Jungkook
Onu ilk defa gördüğümde sırasında uyuyordu. Tıpkı bir çocuk gibiydi.
Ağzı açık bir şekilde sırada uyurken yanında sınıf arkadaşı Hei vardı. Dürtüp duruyordu ama bir türlü uyanmıyordu. En sonunda uyanmayacağını anladığımda yattığı sırayı tutup kendime doğru çektim. Yere doğru düşüşe geçtiğinde de tek kolunu tutup onu durdurdum. Gözleri şaşkınca bana bakıyordu. O an kalbim ona karşı ilk defa tekledi.
"Günaydın öğrenci."
"Günaydın h-hocam" sesi teklemişti ve onun sesiyle benim kalbim tekrar teklemişti.
Kim olduğumu anlamaya çalışıyordu.
"Sen uyurken biz sınıf arkadaşlarınla tanıştık. Ben yeni matematik öğretmenin Jeon Jungkook. Seni de tanıyabilirmiyim?"
"Kim Soo Yun efendim" kolu hala ellerimdeydi. Yavaşça elimi geriye çektim. Bakışları önce koluna sonra benim ellerime kaydı ve yutkundu. Heyecanlanmış görünüyordu.
"Tanıştığımıza memnun oldum Soo Yun " diyip göz kırptım ve sırasını önüne doğru itip masama doğru ilerledim.
"Bende efendim" diyen kedi sesini duyunca ise yüzümde ki tebessüme engel olamadım.
Sırama oturduğumda bütün bakışlar üstümdeydi. Onun bakışları daha çok ilgimi çekmişti ama böyle hissettiğim için kendimden nefret etmiştim. Tıpkı bir sübyancı gibiydim. Resmen ilk görüşte öğrencimden etkilenmiştim.
Günler böyle geçmişti. Kendimden nefret ettim çünkü resmen öğrencimden etkilenmiştim. Bir sübyancı gibi davranıyordum. Okulu bile değiştirmeyi düşünmüştüm ama buraya cok daha iyi şeyler katabileceğimi biliyordum.
Bir şekilde kendimi durdurdum. Bu da hayatıma yeni insanların girmesiyle oldu. Bu insanlardan en çok beni etkileyen ve en çok yanında kendimi hissettiğim insan Miyeon du.
O okulda eğitim vermeye başladıktan sonra Miyeon la tanıştım. Kendisi son derece mükemmel ne istediğini bilen zeki bir kadındı. Kesinlikle çocuk gibi değildi aksine kadınsıydı ve kendimi onun yanında hic hissetmediğim kadar özgüvenli hissediyordum.
Ilişkimiz cok guzel bir şekilde gidiyordu. Ta ki beni aldatana kadar.Bir gün fena şekilde hasta olduğunu söylemişti. Bende ona corba yapmak istemiştim ve evine gitmeye karar vermiştim. Ama bir sorun vardı ki kapı aralık kalmıştı ve içerden tuhaf sesler geliyordu. Basta Miyeon a birşey olduğunu sandım ve direk odasına gittim ama onu yatakta bir adamla gördüm. Bu kadar basit bir hareket ondan beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
FanfictionÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020