Kırk Dokuzuncu Bölüm"DENİZKIZI"

38K 2.7K 7.5K
                                    


ŞARKI: INFINITE - BAD 


48.BÖLÜM SONU

...

"Neden ben uyurken öpeceksin ki? Uyanıkken öp."

Dedi ve dudaklarını büzdü. Gözlerini kapattığında gözlerimi devirdim. Beni böyle utandırdıktan sonra onu öpeceğimi mi sanıyordu?

Dudağına elimin tersiyle vurduktan sonra gözlerini açmıştı.

"Öpmeyecek misin?"

Dediğinde sahte bir kızgınlıkla ona döndüm.

"Hayır."

O ise sinsice güldü. Konuşması için ona izin verdiğimde sinirle koluna vurdum. O ise konuşması bittiği gibi kaçmaya başlamıştı.

Kaçmadan önce söylediği sözler ise;

"Neyse, ben zaten sen uyurken 5-10 defa öpmüştüm."

Demişti.

En son tuvalete kaçtığında kapıda beklemiştim. İçeriden gelen su sesleri kesildiğinde tuvaletin yankı yapan sesiyle birlikte boğuk bir ses duyuldu.

"HEM DE DUDAKTAN!"

...


49.BÖLÜM

Jungkook ile dopdolu bir gün geçirmiş, doyasıya eğlenmiştim. Taehyung'dan öğrendiğime göre yapılan sınavda 5. olmuştum. Ben kendimi daha aşağılarda hayal ederken böylesine bir sonuçla karşılaşmak sevindirmiş olsa da Hanseul'ün 4. olduğu gerçeği iğne gibi batıyordu bir taraflarıma.

O kızı sevmiyordum.

O kızdan daha çok nefret ettiğim birisi daha vardı...

Kimyung...

Hala Jungkook'un okula ilk görev için  başladığı günler hatırımdaydı. Kimyung'un capcanlı gözleri benim tavşan adamımın üzerinde gezinirken Hanseul'ün bilmişçe tavrı mide bulandırıcıydı.

Sanki Jungkook'u kendi isteği doğrultusunda okula getirmişti, öylesine kibirli yaklaşıyordu ki bu düşüncelere sahip olmanız oldukça doğaldı. 

Ne demişti bir de?

"Bana ders vermeyi reddeden birisi olamaz. İlla ki bana ders verecek."

Sanırım öyle de olmuştu.

Şimdi ise yeni sıra arkadaşım olan Bayan Kim Taehyung'un müstakbel gelini ile oturuyordum. Çantamdaki defteri sırama bıraktığım sırada yan sırada oturan Taehyung kaş göz hareketi ile bana işaret yaptığında gülümsedim.

Taehyung aptalın tekiydi. Bir çocuğu andıran suratı, bebek gibi yüzü ve masum mimikleri ile tam da koca bebekleri andırıyordu. Yüzüne ve kişiliğine tezat sesi ise oldukça kaba ve kalındı.

Aptal demiştim ya hani, bu koca aptal aşıkken daha da aptallaşıyordu. Onun sevgisi saftı. Kin gütmezdi. Ya hep severdi ya da hiç. İşte en çok kıskandığım kısım da burada başlıyordu.

Ben tüm benliğimle hiçbir şeyi sevmezdim, kimsesi tüm benliği ile kabul edemezdim. Çünkü hayatımda kim varsa ya gidiyordu ya da benden kaçıyordu.

OH MY TEACHER¹ • Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin