6. Bölüm

21K 1K 339
                                    

Çantamın düşmesi sonucu çıkan sesle beraber birbirlerinden ayrılıp bana döndüler. Gözlerim dolu doluydu. Bunu görmemeleri için kafamı eğdim ve çantamı alıp oradan uzaklaşmaya başladım. Daha ona bugün mektup vermiştim ben. Neden bu acıyı yaşıyordum ki. Hızlı hızlı eve gidip yatağıma gömüldüm ve ağlamaya devam ettim. İmkansıza aşık olmuştum ben. Neden diğer kızlar gibi yaşıtlarıma değilde öğretmenime. Bazen diyorum keşke onu hiç tanımasaydım diye ama sonra kendime kızıyorum.

Abim işten gelinceye kadar ağladım. Zaten sonra uyuya kalmışım. Ertesi gün olduğunda okula hiç gidesim yoktu. Başım öyle bir ağırıyordu ki yataktan bile çıkamamıştım ve yavaştan yavaştan hasta olmaya başlıyordum. Okula gitmemeye karar verip yatakta uzanmaya devam ettim. Tüm gün boyunca Jungkook u düşündüm. Acaba bugün nasıldı. Mutlumuydu? Tabi mutlu olucak. Yanında dünyalar güzeli bir sevgilisi var ve onlar dün öpmüşmüşlerdi. Kim bilir daha neler yapıyorlardı. Zilin çalmasıyla zorlukla ayağa kalktım. Kapı deliğinden bakmaya üşendiğim için direk kapıyı açtım. Hei beni görünce gözleri kocaman oldu. Hadi ama o kadar mı kötü gözüküyordum. Kollarını boynuma doladığında yine göz yaşlarım akmaya başladı. Hei ye ne olduğunu anlatmamıştım ama o bilmemesine rağmen yine gelip bana destek oluyordu. Bu hayatın sanırım bana tek hediyesi Hei ydi. Dünyaya bir daha geldiğimde yine Hei yle arkadaş olmak isterim. Kollarını boynumdan çekip benim odama girdik. Odamı görünce yüzünü buruşturdu.

"Soo Yun bu odanın hali ne böyle " direk camı açıp odayı toplamaya başladı. Bende yere çöküp onu izlemeye. Onu çok seviyordum ama bazen çok konuşuyordu şuan olduğu gibi.  Odağı toplarken ağzı durmamıştı resmen. Yatağımı topladığında yatağa gecip oturdum o da işini bitirip benim karşıma oturdu.

"Anlat Soo Yun " derin bir nefes aldım.

"Onu sevgilisiyle öpüşürken gördüm.

"NEEEE!" Hadi ama biraz daha bağır daha komşular duymadı.

"Bağırma lütfen. Onları öpüşürken görünce şaşkınlığım nedeniyle çantamı düşürdüm onlarda sese karşı dönüp beni gördüler. "

"OHAAA!"

"Hei biraz daha insancıl tepkiler verirmisin lütfen "

"Bu yüzden okulda seni bana sordu"

"NEEEEE!" harika bu sefer ben insanlıktan çıkmıştım.

"Beni sanamı sordu" kafasını aşağı yukarı salladı. Her ne kadar mutlu olsamda onları gördüğüm için mahcup olmuştu ve benden özür dilicekti. Bu düşünceyle yüzüm asıldı.

"Az önce mutluydun şimdi yüzün neden asıldı " omuz silkip yatağa girdim tekrar.

"Uyicakmısın?"

"Evet sende rahatına bak burası senin evin sayılır "

"Ben gidiyim kuzum anneme söylemedim buraya geleceğimi kızmasın " diyip yanağıma sulu bir öpücük bırakıp çantasını alıp gitti. Bende uyumaya çalıştım ama ne zaman gözlerimi kapasam öpüştükleri sahne aklıma geliyordu. Ooooffff. Çığlık atıp yorganı kafama kadar çektim. Bir dakika sonra kapı çaldı. Sürüne sürüne kapıya gidip açtım.

"Nerde o ırz düşmanı " üstteki komşumuz elinde oklavayla içeri daldı.

"Nerde o sana birşey yaptı mı kızım "

"Teyzecim ne ırz düşmanı noluyor "

"E çığlık attın ya kızım "

"Ben korku filmi izliyordum korktum ondan o" televizyonun oraya bakıp yeniden bana döndü.

"E hani televizyon kapalı "

"Iıı çünkü şey çünkü ben telefondan izliyordum " teyze kafasını sallayıp gitti. Tam odama gidiyorken kapı yeniden çaldı oflayarak kapıyı açtım. Abim beni görünce ağzı o şeklini aldı.

"Soo Yun bu halin ne?" Hei yle aynı soruyu sorması beni güldürmüştü. Aslına onların aralarını yapmak istiyordum ama bilmiyorum.

"Birşey yok" abimi gecistirip odama gittim ve kendimi zorlayarak uykuya daldım.

Ertesi günde okula gitmemeye karar vermiştim. Çünkü regl olmuştum ve karnım inanılmaz derecede ağrıyordu. Normalde bu kadar ağırmazdı ama şu sıralar sürekli duygusal olduğum için vücudum hassaslaşmıştı. Tüm gün boyunca sürekli yatakta dönüp durdum. Zilin çalmasıyla Hei 'nin geldiğini düşündüm dün de bu saatte gelmişti. Ustumdeki ayıcıklı pijamalara aldırmadan kapıyı gidip açtım. Onun burda ne işi vardı.

"Bay Jeon?"

Ehehehehehhhe en heyecanlı yerlerde bitirmek hobimdir. Vote vermeyi unutmayın anam. Başka hikaye daha yazmaya başlıcam ama bu biraz daha okunsun ve bölümler biraz daha çoğalsın o zaman başlıcam. Sizi seviyom 😘😘


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Öğretmenim♧Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin