TANRIM.
SANIRIM BURADA CAN VERECEKTİM.
Jeon Jungkook, sevgil matematik öğretmenim... Matematik nasılsa tüm bilim dalları ile alakalıysa, siz de benim için öylesiniz.
Sizi hayatımdan çıkarttığımda her şey anlamsız geliyordu.
Ve siz bana en anlamlı hediyeyi vermiştiniz, bilmeyerek de olsa.
İlk öpücüğümü.
.
.
.
23.BÖLÜM
Gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Ellerimi koyacak uygun bir yer bulamıyordum bile!
Utanç tüm bedenimi ele geçirmiş olsa gerek, sırtımı aniden Jungkook'a döndüm. Gözlerimi utançla yumduktan sonra içimden ölmeyi diledim.
Bu kadar aptalca bir şekilde böylesine yakınlaşmamız saçmalıktı. Olağanüstüydü.
"J-jaehyun?"
Boğazını temizledikten sonra bana seslenen beden, sanki ona cevap verecek durumdaymışım gibi benden cevap bekliyordu.
Bırak burada öleyim, Jungkook. Lütfen sorgulama.
Elimde olsa yeri yarıp içine girecektim.
"Jaehyun?"
Bu sefer elini omzuma koymuştu. O kadar korkmuş ve utanmış durumdaydım ki, anlık boşlukla bağırmaya başladım.
"Jaehyun, bana döner misin?"
"B-ben gideyim."
Ayaklandığımda kolumu tuttu.
Belki de bin kez bu anın hayalini kurmuştum, peki neden bu kadar utanmıştım?
Hayallerimde benim onu değil de onun beni öptüğünü düşündüğüm için miydi?
Ah... Kafayı sıyırmıştım!
"H-hocam g-gerçekten ben gideyim."
"JAEHYUN!"
En sonunda sinirlenmiş, omuzlarımdan tutup beni kendine çevirmiştim. Saniyelik göz göze geldiğimizde hemen başımı eğmiştim.
"Jaehyun, başını kaldırır mısın?"
"U-utanıyorum."
"Neden?"
Nedeni mi vardı?!
Öptüm seni, aptal.
Hem de en olmadık bir zamanda.
"Hocam gerçekten çok utanıyorum."
"Utanma. Hiçbir şey olmamış gibi davranacağım. Sen de biraz mesafeli davranırsın benimle. Olur biter."
Ondan uzak durmamı mı istemişti?
"Sizden uzak mı durayım?"
Ona dokunduğumdan beri ilk defa kafamı kaldırmış, yüzüne bakıyordum. Kaşlarını çatmış, bir durumu enine boyuna düşünüyormuş gibi duruyordu.
"Evet, benden uzak dur."
"N-neden?"
Sesim öyle güçsüz çıkmıştı ki, ben bile sesimi duyunca şaşırmıştım.
"Nedeni var mı? Sen benim öğrencimsiz, sen diğer öğretmenlerin ile oldukça yakın olabilirsin fakat daha demin olanlar farklı bir seviye zannımca. Senin iyiliğin için, benimle arana mesafe koyabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...