7. Bölüm

20.9K 1.1K 806
                                    

"Bay Jeon?"

"Merhaba " daha ne olduğunu anlamadan kapıyı suratına kapadım. Onun burda ne işi var. Abim de birazdan gelmek üzere. O niye geldi. Kapı tekrar çalınca derin bir nefes aldım. Acaba açmasam nolurdu.

"Soo Yun kapıyı açmayacakmısın?" Şimdi ne yapacaktım. Kapıyı açtığımda bana tuhaf bir şekilde bakıyordu. Çözemedim bu bakışı.

"Neden kapıyı kapadın "

"Iıı şey bilmiyorum " Bay Jeon bana tebessüm ederek baktı.

"Beni içeri almayacakmısın?"

"Ah özür dilerim buyrun" ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi. Senin burda ne işin var adam. Neden evimdesin. O oturunca ben ayakta beklemeye başladım.

"Bir şey içermisiniz Bay Jeon "

"Bir su alsam çok iyi olur aslında " kafamı sallayarak mutfağa gittim ve önce ben direk su içtim. Sonra bir bardağa su doldurarak onu Bay Jeon a vermeye gittim. Bardağı alırken parmakları parmaklarıma değmişti. Değen yerleri karıncalanıyordu. Bardağı alıp tek dikişte içti ve bana geri uzattı. Bardağı mutfağa koyup karşısındaki koltuğa oturdum.

"Nasılsın Soo Yun?"

"Iyiyim Bay Jeon siz nasılsınız?"

"Bende iyiyim " kafamı sallayarak tebessüm ettim. O iyiyse bende iyiydim. Bir süre boyunca etrafa baktı. Ikimizden de ses çıkmamıştı.

"Bay Jeon "

"Soo Yun " ikimizde aynı anda konuşmuştuk. Ay çok romantik. Filmlerdeki gibi.

"Buyrun Bay Jeon "

"Söyle Soo Yun " yine ikimiz aynı anda konuşmuştuk. Kendimi tutamayıp kıkırdadım. Benim kıkırdamama karşılık o da dişlerini göstererek güldü. Hani şu en sevdiğim tavşan dişleri.

"Buyrun Bay Jeon lütfen söyleyin "

"Iki gündür neden okula gelmedin merak ettim Soo Yun " bunu demesiyle aklıma kız arkadaşıyla olan öpmüşmesi geldi. Moralim bozulmuştu.

"Hastaydım Bay Jeon " moralimin bozukluğu sesimede yansımıştı. O da hafif kaşlarını çatıp bana baktı.

"Ben özür dilerim Soo Yun "

"Niçin?"

"Bizi o gün yanlış şekilde gördün. Özür dilerim görmemen gerekiyordu. Senin yaşına göre yanlış bir seydi " harika resmen beni çocuk yerine koymuştu. Sanki çocuktum.

"Sorun degil Bay Jeon "

"Tekrar dan özür dilerim " kafamı salladım.

"Evimi nasıl buldunuz "

"Hei ye sordum." Tekrar kafamı salladım. Bir süre daha konuşmadık. Sonra o ayağa kalktı.

"Ben gitsem iyi olucak "

"Peki" diyip ayağa kalktım. O önden ben arkadan giderken bir anda arkasını döndü ben de telâşlanıp ayağımı yanlışlık la koltuğun kenarına çarptım ve düştüm. Hiçte o filmlerdeki gibi Bay Jeon tutmamıştı beni. Zaten regl dım. Vücudum hassastı birde sert bir şekilde yere düşmüştüm.

"Ahhh!" Bacaklarım çok ağırdı.

"Soo Yun ıyimisin?" Kafamı sallayarak ayağa kalkmaya çalıştım. Ama cidden bacaklarım ağırdığı için kalkamadım. Bay Jeon kolumdan tutup beni kaldırdı ve koltuğa oturttu.

"Soo Yun "

"Iyiyim Bay Jeon " gözlerim dolmaya başlamıştı. Neden bu sıralar bu kadar ağlaktım ki.

"Soo Yun " ona bakmayınca çenemi tutup ona bakmamı sağladı. Gözlerimin dolduğunu görünce şaşkın bir şekilde bana baktı.

"Çok mu acıyor canın " hayır anlamında kafamı salladım. Onun kendini suçlu hissetmesini istemiyordum.

"Sana su getirim " mutfağa gidip bir bardak suyla geri geldi. Su dan bir yudum alıp ona uzattım. O da masaya koyup bana tekrar döndü.

"Şimdi daha iyimisin" evet anlamında kafamı salladım. Ellerimle de dizlerimi ovuyordum. Gözleri ellerime takıldı.

"Ben tekrar özür dileeim benim yüzünden düştün "

"Sorun değil Bay Jeon iyiyim ben" tebessüm ettim ama cidden canım acıyordu. Tebessümüme bakıp kaşlarını çattı.

"Yalan söyleme istersen ben sana krem getirim evde ağrı kesici krem varmi "

"Hiç gerek yok Bay Jeon "

"Soo Yun dediğim şeyi ikilettirme varmi krem"

"Mutfakta sağdaki en köşedeki dolap ilaç dolabı orda olması lazım " kafasını sallayarak ayağa kalktı. Iki dakika sonrada elinde kremle geri geldi.

"Bu sanırım " yanıma oturup kremi bana uzattı. Paçalarımı dizime kadar kıvırıp kremi sürmeye başladım. Gerçi süremiyordum. Kremden oldum olası iğrenmişimdir. Bay Jeon derin bir nefes alıp eline kremden sıktı ve dizime krem sürmeye başladı. Şaşkın gözlerle ona bakıyordum. Resmen şuan bacağımı elliyor. Gerçi krem sürüyor ama neyse.

"Bay Jeon ben yaparım "

"Gördük Soo Yun şimdi rahat dur da hemen bitsin" yutkunup kafamı salladım. Lütfen heyecandan ölme lütfen heyecandan ölme. Dayanabilirsin Soo Yun. Gözlerimi kapamış onun kremi sürmesini bekliyordum.

"Bitti. Gözlerin neden kapalı Soo Yun "

"Şey canım acıdıda o yüzden " gözlerimi açıp ona baktım ama bu adam niye bu kadar yakınımdaki. Benim ölmemimi istiyor. Hipnoz olmuş şekilde ona bakıyordum. Sanki o da hipnoz olmuş gibiydi. Heyecandan dudaklarımı ıslattım ama onun bakışları dudaklarıma kayınca daha çok heyecanladım. Tekrar gözlerime bakınca gözlerinin kahvesi biraz koyulaşmıştı. Yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladığın da gözlerimi sımsıkı kapadım. Şuan doğru birşey yapmıyorduk biz. Onun sevgilisi vardı ve beni öpücekmiydi. Bunu o kıza ben nasıl yapıcaktım. Hadi beni geçtim Bay Jeon bunu o kıza nasıl yapacaktı. Nefesini tam dibimde hissedince gözlerimi iyice yumdum ve ellerimi yumruk yaptım.

"Soo Yun ben geldim"

Böyle yerlerde bitirmeye bayılıyorum yhaaa. Jdjdkdkkdkd nasıl olmuş anam. Şey dicem ben okulda hocalarla yaşadığım saçma sapan olayları buraya romantik bir şekilde anlatsam nasıl olur acaba🤔🤔 Neyse anam o yıldıza basmayı unutmayın.

Öğretmenim♧Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin