Bu duyuruyu mutlaka okuyun

17.8K 1.1K 306
                                    


Bakın, bu zamana kadar herkese alımlı bir şekilde cevap vermeye çalıştım;  yeri geldi hata yaptım özür dilerim, yeri geldi güldük eğlendik.

Ama anlayamadığım bir nokta var.

Bakın anlıyorum kitabın içindeki ince detayları ikinci kez okumanızda anlayıp hemen katil bu, nasıl da anlamadık, spoiii gibi tepkiler veriyorsunuz.

Onu da geçtim bazılarınız direkt yazıyor. Aha katil şu, katil bu  diye. Ne yapmaya çalışıyorsunuz?  Ben onca emek verip heyecanlı bir kitap yazmaya çalışıyorum ve siz iki üç kelimenizle tüm kitabın büyüsünü bozuyorsunuz.

Okuyanlara tavsiyemdir, yorumlara çok bakmayın. Biliyorum merak ediyorsunuz falan fişman ama sonra ağlamayın diye uyarıyorum.

Bilinçsiz bir biçimde yapıyorsunuz, anlıyorum ama bundan sonra güzel bir dil yerine ağır bir dille uyaracağım. Tersim pistir, hem de çok pistir.

Bu uyarıyı yaptıktan sonra kimseye ayrıcalık göstermeyeceğim.

Biraz empati kurup yorum yapın, kitaba yeni başlayan biri daha karakterleri tanımadan katil kim, Jungkook kim, neden böyle olmuş  her şeyi öğreniyor.

Hem de daha kitabın 10. bölümünde...

İlla spoi vereceğim diyorsanız vereyim kitabı siz yazın o zaman. Şu an tüm bölümleri kaldırasım var ya, tüm emeklerim çöp olmuş gibi hissediyorum bazılarınız yüzünden.

Dediğim gibi, sizi kırmak istemiyorum ama illa ki abuk subuk yorum yapacağım diyorsanız sonuçlarına katlanırsınız.

OMT Spoi Avcıları tarafından mimlenirseniz anında engelleneceksiniz. Eğer spoi bırakır ve tespit edilirseniz anında engeli basacağım, sırf siz önce okuyup millete hava atacaksınız diye insanların hevesini kıramazsınız. 

-myboykth

OH MY TEACHER¹ • Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin