"Evet şimdi ne yapıyoruz? Fikri olan"
"Sence ona güvenmelimiyiz Bay Jeon"
"Bilmiyorum Bay Kim ama ben denemeye değer diyorum"
"Pekala. O zaman ne yapıyoruz"
"Dediği adrese gidelim o halde"
"Pekala"
Jungkook ile yemek yerken Yugyeom adında ki adam mesaj atmıştı. Amcam olacak şerefsizin 2 gün sonra yurt dışına gemi ile çıkaracak malı varmış. Bizim işimize yarayıp yaramayacağını sormuştu. Jungkook ta olabilir diye mesaj atmıştı ve bunun üstüne daha da konuşulmamıştı.
"Sen ne diyorsun Yoongi?"
"Bilmiyorum Seokjin kafam allak bullak"
"Anlıyorum" üçü birden derin bir düşünceye dalmıştı. Neden kimse bana fikrimi sormuyordu ki. Hani bende bu işin içindeyim.
"Arkadaşlar neden bana kimse fikrimi sormuyor" Yoongi ve abim bana boş boş bakıp kendi aralarında konuşmaya devam ettiler. Jungkooksa gelip beni başımdan öptü ve gülerek konuştu.
"O güzel aklını böyle şeylere yorma sen, biz hallederiz" neredeyse eriyip gidicektim ama neredeyse.
"Ama bende bu işin içinde varım bana da fikrimi sorun"
"Aslında seni bu olaya hiç katmamayı düşünüyorum Soo Yun"
"Lâfı ağzımdan aldınız Bay Kim şimdi size bunu söyleyecektim"
"Aklın yolu birdir desenize Bay Jeon"
"Ne demek beni olayın dışında tutmak. Hayatta olmaz bende varım"
"Hayır Soo Yun bu iş bitine kadar sana güvenle kalacak bir yer ayarlayacağım"
"Ama hayır bende-"
"Abin haklı güzelim lütfen söz dinle"
"O pislik benimde amcam ve bende orada olmak istiyorum" Jungkook beni dinlemeyip kolumdan tuttu ve mutfağa götürdü.
"Zarar görebilirsin hatta canından bile olabilirsin. Üzgünüm ama sen gelmiyorsun"
"Jungkook bak-"
"Bir şeyi ikiletmeyi sevmiyorum Soo Yun. Madem beni dinlemiyorsun abin sana sözünü dinlettirir zaten. Ama bunu biz dedik diye değil bizi anla öyle uygula."
"Sizde beni anlayın o zaman. Bende orada olmak istiyorum. Ya size orda birşey olursa. O zaman ben ne yapıcam"
"Birşey olmayacak söz veriyorum. Lütfen daha fazla ısrar etme" yenilgi ile beraber omuzlarım düştü. Orada olmak istiyorum. Onların güvenli bir şekilde olduğunu görmek istiyorum. Neden beni anlamıyorlar.
"Asma suratını" Jungkook beni kendine çekip sarıldığında anında karşılık verdim. Beni yanlarına almıyorlar diye trip atıcak halim yok sonuçta benim güvenliğimi düşünüyorlar. Keşke onlarda beni anlasa.
"Küsmüyüz?"
"Tabikide hayır" göğsüne doğru sarıldığım için sesin boğuk çıkmıştı.
"Aferim benim güzelime. Böyle trip atmayan kızlardan ol" söylediği şeyle geri çekildim.
"Hayatına kac kız girdi Jungkook."
"Bunun ne önemi varki şimdi"
"Söylermisin lütfen"
Gözlerini kapatıp " 3 " dedi.
"Ilk üçe giremedim yani vay bee. Bir dakika senin en son sevgilin vardı. Jungkook biz bunu hic konuşmadık" aman Tanrım. Ben bunu nasıl unuturum.
"Sevgilim mi vardı?"
"Yokmuydu. Hani sizi parkta görmüştüm. Noldu o?"
"O benim eski sevgilimdi Soo Yun. Beni aldattığı için özür dilemişti ve bir anda beni öpmüştü."
"Peki ya evindeki çerçeve"
"Evimde çerçeve mi vardı" Jungkook a kaşlarımı çatıp bakınca düşünmeye başladı.
"Ah tabi ya. O çerçeve. Ben onu kaldırmayı unuttum. Eve genelde sadece uyumaya gidiyorum ya da odamda takılıyorum. Salona pek inmezdim kaldırmayı unutmuşum. Özür dilerim"
"Sen bu sevgilinden ne zaman ayrıldın ya"
"Sen bizi parkta o şekilde görmeden 1 hafta önce"
"Anladim"
"Kızdın mı?" Kızmışmıydım bilmiyorum. Ama ruh halim değişti o kesin.
"Bilmiyorum" benden öncesi beni ilgilendirmezdi ama üzülmedim de söylenemez. "Neyse hadi geçelim içeri." Jungkook birşey demeyip yüzüme baktı. Bende önünden geçip salona geçtim.
"Nerde kaldınız. Hadi hazırlanın da yola çıkacağız"
"Ben gelecekmiyim?"
"Evet sana ordan kalacak bir yer bulacağım"
"Pekala" odama çıkıp sırt cantama bir iki birşey koyup aşağıya indim. Abim kendine ve Jungkook a da bir çanta hazırlamıştı. Yoongi için gerek yoktu çünkü ailesi ordaydı ve birkaç eşyası da oradaymış.
"Hadi bakalım umarım birşey olmaz"
"Umarım"
Bangtanla kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
FanfictionÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020