ŞARKI: BTS - OUTRO TEAR
54.BÖLÜM SONU
"Jaehyun, dikkatli olmalısın, tamam mı?"
"Tamam."
Jungkook derin bir nefes almıştı.
"O zaman başlıyor muyuz?"
"Başlıyoruz."
"Hayır, Jaehyun. İlerliyoruz. Onu yakalamak için çıktığımız yolda ilerliyoruz, fakat hep beraber ilerleyeceğiz, bunu aklından çıkartma. Tamam mı?"
"Tamam."
Fakat beni tanıyorsun Jungkook, asla seni tehlikeye sokmayacağımı biliyorsun. Bu işi tek başıma halledeceğimi biliyorsun...
Telefonu kapattıktan sonra arayacağım numaranın üzerinde beklettim elimi.
Kim Seokjin.
55.BÖLÜM
Önümdeki kahve kupasına bakıyordum, karşımda bacak bacak üstüne atmış olan beden eğilerek masadaki kupasını eline aldı.
"Ne konuşacaktın benimle Jae?"
Tek kaşını kaldırdığında gülümsedim. Zorlama, bir o kadar da samimiyetten bihaberdi bu gülümseme.
"Özlemiştim seni."
Çekingen tavırlarla kavradığım kupa elimde titrerken yere düşürme tehlike atlatmıştım.
"Jaehyun, sen iyi misin?"
Değildim.
Nasıl olabilirdim ki?
"İyiyim, önemli bir şey değil. Hala Yoongi'yi düşünüyorum, ondandır."
"Kolay değil, istersen sana sakinleştirici yazabilirim?"
"Gerek yok, iyiyim ben."
Gergin ortam daha da gerilirken Seokjin ayaklanmıştı.
"Nereye?"
Endişe dolu sesim dikkatini çekmişti. Kaşlarını çattı ve yanıma yaklaştı.
"Jae, iyi olduğuna emin misin? Çok kötü görünüyorsun, anlatmak ister misin?"
Derin bir nefes aldım, ciğerlerim şişerken gözlerim dolmaya başlamıştı.
"Ben çok yoruldum, çok..."
Seokjin karşımdaki masaya yaslanmıştı.
"Bunlar çok normal, yaşın daha çok küçük ve 12 yaşından beri ağır şeyler yaşıyorsun. Önce ağabeyin, daha sonra ise bu olanlar... Bunalman çok normal, kendinde arama problemi."
"Biliyorum fakat, kendime engel olamıyorum. Bazen her şeyi silip başka bir şehirde yaşamak istiyorum. Sonra aklıma siz geliyorsunuz, beni merak etmeyeceğinizi bilsem arkama bile bakmadan giderdim."
Jungkook'u da yanıma alıp giderdim.
Bir bavul, bir erkek ve bir şehir.
Kulağa huzurlu geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...