Yedinci Bölüm "HYUNG"

42.5K 4.1K 1.9K
                                    

Namjoon öğretmen eline aldığı kitapla kürsünün kenarına oturdu. Herkesle iyi anlaşan bu adam nedensizce Park Jimin'i sevmiyordu.

Sözel derslerin kraliçesi olarak adlandırıldığımdan, Bay Kim ile aram oldukça iyiydi.

Okulda en sevdiğim öğretmenlerin başında geliyordu.

İşte bu yüzden, Hanseul'ün yanında oturan kızla anlaşamıyorduk.

Kız, geçen seneden beri tarih hocamız Namjoon'a sarmıştı ve sırf hoca vana iyi davranıyor diye etmediğini bırakmamıştı. En son Jimin ile ilgileniyordu, okuldaki herkes gibi...

İşte bu yüzden Jimin ile oturmak istemiyorum, kızdan yeni kurtulmuşken tekrardan benimle uğraşmasını istemiyordum.

Orospu Kimyung.

"Jaehyun, bize sayfa 93'ü okuyabilir misin? "

Namjoon öğretmen sevecenlikle bana seslendiğinde başımla onayladım ve Jimin'in önündeki kitabı biraz kendime çektim.

Kitabımı evde unutmuştum, mecbur Jimin'in kitabını kullanmalıydım.

Jimin anında kitabı kendime çeken elime vurmuş, kitabını önüne almıştı.

"Ne oluyor orada?  Park Jimin, ne yapıyorsun Jaehyun'a?! "

Diye bağıran Namjoon öğretmen ile Hanseul ve Kimyung bize döndü. Önümde oturan Yoongi omzunun üstünden bana bakarken Jimin konuşmaya başladı.

"Hocam, kitap benim."

Namjoon öğretmen sinirlenmeye başlıyordu.

"Ne yani, senin kitabını kimse okuyamaz mı Park Jimin? "

Jimin hoca ile inatlaşacak konu bulmuşçasına sevindi. Sürekli hocaya laf atıyor, okuldan atılmayı umursamadan hocaya küfür bile ediyordu.

Oysaki Bay Kim okuldaki en anlayışlı öğretmeniydi. İşin garip kısmı Bay Kim de sınırlarını zorlayıp Jimin ile zıtlaşıyordu.

Garip bir ikiliydiler.

"Evet, sadece kitabımı ben okuyabilirim. "

Neden basit bir konuyu bu kadar uzatıyordu Tanrı aşkına?!

"Oku o zaman Park Jimin, sayfa 93.  Başla. "

Jimin önündeki kitabı yere itip ayağa kalktı.

"Hocam, galiba midem ağrıyor. Sanırım bir yere çarptım. Revire gideceğim. "

"Hayır, Jimin, bu sefer de gitmene izin vermeyeceğim, benle sorunun neyse bunu bugün çözeceğiz. Fakat tenefüste. Şimdi yerine otur."

Jimin Namjoon'u dinlememiş, sınıftan çıkıp gitmişti. Kimyung;

"Geçen sefer de bacağımı vurdum diyerek revire gitmişti, acaba Namjoon hoca Jimin'e şiddet mi uyguladı? "

Gözlerim şaşkınca açılırken Kimyung'a döndüm. Hanseul onu anında susturdu.

"Saçmalama, Jimin Bay Kim'e bir yumruk atsa adam hastanelik olur. Jimin'i görmüyor musun?  Kası olmayan tek bir hücresi yok. "

Gerçekten de öyleydi. Kaslıydı fakat okul kıyafetleri ile kaslarını saklamayı iyi beceriyordu.

Sergilemekten hoşlandığı tek anı sanırsam beden eğitimi dersleri ve basket maçlarıydı. Yoongi ile anlaşamıyor gibi gözükse de yakın arkadaş olduklarını biliyordum. Yoksa o takıma nasıl girecekti?

Onu oynarken hiç izlememiştim fakat torpille o takıma geldiğini tüm okul konulmuştu, benim de aklımda öyle kalmıştı.

"Tamam, çocuklar biz derse dönelim! "

Namjoon hoca elindeki kitabı sıkıntıyla kürsüsüne yerleştirirken zil çalmıştı. Herkes bu kasvetli ortamdan kurtulmak amacıyla sınıfı terk ediyordu.

Ben de herkes gibi sınıftan çıktım ve kütüphaneye doğru ilerledim. Kütüphanedeki boş bir masaya otururken başımı sıraya koydum. O sırada boş olan kütüphanenin sessizliğini bıçak gibi yaran bir gürültü koptu.

Jimin, Taehyung'un kendisini sürüklemesine izin vererek kendini zar zor adımlatıyor, yürümek yerine sürünmeyi tercih edecek bir tavırla ağır ağır ilerliyordu.

"Yah!  Jimin-ah, bana söz vermiştin, bir daha Namjoon hocayla uğraşmayacaktın! "

"Taehyung, ben sadece o adamdan uzak durmaya çalışırım demiştim. "

"Jimin, kendine zarar vereceksin, ya disipline gidersen? "

"Göndermeyeceğini ikimiz de biliyoruz Taehyung. "

"Namjoon hyung ile uğraşmayı kes Jimin, seninle arkadaşız diye görmezden gelmeye çalışıyorum, Namjoon hyungu yatıştırmaya çalışıyorum ama artık beni dinlemeyecek."

"Dinlemesin, boş ver. Bana bir şey yapamaz Taehyung, sen de ağabeyinle benim yüzünden kötü duruma düşme."

Taehyung'u yakından tanıdığım için Namjoon'un ağabeyi olduğunu biliyordum fakat okuldaki arkadaşlarına anlattığını bilmiyordum. Jimin ile yakın olduğundan ona anlatması normaldi fakat Jimin'in Namjoon öğretmenin Taehyung ile kardeş olduğunu bildiği halde devamlı kavgacı olası mantıksızdı.

Jimin, derdin neydi?

.

.

.


Sınırı hemen aştınız aferim böyle devam askdladsad

Güzel yorumlarınızı benden esirgemeyinnn

OH MY TEACHER¹ • Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin