Satır arası yorum istiyorum ayol >-<
Tüm gün boyunca derslerde uyudum durdum. Bugün hiç ders dinleyecek havada değildim. Zaten Bay Kim' ede sinir olmuştum. Bu ne ya çocukmuyum ben bana ceza veriyor. Hayır onuda geçtim sen daha okula yeni gelmişsin ne bu böyle ceza falan. İnsan önce kendini bir öğrenciye sevdirir dimi yani. Şimdiden gıcık olmuştum ona işte. Spor salonuna doğru giderken yine havaya tekme atıyordum. İçimdeki siniri bir türlü dışarı atmam lazım yoksa çıldırıcam. Zaten herşey üst üste geliyor.
"Soo Yun ne yapıyorsun?" gözlerimi yumup bir iki saniye kadar bekledim. Neden hep rezil olan taraf ben oluyordum ki.
"Hiç birşey Bay Park"
"O zaman neden tekme atıyorsun boş yere"
"Tekme mi atıyorum "
"Soo Yun sen iyimisin dur ateşine bakayım " Bay Park gelip elini anlıma koydu. "Ateşinde yok "
"Bay Park birşeyim yok sadece sinirlendim o kadar "
"Neye sinirlendin"
"Önemli bir şey değil "
"Söyle hadi söyle neden boş yere tekme atmış olduğunu merak ettim"
"Sadece benim bir suçum olmadığı halde ceza aldım"
"Ne cezası bu?"
"Bugün yeni gelen ingilizce öğretmeninin dersinden elimi yüzümü yıkamak için çıkmıştım sonra Bay Jeon ile karşılaştık bana 9/C ye kağıt götürmem için görev verdi hayır dedim ama Bay Jeon emri vaki yapınca mecbur götürdüm bu yüzden de derse geç gitmek zorunda kaldım. Sonra sınıfa çıkınca Bay Kim dersten bilerek çıktığımı düşünüp ceza verdi." Hiç nefes almadan konuştuğum için nefes nefese kalmıştım.
"Yani tüm suç Jungkook'un"
"Hayır hayır ben kimseyi suçlamıyorum sadece bir suçum olmadığı halde ceza almama sinirlendim"
"Anladım ben gidip Bay Kim konuşayım "
"Hayır lütfen Bay Park iyice sinirlendirmeyeyim adamı "
"O zaman Jungkook konuşsun "
"Bay Park beni zor duruma düşürürsünüz lütfen"
"Pekala öyle olsun"
"Ne oluyor burda" heh bir siz eksiktiniz Bay Jeon. Edi büdü kara kedi tam olduk gerçekten. Yani burda kara kedi Bay Jeon olamaz Bay Park ta kara kedi olmak için fazla sevimli bu durumda kara kedi ben oluyorum öylemi.
"Soo Yun senin yüzünden ceza almış"
"Öyle değil Bay Jeon-"
"Ne cezası "
"Sen bugün kıza görev vermişsin kız da derse geç gitmiş bu yüzden ceza almış, bu arada ne cezasıydı Soo Yun "
"Spor salonunu temizleyeceğim ama sizin yüzünüzden değil Bay -"
"Senin yüzünden kız ceza aldı bunu düzelt Jungkook "
"Bay Park- "
"Ben gidiyorum Jungkook sende bu işi hallet" neden bu adam sürekli benim lafımı kesiyor ki. Dönüp gittiğinde Bay Jeon ile kaldık. Gözlerim ona takılı kaldığında nefesim kesildi. Ne zaman ona böyle baksam nefesim kesiliyordu. Oturup onu saatlerce izleyesim var.
"Soo Yun Bay Kim nerde gördün mü?"
"Bay Jeon lütfen sizin yüzünüzden değil gerçekten "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
FanfictionÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020