Bu bölümü iki aslan burcuna ithaf ediyorum. Nilay ve Ülkü'ye
.
.
.
.
"Seni korumak istiyorum, koruyup kimseden zarar görmemeni istiyorum. Neden bilmiyorum, seni her gördüğümde bir kutuya koyup sonsuza kadar orada saklamak istiyorum."
Şaşkınca Jungkook'un gözlerine baktım.
İlk defa onun ağzından bu kadar samimi sözler duyuyordum. Şakınlığımı üstümden atamadan Jungkook tekrardan konuşmaya başladı.
"Bana ne yaptın portakal? Neden böyle hissediyorum Zeze?"
Porto NE?
PORTAKAL MI?
.
.
.
28.BÖLÜM
Jungkook gözlerimin içine bakarken sadece şaşkınlığımı bastırmaya çalışıyordum. Başarılı değildim.
Korkuyordum.
Nasıl tepki vereceğine, o komik mesajlarının hepsini benim atmış olduğumu bilmesi utanç veriyordu.
"Şimdi düşününce, gerçekten de Zeze'ye benziyorsun, Jaejae."
"N-ne Zeze'si hocam? Pepe'deki Zeze mi?"
Yalan söylerken ultra derecede saçmalardım.
Söylediğim şeyşe kafamı eğdim, nasıl böyle aptal şeyler söyledin sen Jaehyun?
"Pepe?"
Jungkook şaşkınca yüzüme baktığında gözlerimi yumdum.
Yer yarılsa da içine girseydim.
Ayağa kalkıp koşar adımlarla koridorda ilerlerken Jungkook'un kahkahası duyuldu.
"Kıza bak, o mesajları yazarken utanmıyor da şimdi utanıyor. Jaehyun!"
Sonunda bana seslendiğinde duymamazlıktan gelip saklanacak bir delik arayışına giriştim. Tuvalete girip kabinde sonsuza kadar yaşasa mıydım? Bu utancım ancak bin yıl sonra geçerdi.
Birden önüme çıkan Jungkook ile nutkum tutuldu. Neredeyse karşımdaki bedene çarpacaktım.
O, okulun kestirme yollarını biliyor muydu?!
Nasıl?
Okula geleli kaç ay olmuştu şunun şurasında?
"Yakaladım seni."
Öyle gülme.
Kimseye öyle gülme.
Gülersen, ölürüm.
"Ne oldu? Sustun? Normalde hiç susmazsın."
İç sesimi bir duysa... Yüzüme bir daha bakmazdı.
Böylesine arsız bir iç ses benden beklenmeyen bir şeydi.
"H-hocam, gerçekten bahsettiğiniz şeyden haberim yok-"
"Kıvırma Jaehyun. Geçen hafta dersimden çıkıp tuvalete gittiğinde telefon araması yaptım. Mesaj attığımda sınıftaki kimsenin telefonuna bildirim gelmedi."
Sınıftaki telefonları mı toplamıştı?
Tanrım, o gerçekten zekiydi.
Biraz da sinsi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
Hayran KurguHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...