Koridorda rastladığım bir öğretmenin dosyalarını bana teslim etmesiyle öğretmenler odasına ilerledim, dosyaları masasına bıraktıktan sonra Jungkook ile Bayan Goo'yu görmüştüm. Jungkook kaşları çatık bir biçimde karşısında duran Namjoon öğretmene bakıyordu ve gözlerini bir saniye olsun ayırmıyordu. Namjoon öğretmen ise beni görünce hafifçe gülmüştü.
"İyice alıştın buraya girip çıkmaya, yakında takım elbise giyip öğretmen gibi gezeceksin etrafta."
Böyle konuşmasının nedeni ise öğretmenler tarafından seviliyor olmamdı, beni tanıdıkları için evraklarını genelde bana emanet ederlerdi. Hafifçe güldükten sonra dostça şakalaştım.
"Siz de sürekli bana veriyorsunuz çantanızı hocam, o ne olacak?"
Dediğim sırada yüzümde hissettiğim bakışların sahibi ile göz göze geldim. Jungkook Namjoon öğretmene son kez baktıktan sonra bana doğru seslendi.
"Jaehyun, gelsene bir. Senle bir şey konuşacağım."
Yan masada oturan Bay Kim Namjoon bize kaçamak bakışlar attıktan sonra önüne döndü. Ben ise bize kaçamak bakışlar atan Namjoon öğretmenin yandan gülüşüne şahit olmuştum.
Bahçeye geldiğimizde telefonu kapalı olan Jungkook, telefonun tuşuna bastı ve telefonu açtı.
Bildirim panelinde kendi attığım günaydın mesajını gördüm. Panikle kendi telefonumu cebimden yoklarken ilk defa Jungkook'u kendi mesajlarıma bakarken görüyordum.
Acaba beni mi bulmuştu?
Neden sapık gibi mesaj attığımı mı soracaktı?
Ne cevap verecektim ki?
"Ee Jaehyun, görüşmeyeli nasılsın? "
"İyiyim hocam- pardon hoca demeyecektim ama sizi burada görmek beni çok şaşırttı doğrusu. "
Dedim gülerek.
"Ben de şaşırdım, bu okula gelmeyi pek istemedim doğrusu. Ayrıca, Jungkook sunbae falan diyebilirsiniz."
Dediğinde babasıyla olan konuşması geldi aklıma. Sorun okul muydu yoksa babasının ısrarı mıydı?
"Peki ne için çağırmıştınız beni? "
Dediğimde dikkatini üzerime verdi.
"Sınıf ve öğretmenler hakkında bilgi almak için, daha yeni geldim ve sınıfı tanımıyorum. Sınıf arkadaşlarından bahset bakalım. Mesela sıra arkadaşın? "
"Sıra arkadaşım mı? Okul birincisi işte, biraz ukala biraz gıcık. Öyle işte, sıradan biri. "
"Sıradan? Bana hiç öyle gelmedi, kesin sorunlu bir öğrencidir, böyle zeki olanların kafası fazla çalışır. "
Dedi dalga geçercesine. Ben ise kendimi tutamadan gülmüştüm, anında fark edip kendimi frenlemiştim neyseki.
"Tabi çok akıllı değil, bazı öğretmenlere karşı aşırı tutumu var. Neyse, herkes sınav notuna göre oturuyor. En iyiyle en kötü şeklinde. Ben en kötüyüm Jimin de en iyi. "
"Ne saçma sistem, ee başka neler var? Öğretmenlerden bahset biraz. "
"Siz böyle sorunca, biraz garip geldi. Yani bundan 2 gün önce öğretmenimdiniz, gerçi şimdi de öğretmen sayılırsınız ama garip işte."
Dediğimde Jungkook gülmüştü.
"Öğretmen falan değilim, sadece eğitmen gibimsi bir şeyim. Sen bana öğretmenlerden bahset."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...