"Soo Yun hadi uyan geç kalacağız" gözlerimi yavaşça aralayıp Jungkook'a baktım. Hiç halim yoktu. Uyumak istiyorum. Gece bir türlü uyuyamamıştım.
"Ben gelmesem bugün hiç halim yok" Jungkook yüzüme doğru eğilip dudaklarını anlıma deydirdi.
"Ateşin yok"
"Hasta değilim sadece uykum var gece uyuyamadım"
"Pekala bugün dinlen kapıyı kitle ve kimseye açma tamam mı?"
"Hm hm" ağızımı açmaya üşeniyordum. Tekrar eğilip alnımdan öptü ve odadan çıktı. Bende uykuma devam ederken dış kapının sesini duydum.
2 saat daha uyumamım ardından açlık hissiyle uyandım. Akşam da pek birşey yiyememiştim. Kendime güzelce bir kahvaltı hazırlayıp yemeğe başladım. Acaba kim bizimle uğraşıyordu. Abim de bok varda anlatmıyordu.
Kahvaltımın ortasında zilin çalmasıyla beraber kalktım ve kapı değilimden baktım ama kapı deliği karanlıktı. Şimdi korkmaya başladım. Kim vardı orda. Kapıyı açmasam iyi olucak.
Zil tekrar tekrar çalmaya devam ettiğinde korkum iyice arttı. "Hadi ama abi madem iştesin en azından kapıyı kilitlemeseydin" bir dakika bu ses ne kadar tanıdık böyle.
"Off" ay cidden bu ses çok tanıdık ya.
"Kimsiniz?"
"Asıl sen kimsin ben abime bakmıştım?" Kapının arkasında ki ses ciddi anlamda çok tanıdık geliyordu. Açıp baksam sanırım daha iyi olucak. 3 kilidi de çevirip kapıyı yavaşça araladım. Karşımda kesinlikle JungSu beklemiyordum.
"Soo Yun" (ulan kızın adını unuttum aq bxhsbajaz)
"JungSu? Senin burda ne işin var"
"Asıl soruyu ben de sorucaktim abimin evinde ne işin var"
"Şey..."
"Bir dakika o hoşlandığın kişi yoksa abim miydi?" Utanç içinde kafamı eğdim. Ne diyebilirdim ki...
"Ay çok mutlu oldum." Demesiyle boynuma atlaması bir oldu. "Seninle kısa bir zaman buluştuk ama cidden seni çok sevmiştim." Bende kollarımı ona sarıp karşılık verdim.
"Teşekkür ederim bende seni çok sevmiştim"
"Hemen anlat nasıl oldu ne zaman oldu hemen hemen hemen" koluma girip beni salona çekti.
"Şey ben kahvaltı yapıyordum sende bana eşlik etsen" yönümüzü mutfağa çevirip masaya oturdu.
"Sen artık bu evin kızısın hadi bana servis aç" tebessüm edip ona da bir servis açtım ve karşısına oturdum.
"Hadi hemen anlat çok merak ediyorum" yemek yerken bu abimin çevirdiği olaylar hariç Jungkook ile olanları anlattım. Bazı yerlerde yüzü şaşırıyor du bazı yerlerde sırıtıyordu. Mimikler çok tatlıydı.
"Peki yanlış anlamazsan birşey sorcam neden burda kalıyorsun" Pekala buna ne diyecektim. Bir şeyler uydurmam lazım ama ne...
"Şey... geçen gün benim evime hırsız girdi o günde Bay Jeon bizdeydi. "
"Ne yani gündüz vaktimi hırsız girdi"
"Evet" diyip tebessüm ettim. Pek inanmışa benzemiyordu ama tebessüm edip sorgulamadı.
"Eee senin Tae oppa ile durumun nasıl"
"Şu sıralar Taehyung biraz huysuz abim le konuşmadım diye, bende bugün abimle konuşcaktım ama senin de burda olman iyi oldu. Abimi sakinleştirirsin sen" diyip göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
Hayran KurguÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020