36. Bölüm

9.7K 506 29
                                    

"Burada güvende olduğumu gerçekten düşünüyormusunuz?" Sesime kısarak söylediğim şeyle üçü de bana dönmüştü. Jungkook 'ta benim gibi tereddütteydi ama abim ve Yoongi bu yeri ayarladığı için birşey diyemiyordu.

"Tabi ki Soo Yun. Hye Rin çok iyi bir kızdır" dedi Yoongi.

"Bana pek öyle gelmedi ama yine de siz bilirsiniz" ellerinde tabaklar ile içeriye giren Hye Rin yüzünden daha fazla uzatmadım. Kolları ve bacakları dövmelerle doluydu. Yüzünün bir çok yerinde piercing vardı ve cok koyu bir makyajı vardı. Eminim dış görünüşü yüzünden cok eleştiri alıyordur ama o pek takıyormuş gibi durmuyor. Aslında bakışları samimi ama dış görünüşü beni biraz ürkütüyordu.

"Ne çok süzdün beni öyle" dedi. Sesinde ki alayın yanında biraz da samimiyet vardı. Utançla kafamı eğip en yakınımda olan Jungkook'un omzuna yaslandım. Harika şimdi birde çocuk olmadığım kalmıştı.

"Teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim"

"Ah ne demek. Yoongi benim için az şey yapmadı. Bu ufacıcık isteğini geri çeviremezdim " bakışlarım Yoongi ye kayınca göz göze geldik. Göz kırpıp Hye Rin e döndü. Sonra kendi aralarında konuşmaya başladılar. Sohbeti pek takip ettiğim söylenemezdi. Şu lanet olası amcamı düşünüyordum. Ne olacaktı. Nasıl olacaktı hiçbir fikrim yok. Ya onlara birşey olursa. Ben ne yapardım o zaman. Planlarını da bana söylememişlerdi. Hiç-bir şey bilmiyorum yani.

"Güzelim iyimisin?" Jungkook kulağıma doğru fısıldayınca başımı omzundan kaldırıp yüzüne baktım.

"Size birşey olucak diye ödüm kopuyor" jungkook içimi ısıtan bir şekilde gülümsedi.

"Birşey olmayacak. Güven bize."

"Ya olursa?"

"Olmayacak diyorum"

"Kendinize çok dikkat edin lütfen"

"Bu kadar endişelenme. Sağ salim gelicez yanına" dudaklarımı büzüp yine başımı omzuna dayadim. Içim içimi yiyordu. Düşünmekten kafayı yiyecektim. 1 saat sonra onlar kalkıp gidecekti. Bende burda mal gibi onları bekleyecektim. Keşke birazcık faydam olsa.

"Soo Yun" abimin seslenmesi ile bakışlarımı ona çevirdim.

"Efendim"

"Daha düzgün otur lütfen" hadi ama. Belkide ölüme gidiyorlardı ama o şuan bunu mu dert etmişti. Tek kaşımı kaldırıp ona bakınca uyarıcı bir şekilde baktı. Oflayarak diklestim. Jungkook a baktığımda dişlerini sıkmış abime bakıyordu. Gitmeden önce gerginlik olmasa daha iyi olur.

"Jungkook" Jungkook bakışlarını abimden çekip bana çevirdi.

"Biraz balkona çıkalım mı? Hava alırsın" Kafasını sallayarak ayağa kalktı. Bende hemen arkasından kalkıp peşinden kedi gibi gittim. Balkona çıktığımızda ellerini demirlere koyup derin bir nefes aldı. Kapıyı kapatıp arkasından kollarımı ona sarıp başımı omzuna yasladım. Burası huzurdu işte.

"Sadece 2 saat Jungkook. Eğer süre dolduğunda gelmezseniz orayı basarım" gülermiş gibi bir ses çıkardı ve bana önünü dönüp öyle sarıldı.

"Tamamdır Soo Yun hanım siz nasil isterseniz" gülümseyip baş başa geçireceğimiz son dakikaları birbirimize sarılarak sessiz bir şekilde geçirdik. Kulağımı kalbine yaslayıp atışlarını dinledim. Bir insanın kalbi bile güzel atarmıydı. Eğer o insan Jeon Jungkook sa atıyor işte.

"Bay Jeon Soo Yun gitmemiz gerek hadi" içerden seslenilmesi ile birbirimden ayrılıp gözlerine baktım. O da bana bakıp elini yanağıma koyup önce duraklarım sonra da alnıma minik birer öpücük koydu. Ellerimi üstünde ki kazağa koyup sıktım. Gitmelerini istemiyordum. Onlar niye gidiyordu ki.

"Hadi geçelim" kafamı sallayıp beni içeriye sürüklemesine izin verdim. Abim ve Yoongi hazırlanmış Jungkook u bekliyorlardı. Jungkook un elini bırakıp önce Yoongi ye sarıldım.

"Lütfen dikkat et oppa. Geçer sefer ki gibi bir delilik yapma"

"Tamam annecim" tam da Yoongi den beklenecek hareket. Gözlerimi kocaman açıp masum masum bakınca gülüp saçlarımı karıştırdı. Yoongi oppadan ayrılıp abime sarıldım. Daha doğrusu üstüne atladım.

"Bana bak eğer sana birşey olursa seni öldürürüm anladın mı? Beni iyice yetim bırakma"

"Bırakmam Soo Yun sağ salim gelicez"

"Eğer süre dolduğunda gelmezseniz orayı basarım" abim Jungkook gibi gülmeyip kaşlarını çattı.

"Öyle birşey asla yapmayacaksın Soo Yun"

"Sizden haber alamazsam yaparım"

"Soo Yun dedim" daha fazla uzatmaması için ellerimi boynuna iyice sarıp susmasını sağladım. O da bana sıkıca sarıldı. Sonra ayrılıp Yoongi ile beraber kapıya kadar gittiler. Jungkook ile göz göze gelip onada sarıldım.

"Lütfen cok dikkatli olun. Lütfen"

"Endişelenme" endişelenmemek elde değil ki. Kollarını benden çekip tekrar alnımdan öptü ve beraber kapıya geçtik. Tanrım lütfen onlara birşey olmasın. Yalvarırım.

Hepinize merhaba. Birkaç şey söylemek istiyorum.

Öncelikle kitabı daha fazla uzatmayacağım boku çıkacak çünkü. Bir iki bölüme final vermiş oluruz. Arada ki eksikleri kapatmak için de özel bölümler atmayı düşünüyorum.

•Ikincisi. Lan benim Suga ile ilgili olan hikayem kaldırılmış. Neden niçin kaldırıldı hiçbir fikrim yok. Hicbir şekilde bildirimde gelmedi. Bu watty kafayı yemiş arkadaş.

Yazarınız ahgase olma yolunda adım adım ilerliyor hsjsjkamsms. Youtube kanalıma Jb ile ilgili bir fmv attım hayrına bir bakın olmuşmu olmamış mı? Yeteneğim var yokmu? Söyleyin bana plss

•Hepinizi çok seviyorum.. Bangtan la kalın 💜

Öğretmenim♧Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin