"Hocam, birisi bana zorbalık yapıyor."
Kaşlarını çattı, çenesi kasılırken pembe dudaklarını araladı.
"Kim o şerefsiz? Ne yaptı sana?"
"Beni öğretmenimin yanında küçük düşürdü ve üstümde kaba kuvvet kullandı."
"Kim Namjoon mu? Tarih öğretmenin?"
Gözlerimi dahi kırpmadan cevabımı verdim.
"Hayır, tarih öğretmenim değil. Matematik öğretmenim, Jeon Junkook... Sizsiniz, hocam."
.
.
.
.
20.BÖLÜM
Jungkook şaşkınca yüzüme bakıyordu, ovuşturduğum ellerime baktı ve gözlerini yumdu.
"Çok acıyor mu?"
Başını yana yaslamış, yorgun gözlerini üzerime yönlendirmişti.
"İyiyim ben."
Mesafeli çıkan sesimle sırtımı döndüm.
Omuzlarımda hissettim hafif dokunuşla kendimi Jungkook'un önünde buldum. Yüzümü yüzüne odaklamış, az önce ellerimi sıkıca tutan büyük elleri bu sefer sırtımdaydı.
Bedenimi kendi bedenine yasladı ve ona sarılmamı sağladı. Kollarım havada kaldığında şoktan boğazım düğümlenmiş, ağzıma fermuar çekilmişti.
"B-ben, h-hocam-"
"Sssh, sadece sarıl. Hatalıydım fakat benim hissettiklerimi bilseydin sinirlenmezdin..."
Ne hissediyordu?
Üzüntü?
Pişmanlık?
Vicdan azabı?
Uzunca sarılışın ardından burnunu çekti.
Ağlıyor olamazdı, değil mi?
Gerçi çekildiğimde Jungkook'un yaşlarla dolu olan gözleri, arkamdaki bir şeye odaklanmıştı. Birkaç adım daha gerileyip baktığı yere baktığımda 10-A2 sınıfı olduğunu görmüştüm. Tekrardan gözlerimi Jungkook'a çevirdiğimde gözlerini silmekle meşguldü.
Alayla kahkaha attı.
"Ahaha, aishh, normalde bu kadar sulu göz değilimdir!"
Gülerek başını kaldırdı. Yüzümdeki endişeyi fark etmiş olacak ki, yüzü anında düştü ve gözleri tekrardan dolmaya başladı.
Sınıfın pervazına çöktü ve gözlerini bacaklarına kapatıp ağladığını görmemem için gizlemişti.
Ne yapacağımı bilemez bir şekilde onun yanına çömeldim ve sırtımdaki çantayı kenara koydum. Montumun fermuarını açıp rahatça oturdum. Karşımda ağlayan bedenin sırtını sıvazlamaya başladım.
Bir yandan onu teselli ediyordum.
"Şşşh, geçti. Bak, ben gayet iyiyim. Hiçbir şeyim yok."
O ise ağlamaya devam ediyordu, onu ağlatan şey, bana zorbalık yaptığını söylemem miydi?
Daha derin bir konu olmalıydı.
Birden gülmeye başladığında başını kaldırdı.
Kızarık gözleri ile gülmeye çalıştığında öylesine masum duruyordu ki, ona bir kez daha aşık olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...