31. Bölüm

15.8K 846 228
                                    

Satır arası yorum lütfen :)

"Eee abi anlat artık geldiğinden beri susuyorsun ya"

"Aklımda toparlamaya çalışıyorum bir susarsan"

"Uff. Yoongi oppa en azından sen anlat"

"Abinin anlatması daha iyi olur bücür" dedi. Pislik. Eve ilk geldiklerinde direk abimin boynuna atlamıştım. Onu o kadar çok özlemiştim ki. Sonra da Yoongi oppaya sarılmıştım. Başta yüzünü buruşturmuştu ama sonra o da kollarını bana sarmıştı.

"Abiiiii çatlayacağım meraktan"

"Yoongi acaba biz buna anlatmasak mı" arkamdaki yastığı aldığım gibi abime koşarak kucağına atladım ve elimdeki yastıkla boğmaya başladım. Ne demek anlatmasak ya. Kendi canını hiç düşünmüyor mu acaba.

"Yoongi al şunu üstümden"

"Hak ettin devam et bücür" Yoongi oppa dan da izini aldığımıza göre devam edebilirim. Abimi ellerimden tutup beni itmeye çalışıyordu ama nafile. Kene gibi yapışmıştım.

"Soo Yun tamam yeter artık" cümlesiyle havalanmasam daha iyi olucaktı aslında. Bıraksaydın ya Jungkook. Boğsaydım onu.

"Şimdi anlatacakmısın?"

"Kızım sen canimisin abiyi boğmak ne demek. Ben sana hiç terbiye verememişim " deyip kafasını iki yana salladı. Yastığı tekrar elime alıp "bak geliyor ikinci yastık"

"Tamam ulan tamam anlatıcam ama önce bir sakin ol. Git bana ve kendine su getir hadi." Kendime ne alakaysa. Neyse dediğini yapıp iki bardak su getirdim. Abim tek dikişte suyu bitip bana döndü. Sanırım çok susamıştı. Bende bir yudum alıp abimi beklemeye başladı. Derin bir nefes aldı.

"Anne ve babamız kazada ölmedi Soo Yun"

"Nasıl yani? "

"Suikaste uğramışlar"

"Ne?"

"Söyle ki biri arabanın frenlerini bozmuş"

"Abi sen ne dediğinin farkındamısın?" Abim ciddi bir şekilde bakınca şaka yapmadığını anladım. Ne yani. Ciddi ciddi anne ve babam suikastemi uğramış.

"Peki neden? Kim neden böyle birşey yapmış?"

"Hatırlıyormusun o kazadan önce babamın amcası vefat etmişti ve ondan yüklü bir miktar miras kalmıştı" Evet hatırlıyorum. Dedemler iki kardeşti. Babamın amcasının hiç çocuğu olmamış o da babamı ve amcamı çocuğu gibi sevmiş ama amcam belli bir zamandan sonra kendini herkesten soyutlamış. Zaten amcamı da pek hatırlamıyorum en son 5 yaşında falan görmüştüm sanırım ve o miras ne oldu hiç bilmiyorum. O zamanlar anne ve babam için üzülüyordum mirası pek önemsememiştim.

"Eee bu miras ne alaka"

"ARABANIN FRENLERİNİ AMCAM BOZMUŞ SOO YUN" Ne? Yani annem ve babamın ölümüne sebep olan kişi öz ve öz amcam mı? Kardeşinin ölmesine sebep olan benim amcam. Öz amcam. Getirdiğim suyu tek dikişte bitirdim. Neden su getir dediğini şuan anlıyorum.

"Soo Yun kendine gel" gözlerim dolu dolu abime baktım.

"Yalan söylemiyorsun dimi"

"Hayır. Bu konuda asla söylemem Soo Yun"

"Abii" göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım. Bir katille aynı kanı taşıyordum. Ve bu katil kardeşini, kardeşinin eşini ve yiğenleri ile dolu bir arabanın frenlerini bozup onları ölüme terk ediyordu.

Öğretmenim♧Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin