan etrafı delice süzerken dudaklarında alaycı bir gülümseme oluşmuştu, adamın suratında patlayan tokat ise beklenmeyen bir bomba etkisi yaratmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahallenin Ağır Abisi (DELİKANLI)
Ficción GeneralBizim hikayemiz içimizden biri öldüğünde başlayacak. Ben Hakan Yılmaz. Öyle soyadıma bakmayın; çokta güzel yıkılışlarım olmuştur bu dünyada. Sağlam darbeler yedim çocuk yaşımda. Kanımın, yaralarımın arasında büyüdüm ben. Bir mahalle var içinde bir ç...