Medya: Kitabın Tanıtım Videosu
58/59 - B. BÖLÜM SONU
Jang Dohyun.
Benden 2 yaş büyüktü, ikinci senesinde üniversiteye girmişti. Babası, ağabeyi ve kendisi psikoloji bölümündendi. Ağabeyi Seokjin ile yaşıttı, arkadaşlardı. Annesi ise psikiyatristi.
Ailecek tutkunlardı herhalde bu alana.
Beni gördüğünde adımlarını sıklaştırıp yanıma ulaşmıştı.
"Selam, ben Dohyun."
Dediğinde uzattığı elini sıkmıştım.
"Ben de Jaehyun."
Beni uzaktan izleyen Jungkook'dan habersizdim.
60.BÖLÜM FİNAL
2 yıl sonra
Nefes nefese uyandığım rüyanın etkisinde kalmışcasına etrafa bakıyordum, Yoongi'nin yüzüyle karşılaşmak istiyor gibiydim.
Gözlerim boş yurt odasına gezindikçe rüya olduğu yankılanıyordu beynimde, gördüğün bir rüyaydı, Jaehyun...
Rüya görmeye devam ediyordum, bir lanet gibi üzerime çöken bu şey gün geçtikçe canımı sıkmaya başlamıştı.
Son günlerde Yoongi'yi görüyordum, onu her gördüğümde gülümsüyordu. Seneler evvelinde gördüğüm kelebek rüyasını da görür olmuştum.
Günün ışımasını bekledikten sonra kampüse girmeden telefonumu çıkarttım.
"Alo?"
"Jaehyun?"
"Namjoon oppa, senden bir iyilik isteyeceğim."
Tek omzuma attığım çantamı düzeltip otobüs duraklarına ilerledim.
"Sabah sabah niye arıyorsun ki... Öğleni bekleyemez miydin?"
"Yah! Burada ciddi olan gerekiyor, şuan sana önemli bir konu hakkında danışmak üzereyim."
"Ama ben uyuyordum ya! Neyse, söyle söyle. Ne oldu?"
"Şey, Yoongi. Yoongi şuan nerede kalıyor, hangi cezaevinde?"
Namjoon bunu dememle gülmüştü.
"Hah, gerçekten bilmiyor musun Jae?"
"N-neyi?"
"Yoongi en son çıkan aftan yararlanıp serbest bırakıldı, bunu sana söylemesi için Jungkook'a söylemiştim, sana söylemedi mi?"
Hayır, söylememişti.
"Ben, ben o zaman kapatayım, sabah sabah aradığım için özür dileri-"
"Bir sorun mu var?"
"H-hayır!"
"Jaehyun, önceden daha iyi yalan söylerdin, söyle. Ne oldu?"
"Önemli bir konu değil, neyse seni meşgul etmeyeyim, kapatıyorum oppa. Görüşürüzzz."
Dedikten sonra telefonu cebime attım.
Rüyam tekrardan çıkmıştı.
Rüyamdaki kelebek Yoongi'ydi ve özgürlüğe kavuşuyordu.
Ah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfictionHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...