Ellinci Bölüm"KATİL O OLAMAZ"

35.4K 2.6K 8.8K
                                    

ŞARKI:BTS - FAKE LOVE

49.BÖLÜM SONU 


"Neden kötü sonra bitirdin? Ne güzel devam ediyordun..."

Dediğimde yatağın ucunda oturan beden üstüme eğilmişti. Yüzünü yüzüme yaklaştırdığımda sıcak nefesini yüzüme vermişti.

"Senin denizkızın olabilir, Jaehyun. Her şeyi unutmanı sağlayabilirim, fakat masaldaki adam gibi beni unutup gitmenden korkuyorum."

Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Ben senden gitmem."

Dediğimde güldü.

"Benden daha önce gitmiştin, Jaehyun. Hem de 2 defa..."

Dediğinde iki elimi yanaklarına sardım.

"Sana söz veriyorum, benden gitmediğin sürece senden gitmeyeceğim. Söz."

Dediğimde hafifçe güldü. Daha sonra kulağıma eğilip fısıldadı.

"Sıra denizkızının o büyüleyici öpücüğünde..."

Dediği sırada daha sözcükleri kavrayamadan dudaklarımda dudaklarını hissetmiştim. Alt dudağımla uğraşırken gerilen dudaklarından güldüğünü anlamıştım. Çok geçmeden nefes nefese benden ayrılmıştı. Kendi bedenini gösterip göz kırptı.

"Sen hayatında hiç benim kadar kaslı ve seksi bir denizkızı gördün mü?"

Hayır Jungkook, görmemiştim.

Çünkü sen benim masalımdaki ilk ve tek denizkızıydın.


50.BÖLÜM 


Günler ile haftalar kovalamaca yarışına girişmişti, kazanan ise elbette ki aylardan haziran olmuştu. Kolej sınavlarına 1 hafta kalmıştı, okulda herkes gerçek bir savaşın içinde olduklarının yeni yeni farkına varıyordu.

Bense içinde bulunduğum karmaşada geleceğe dair ufak bir umut bile beslemiyordum.

Nedensizce içimdeki ses gelecek planları yapmanın anlamsız olduğunu, eninde sonunda rus ruletine benzeyen hayatımda içi dolu bir mermiyle yaşamımın son bulacağını söylüyordu.

Yanılması için nelerimi vermezdim...

"Daldın yine, testi çözmeye devam et. Yoksa o güzel kafanı koparacağın Zeze."

Pencereye bakan başımı yanımda deli gibi soru çözen ikiliye çevirdim. Jungkook kızgınca bana takılırken Jimin oralı bile olmamıştı. 

Size küçük bir sır vermemi ister misiniz?

Jungkook geleceğe karşı o kadar umutluydu ki, aynı üniversiteye gitmeye karar vermişti. Öğretmen olarak kalmak istemediğini, üniverstesini okurken aynı ortamı paylaşmamızı istiyordu. Sırf bu yüzden deli gibi çalışıyordu. 

OH MY TEACHER¹ • Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin