Capitolul 1

18.2K 535 17
                                    

AYLIN

Stăteam cu ochii in ecranul laptopului încercând să mă concentrez cum sa trag niste linii pe schița mea,cand telefonul începe să sune si se duce pe apa sambetei tot ce am incercat sa fac până acum. O înjur puțin în gând pe prietena mea si raspund.

- In seara asta iesim in club. Nu vreau sa aud  din nou vreun motiv de-al tau!

- In primul rand, bună si tie. In al doilea rand, nu pot! Am de lucrat la o schiță pentru un client si trebuie sa o predau maine la prima ora.

-Aylin, de cand nu ai mai iesit si tu putin din biroul ala al tau? De cand nu ai mai vazut si tu lumina zilei? Ai sa devii personajul ala din Hobbit-ul, cu inelul.

-Ha,ha,ha! Amuzantă esti tu astăzi! Nu stiu, te sun după ședința si iti spun.

- Bine, ne vedem diseară! Am dat sa spun ceva dar mi-am dat seama ca oricum vorbeam singura.

Kim este cea mai buna prietena a mea. Ne cunoastem de cand eram mici și sincer, câteodată imi vine sa o dau cu capul de pereți. Dar imi aduc aminte ca a fost acolo mereu cand am avut nevoie si imi revin la normal.

M-am uitat la ceas si am observat ca mai am cinci minute până sa înceapă ședința. Mi-am luat mapa si am iesit din birou. M-am obișnuit ca angajatii mei sa se dea din fata mea atunci cand trec pe langa ei. Nu sunt genul de șefa drăguță si amabilă, sunt mai mult genul de șefa dura. Dar nu fac asta intenționat. Pur si simplu asa m-am educat de vreo cativa ani. Am intrat in sala si mi-am ocupat locul.

-Buna ziua! As vrea sa trecem direct la subiect si sa nu mai lungim acest moment. Le spun directorilor adunați în fața mea. Am primit de la fiecare dintre voi situația lunii acesteia. Bineinteles, la unii este surprinzător de bună iar alții o situație mediocră. Din această cauza, astăzi vom face cateva schimbari. Domnule Murphy, dumneavoastră va aflati in situatia mediocră. As vrea sa stiu de ce compania mea se va duce pe apa sambetei din cauza dumneavoastră?

-Domnișoara Cooper, nu stiu la ce va referiți.  V-am trimis situația mea si cred ca este foarte buna, 30 de miliarde de dolari!

-Se zicem ca te cred, atunci de ce pe foaia mea sunt trecute doar 5 milioane de dolari? Ati vrea sa imi spuneti de ce?

-Cred ca s-a făcut o greseala!

- Eu nu cred. Stiti foarte bine ca, calculatoarele voastre sunt monitorizate si orice încercare de a sustrage chiar si o monedă din casa, eu voi afla. Vrei si dovezi?

-Cine va spus?

- Nu a trebuit să imi spuna nimeni! De astăzi esti concediat. Adam, vei prelua si partea din Virginia.

-Domnișoara Cooper, el nu poate conduce două companii. Nu stie cu ce se mănâncă lumea afacerilor,dumneavoastră nu stiti nimic despre această lume daca il înlocuiți pe el cu mine!

- Nu imi spui tu mie cum sa imi conduc propria afacere. Vreau ca maine sa imi aduci toate schițele si lucrarile pe care le-ai facut lună asta! Te-am angajat ca director arhitect in compania mea pentru ca am avut incredere in tine. Acum, se pare ca nu mai am! Pana maine vreau ca lucrurile tale sa dispară din acel birou! Acum, daca imi ascundeti ceva, va rog sa imi spuneti! Un moment de tăcere s-a lăsat si am observat cum se uitau la mine cu frica. Sunteti liberi!

Chiar atât de rea par? Stiti ce? Nici nu vreau sa aud raspunsul. Nu am fost dintotdeauna asa. Obișnuiam.să fiu cea mai drăguță persoana până când mi-am dat seama ca toata lumea profita de bunătatea mea. Pot sa fiu cea mai rece si dură persoana pe care ai cunoscut-o vreodata dar daca ajungi sa ma cunosti cu adevarat, dau si sufletul pentru tine. Deocamdată, ma multumesc cu statutul de viperă, viespe, si vrăjitoarea pe mătură intra in clădire. I-am făcut semn lui Nancy sa ma urmeze si am intrat in birou.

- Mai am ceva programat pentru astăzi?

-Nu dar m-a sunat acum cinci minute domnul Johnson sa ma întrebe dacă veți începe să lucrați la noile rochii din sezonul primvara-vara de la anul.

- Spune-i ca accept provocarea. Voi incerca sa fac cate schițe și modele de rochii pe care i le voi trimite. Altceva?

-Nimic domnișoară Cooper!

-Multumesc Nancy! Ne vedem mâine! Mi-am luat geanta si am iesit din birou. Acum, nu strica deloc sa ma distrez si eu putin in seara asta. Mi-am scos telefonul din geanta si cand sa o apelez pe Kim, cineva intra frontal in mine. Pentru moment m-am dezechilibrat și cand am vazut pata maro de cafea pe bluza mea, am simțit cum toti nervii încep să pună stăpânire pe mine.

- Ma scuzati! Cautam ceva pe telefon si nu v-am văzut. Dau sa spun ceva dar imi ridic privirea si tot ce vad sunt doi ochi negrii electrizanti. Acea culoare neagră care te face sa te pierzi. Domne Aylin, revino-ti!

-Data viitoare ai grija unde te uiti! Tonul meu a sunat mult prea brutal decât as fi vrut si pentru asta constiinta mea a început să mă certe.

Oare de ce trebuie sa o dau in bara cu toți bărbații super drăguți si frumosi? In ce fel putea sa arate omul asta. Tot ce am vazut a fost acei doi ochi care, la naiba, de acum in colo imi vor bântuie noptile. Mi-am îndreptat atenția din nou spre telefon si dupa al doilea ton al telefonului, Kim imi raspunde.

- La ce oră ne vedem diseară?

-Stiam eu ca nu ma poti refuza! Vii însoțită?

- Da Kim! Vin cu Kara la club! Si am inceput amândouă sa râdem.

-Daca te-ar fi lăsat cu câini înăuntru, te-aș fi văzut în stare să vii cu ea.

-Tu ma stii cel mai bine!

După alte câteva cuvinte schimbate, m-am urcat in masina si am plecat acasă sa ma pregătesc. Nu stiu de ce dar am impresia ca aceasta seara imi va schimba complet viata!

Si,am revenit! Sper sa va placa si va promit ca nu va fi un eșec ca ultima carte. Va astept parerile si ne citim data viitoare! Kisses!❤❤❤

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum