HAYRAN KURGUDA 9'UZ HALA İLK 10 DAYIZ EHEIHEIEJEJEO
..
.
.
Hızla koridora doğru adımlarken Jungkook'un uzun bacaklarını gördüm, koşar adımlarla elimdeki cüzdanla Jungkook'a doğru ilerlerken birine çarptım. Elimdeki cüzdan yere düşmüş, içindeki birkaç kart dışarı fırlamıştı. Hemen eğilip kartları cüzdana geri tıktım.
Birden dikkatimi çeken kimlik kartıyla kaşlarımı çattım.
Doğum tarihi, 02.09.1997'ydi.
Fakat kaşlarını çatmamam neden olan sebep o değildi.
Biraz üstte yer alan bir bilgiydi.
Annesinin isminin Jaehee oluşuydu.
Jungkook'un annesi Joonjae değil miydi?
Bir dakika, Jimin ile Jungkook...
Kardeş değiller miydi?
.
.
.
.
33.BÖLÜM
Kimlik kartına olan bakışlarım gittikçe derinleşiyordu. Zaman kavramını yitirdiğim o saniyeler içerisinde bunca zaman nasıl kandırıldığımı düşündüm.
Gerçekten de neden kardeş olduklarını söylemişlerdi?
Saklamaları için bir neden mi vardı?
Başımı kaldırıp merdivenlerde gözden kaybolan Jeon Jungkook'u bulma umuduyla titreyen bacaklarımla ilerledim. Jungkook elindeki ders kitabıyla ilerlerken hiçbir şey olmamış gibi kolunu tuttum.
Jungkook şakınlıkla başını yukarıya doğru çevirmişti. Kaşları hayret nidalarını bağırırcasına havalandığında iç dengemi korumaya çalıştım.
Hiçbir şekilde ona anladığımı yansıtmayacaktım.
Bu olayı kendim çözecektim, hem Jinsook olayını hem de kardeş olmama mevzunu... Hepsini tek başıma halledecektim.
"Jaehyun?"
Ruhsuz gözlerimde yansıyan merağı fark etmemiş olacaktı, fark etseydi böylesine şaşkınca bakmak yerine moralimi bozan bir şeyin olup olmadığını sorardı.
"Bunu unutmuşsunuz."
Avcumun içindeki siyah cüzdanı ona doğru uzattığım sırada merdivenlerde ilerleyen birkaç öğrenci dönüp bize bakmıştı.
"Sınıfta düşürmüşsünüz."
Dedikten sonra yüzüne bir kez daha bakmadan sınıfa doğru yöneldim. O sırada yukarıya doğru çıkan Taehyung ile göz göze gelmiştik. Elinde tuttuğu kağıtlarla bana uzunca baktıktan hemen sonra yanında ilerleyen Jimin'e ayak uydurup bulunduğum kata doğru adımladılar.
Ben sınıfa doğru hızlı adımlar atarken biri kolumdan sertçe tutmuştu, gözlerimi yumduğum sırada Yoongi'nin sinirle sesi duyulmuştu.
"Neden kendine dikkat etmiyorsun Jaehyun?Senin yüzünden hep Hoseok'dan azar işitiyorum."
"Yoongi kolum-"
"Çocuk senin için ne kadar endişe ediyor, haberin var mı?"
"Kolumu bırakır mısın-"
"Kızın kolu acıyor, görmüyor musun?!"
Taehyung elindeki kağıtlarla yanımıza gelmiş, kolumu tutan eli sertçe kavramıştı. Yoongi ile tutuşundaki sertliği ancak fark etmiş olacak ki gözlerini kaçırıp bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...