Otuz Beşinci Bölüm"HER ŞEYİN BENİM"

41.8K 3.8K 4.5K
                                    

Dün 1'dik bugün 2, valla zirdeveyiz bebeyim askldajksda HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMM

.

.

.

.

İlk zamanlar ona hiçbir şey anlatmamıştım, çünkü babama olanları anlattığımda halisünasyon gördüğümü öne sürerek beni susturmuştu. Kimse bana inanmamıştı.

O hariç.

Kim Seokjin bana güvenmişti, inanmıştı. En başından beri her şeyi bilen, intihar etmediğimi, intihara sürüklendiğimi bir o biliyordu.

Taehyung bile bilmiyordu.

Bana merakla bakan Seokjin'e baktım. Yanaklarımdan akıp giden göz yaşlarını sildikten sonra konuşmaya başladım.

"Geunjoon'un neden beni öldürmeye çalıştığını anladım."

.

.

.

.

35.BÖLÜM 

Seokjin yaptığı papatya çayını tam önümdeki cam masaya yerleştirmişti, rahatlatıcı kokusu burun deliklerimden ciğerlerime kadar ilerleyen çayın kokusuyla mayışmıştım.

Yaklaşık 3 saattir ağlıyordum, gözlerim artık ağlamaktan erime noktasına ulaştığında Seokjin daha fazla sakinliğini koruyamadı ve ağlamamam için beni sakinleştirdi.

Şimdi de çay yapmıştı.

Eğilip bağdaş kurduğum tekli koltuktan  cam masaya döneldim. Sıcak kupayı parmaklarım arasına aldıktan hemen sonra ağzıma götürdüm.

"İçme yanarsın-"

"Ahh! Çök söcök"

Dilim yanmıştı, zar zor konuştuğumda Seokjin gülmüştü.

"Şimdi daha iyisin, değil mi Jaehyun?"

Gözlerimle onu onayladım. İçimde kopan fırtınaları dışarıya vuramazdım, vurursam her dalgada çarpan kayalıklar aşınacaktı.

Her söylediğim kelime bir günaha şahitlik edecekti. 

"Şimdi bana düzgünce anlatabilir misin olayı?"

Merakla aralanan gözleri cevap beklercesine bakıyordu. Ona cevap vermeyeceğimi benden iyi biliyordu. Susacağımı, yıllar önce yaptığım şeyi tekrarlayacağımı biliyordu.

Fakat yılmadan usanmadan sorularını yineliyordu.

"Bana anlatabilirsin Jaehyun, biliyorsun..."

"Benim gitmem gerekiyor."

"Nereye gideceksin?"

"Jungkook'la konuşmalıyım."

"Bu halde mutfağa bile gidemezsin."

"Gitmeliyim doktor!"

"Jaehyun, şuan iyi değilsin. Beni dinle, yarın olunca onunla beraber konuşuruz, tamam mı?"

"Hayır, hayır. Onunla baş başa konuşmalıyım."

Seokjin gözlerime korkuyla baktı.

"Ağabeyin, ne yaptı Jaehyun?"

Ağabeyim ne mi yapmıştı?

Yanlış soruydu.

Ağabeyim, ne yapmamıştı?

OH MY TEACHER¹ • Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin