HAYRAN KURGUDA 2 OLMUŞUZ ARKADAŞLARIM EVE TELEFON AÇIYOR KANKA 2 OLMUŞSUN DİYE ASLKDAKSLA
EVDE DELİRDİM ÇILDIRDIM ASDLKAKDA 2 NE BEN İLK 10'A GİRELİM DİYE YIRTIYORDUM BİR TARAFLARIMI 2 NE 22222
EN SEVDİĞİM RAKAM 2 BU ARADA ASDKLAD
.
.
.
.
Şoka uğratan bir başka şey daha vardı.
Mesela o hastane odasında gördüğüm yüz gibi.
Belki de şaşırmama neden olan en büyük etken o kişinin şuan hayatımda olmasıydı.
Hayatımın tam ortasında, merkezinde olmasıydı.
O kişi Jeon Jungkook'dan başkası değildi.
.
.
.
30.BÖLÜM
Gördüğüm kabusun etkisinden çıkmak adına ayağa kalkacakken bacaklarımdaki enerji oranının düşük olmasından mıdır bilinmez, ayağa dahi kalkamadan yatakta oturmaya başladım.
Vücudun yaşadığım şoku atlatamıyordu, rüyamda Jungkook'u gördüğüme mi şaşırmalıydım yoksa rüyanın gerçek olup oladığını mı sorgulamalıydım?
Kafam karmakarışıktı.
Etrafıma bakındığımda güneşin çoktan battığını, ayın en tepede ışıklar saçtığını gördüm. Kendime gelmek için birkaç dakika yatakta oturduktan sonra ayağa klktım ve elimi yüzümü yıkadım.
Kapımı açtım ve aşağıya doğru ilerledim. Mutfaktan bardak alıp su doldurdum, kana kana içtiğim suyum son damlalarını da içtikten sonra bardağı masaya bıraktım. İçimi tarifsiz bir duygu esir almıştı.
Oturup ağlamak istiyordum.
O gece, hastaneye kaldırıldığım gece doktor ile ağabeyimin arasındaki konuşma yaşanmıştı. Fakat odama birinin girdiğini hatırlamıyordum.
Bu olamazdı, değil mi?
Sabah şafak sökene kadar salonda oturmuş, olup bitenleri gözümden geçirmiştim. Hayır, hayır. Bu yaşanmış olamazdı. olsaydı neden hatırlamayayım ki?
Sabah olduğunda Jimin okula gitmek için hazırlanmaya başladığında bana döndü.
"Giyecek kıyafetin yok, ne yapacaksın?"
"Ben bugün pek iyi değilim Jimin, okula gelmesem daha iyi."
"İyisin, değil mi?"
"İyiyim, iyi. Jungkook ile annen nasıl?"
"Jungkook derken?"
"Jungkook oppa ve annen nasıl?"
Gülerek kafasını çevirdi.
"Aile yakınımız rahatsızlanmış, ağabeyim okuldan izin almış. İki gün boyunca okula gelmeyecek."
"O kadar ciddi mi?"
"Ağabeyimin çok değer verdiği birisi, bu yüzden normal karşılıyorum."
"Anlamdım."
Kimdi acaba?
Jimin evden çıktıktan sonra üzerimdekilere aldırmadan evden çıktım. Anahtarın nerede olduğunu bildiğimden kapı sıkıntısı çekmeden evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY TEACHER¹ • Jeon Jungkook
FanfikceHayran Kurgu'da #1 (2018-2020 Ocak) Hayat, ön provası yapılmamış bir tiyatroya benzer, demiş Chaplin. Şuan hayatımın en önemli oyunu sahne alıyordu ve ben rollerimi karıştırıp sana aşık olmuştum. bxg BAŞLANGIÇ: 20.01.2018 BİTİŞ: 05.07.2018 DÜZENLEN...