ŞARKI: BTS (RM&SUGA&JHOPE) - DDENG #2018FESTA
(Çıkar çıkmaz dinledim sanırım 3 saat önce çıktı, çılgınca!!)
53.BÖLÜM SONU
Hastane odasının kapısının pervazına yaslanan beden bize döndü.
"Öğrendiniz mi?"
Seokjin üzgün bakışlarını üzerimize diktiğinde arkasından gelen Hoseok'a bakmıştım. Çökmüştü, ağlamaktan gözleri şişmiş bir durumdaydı. Kızıl saçlarının rengi gün geçtikçe açılıyordu fakat bugün siyahtı.
Saçını boyatmıştı.
"Neyi öğrendik mi?"
Dediğinde Hoseok yanıma geldi ve kollarını bana sardı, omzumda ağlamaya başladığında endişeli bakışlarımı önce Jungkook'a sonra da Seokjin'e çevirdim.
Jungkook sinirle elindeki kağıdı salladı.
"Bundan sizin haberiniz var mıydı?!"
Dediğinde Seokjin bakışlarını kaçırdı. Hoseok artık sarsıla sarsıla ağlıyordu. Seokjin ellerini başına götürdü, başını sertçe kaşıdıktan sonra ikinci kez ölüm fermanını ilan etmişti.
"Yoongi, Yoongi gözaltında olduğu karakolda ölü bulunmuş. Geunjoon gibi, aynı Geunjoon gibi ölü bulunmuş."
54.BÖLÜM
Bedenime sarılan kızıl saçların eski sahibine baktım, kollarında güç çekilmişti sanki. Bir başkasına ihtiyacı varmışcasına sarılıyordu bana, kollarımı ona daha çok sardım.
Çünkü insanlar teselliden çok empatiyi hak ediyordu.
Hoseok sessizce ağlayışına devam ederken hüznün ve kasvetin hakim olduğu hastane odama baktım. Jungkook elinde tuttuğu kağıdı buruşturup çöp kutusuna basket atmıştı hışımla.
"Bu işe el atma vakti geldi de geçiyor bile!"
Dedikten sonra sinirle odadan çıkmıştı. Seokjin Jungkook'u durdurmak için hamlede bulunsa bile işe yaramamıştı.
Jungkook nereye gidiyordu?
Meraklı bakışlarımı Seokjin'e çevirdiğimde Jungkook'un arkasından baktığını gördüm, daha sonra sürgülü hastane kapısını çekip içeriye girmişti.
Hoseok şişik gözlerindeki yaşları sildikten sonra boğazımdaki sargıda gözü takıldı.
"Canın çok acıyor mu?"
Dediğinde gülümsemiştim, bunun anladı 'önemli değil' idi.
Hoseok ise gözlerini kaçırıp konuşmaya başladı.
"Son zamanlarda iyi olmadığının farkındaydım ama... Ama o bunu yapacak birisi değil, yanılıyor muyum Jaehyun?"
"Haklısın Hoseok, Yoongi suçsuzdu..."
Dediğimde içim acımıştı. her şeyi bilip susmak ağrıma gidiyordu. Her şeyi en çıplaklığıyla anlatmak istiyordum fakat emin olmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...