"Ne demek açılmıyor "
"Açılmıyor işte Bay Jeon " Bay Jeon beni kenara itip kapıyı zorladı. Açılmayınca kapıya tekme attı.
"Harika ya"
"Ne yapacağız şimdi Bay Jeon? " Bay Jeon cebinden telefonu çıkarıp birini aradı.
"Alo ajussi ben ve okuldaki bir öğrenci okulun spor salonun da kilitli kaldık "
"..."
"O kadar saat oldu mu ya peki biz ne yapıcaz "
"..."
"Anladım o zaman bekliyoruz ajussi"
"Kimi aradınız Bay Jeon "
"Okulun güvenliğini 1-2 saate burda olurmuş"
"Neden o kadar uzun"
"Trafik varmış sanırım " kafamı sallayıp duvar kenarına çöktüm. Beklemekten başka yapacak birşeyimiz yoktu. Bay Jeon da yanıma gelip oturdu. Şu koskoca salonda sadece ikimiz vardık. Burada güvenlik kamerası da yoktu. Yani bana istediğini yapabilirdi. Bir dakika! Bana istediğini yapamaz yani ben istersem yapabilir ama istemediğim için yapamaz. Yoksa istiyormuyum(?). Yok artık. Daha neler.
"Soo Yun çantanda yemeklik birşey varmı acıktım"
"Bir dakika bakmam lazım " çantamı açıp içini karıştırmaya başladım. Buralarda bir yerde birşeyler olması lazımdı. Ön göze baktığım da 1 kek bir çikolata birde çikolatalı süt buldum.
"Buyrun Bay Jeon " Bay Jeon çikolatayı alıp kek ve sütü önüme koydu. Aslında acıkmıştım ama benim için o kadar sorun değildi.
"Ye Soo Yun "
"Siz yiyin Bay Jeon ben o kadar aç değilim"
"Aç olduğunu biliyorum Soo Yun " ısrar etmeyip keki ortadan ikiye bölüp yarısını kendim yedim yarısını ona verdim. Kaşlarını çatıp bana bakınca sevimli olduğunu düşündüğüm(?) ama aslında çok çirkin olduğum şekilde gülümsedi. Çikolatalı sütü önüme itince derin bir nefes aldım ne kadar da inatçı. Süte pipet takip az önce bitirdiğim şu şişesine yarısını döktüm yarısını da ona verdim.
"Soo Yun -"
"Bay Jeon lütfen" gözlerini devirip elimden aldı ve içmeye başladı. Şuan gerçekten çok komikti. Sütü içerken bana kötü kötü bakıyordu ama sadece gözüme sevimli geliyordu. Şuan ona fotoğraf çekmek istiyorum. Hatta çekicem de. (Admininizin tutkusu okuldaki hocaların komik hallerini çekmek djjwjjsjsjjwbw)
"Bay Jeon sakın kıpırdamayın yüz ifadenizi bile bozmayın" Bay Jeon şaşırdı ama dediğimi yapıp beklemeye başladı. Çantamdan telefonu alıp direk fotoğrafını çektim.
"Yah! Soo Yun ne yapıyorsun? Ver o telefonu bana"
"Asla olmaz" Bay Jeon a arkamı dönüp fotoğrafı incelemeye başladım. Bir insan nasıl hem seksi olup hem tatlı olur aklım almıyor. Bay Jeon arkadan ellerini uzatıp telefonu almaya çalıştı ama kolumu uzattığım için alamadı. O telefonu asla ona vermicem.
"Soo Yun ver dedim sana"
"Asla vermem banane" Bay Jeon iyice yaklaşıp almaya çalıştı ama inat ettim işte vermicem.
"Ver dedim" kafamı sallayıp elimi iyice uzattım ama bir anda donup kaldım. Bay Jeon benim donup kalmama şaşırıp yüzüme baktı. Şuan resmen sırtıma yapışmış durumda. Sanki bana arkadan sarılıyor gibiydi. Neden hep bu adamla başıma böyle şeyler geliyor Bay Park la neden gelmiyorda Bay Jeon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
FanficÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020